Oss testetøser imellom

Ja, det er litt kjipt, men lever bedre med det enn de anfallene jeg fikk (mot slutten hadde jeg 11anfall på 9 dager) da de har vært verre enn begge fødslene mine :depressed: var ørten ganger til legevakt for morfin, det var det eneste som fjernet smertene når det stod på som verst.

Så ja, litt dumt med akutt løs mage av og til, men heller det :p
Jeg har et ikke graviditets-spørsmål til deg :hilarious: Jeg skal operere bort galleblæra jeg også men jeg er veldig usikker om jeg syns det er verdt det. Jeg er tydeligvis veldig redd operasjon, narkose og hvis det plutselig skulle bli åpen kirurgi :sorry::nailbiting: (Jeg har ikke i nærheten av like mange anfall som deg. Sist jeg hadde var i juni og da hadde jeg to stykker. Før det hadde jeg i jan/feb og da hadde jeg ca 6-8 på 14 dager. Før det igjen var i november, da hadde jeg 4 stykker og den aller første hadde jeg en uke før fødsel i fjor sommer. Jeg ser du skriver at du syns det var veldig verdt det til tross for løs mage og magevondt nå, det forstår jeg veldig godt. 11 anfall på 9 dager er jo helt ufattelig. Det er de verste smertene jeg har hatt, mye verre enn fødsel :nailbiting: Hvis jeg hadde hatt like mange som deg har jeg ikke vært usikker i det hele tatt. Men akkurat nå virker det som jeg får 2-3 perioder i året med noen anfall. Ville du fortsatt gjennomført operasjon (med samme bivirkninger du har nå) hvis du hadde anfallene sjeldenere?

Jeg har et ikke graviditets-spørsmål til deg :hilarious: Jeg skal operere bort galleblæra jeg også men jeg er veldig usikker om jeg syns det er verdt det. Jeg er tydeligvis veldig redd operasjon, narkose og hvis det plutselig skulle bli åpen kirurgi :sorry::nailbiting: (Jeg har ikke i nærheten av like mange anfall som deg. Sist jeg hadde var i juni og da hadde jeg to stykker. Før det hadde jeg i jan/feb og da hadde jeg ca 6-8 på 14 dager. Før det igjen var i november, da hadde jeg 4 stykker og den aller første hadde jeg en uke før fødsel i fjor sommer. Jeg ser du skriver at du syns det var veldig verdt det til tross for løs mage og magevondt nå, det forstår jeg veldig godt. 11 anfall på 9 dager er jo helt ufattelig. Det er de verste smertene jeg har hatt, mye verre enn fødsel :nailbiting: Hvis jeg hadde hatt like mange som deg har jeg ikke vært usikker i det hele tatt. Men akkurat nå virker det som jeg får 2-3 perioder i året med noen anfall. Ville du fortsatt gjennomført operasjon (med samme bivirkninger du har nå) hvis du hadde anfallene sjeldenere?
Da anfallene først kom, så kom de sjeldent. Jeg tror jeg hadde to anfall ila siste graviditet med minsten. Deretter hadde jeg tre anfall fra desember 2017-februar 2019 og var på kontroll på sykehuset. Før jeg fikk konstatert gallestein, så trodde fastlege og legevakt at det var luftsmerter :p
Ved den kontrollen fant de ut at det var gallestein og de lurte på hva jeg ønsket å gjøre. Da valgte jeg å se det ann siden anfallene var så sjeldent :)
Meeeeen, så kom desember 2019 med alle disse anfallene. Jeg var helt desperat, anfallene kom ofte og ga seg ikke. Etterhvert ble jeg gul i øynene, urinen så ut som cola og jeg ble innlagt. Det var en stein som hadde satt seg fast, men omsider løsnet og da ble det bedre. Jeg ble utskrevet på julaften, og satt og spiste loff uten smør med kyllingskinke på (eneste jeg tålte) mens de andre spiste julemiddag :hilarious:

Spiste lite den perioden der og frem til operasjon i januar, jeg tålte veldig lite før anfallene kom igjen. Jeg er veldig glad for at jeg tok operasjonen, selv om jeg grudde meg som bare det. Noe løs mage til tider (kun på morgenen som oftest, ikke hele dagen), ellers er det helt som normalt og ingen smerter!!

Så som du ser, jeg valgte å vente da jeg ikke hadde så mye anfall. Jeg er usikker på om jeg hadde valgt det samme igjen, når jeg da måtte vente en måned etter alt det i desember. En måned er ikke lenge egentlig, men det føltes veldig lenge ut da :p

Hei!
Hvordan ville dere tolket denne testen? Litt usikker på dpo, regner med jeg er mellom 8-11. Den er svak, men ser den tydlig irl, like bred og blå. Har tidligere fått en strek jeg syns var blå på denne, men da kom ikke farge med når jeg gjorde bilde til negativ.

Vedlegg

• IMG_2295.jpeg
    IMG_2295.jpeg
    880,8 KB · Visninger: 137
  • IMG_2299.jpeg
    IMG_2299.jpeg
    893,6 KB · Visninger: 129
  • IMG_2296.jpeg
    IMG_2296.jpeg
    823,1 KB · Visninger: 130
Hei!
Hvordan ville dere tolket denne testen? Litt usikker på dpo, regner med jeg er mellom 8-11. Den er svak, men ser den tydlig irl, like bred og blå. Har tidligere fått en strek jeg syns var blå på denne, men da kom ikke farge med når jeg gjorde bilde til negativ.
Ser godt streken, men har selv blitt lurt av CB tidlig før så tør ikke si om den er positiv. Vent en dag og test på ny :Heartred

Hei!
Ser streken, men har hørt at så mange har blitt lurt av disse testene. Har du en annen test du kan ta?

Veldig spesielt:bored: Hvis ikke testene blir sterkere i morgen, så skjønner jeg ingenting:meh:
Negativ, og el testen er såvidt ikke positiv i dag. Mulig LH er på vei ned. :confused005 håper det er gullegget som har lagt alt styret :hilarious:
Screenshot_20230808_132859_Gallery.jpg

Ser streken, men har hørt at så mange har blitt lurt av disse testene. Har du en annen test du kan ta?
Ikke nå, får kjøpe en ny etterpå og ta i morgen. Håper, men tørr likevel ikke håpe. Tok den også ut av dekselet, da ser man fargen bedre, men den blir vel ugyldig når man tar den ut..
Jobber på føden, så tror jeg skal holde meg unna lystgass i tilfelle

Vedlegg

• IMG_2302.jpeg
    IMG_2302.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 97
  • IMG_2301.jpeg
    IMG_2301.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 102
Ikke nå, får kjøpe en ny etterpå og ta i morgen. Håper, men tørr likevel ikke håpe. Tok den også ut av dekselet, da ser man fargen bedre, men den blir vel ugyldig når man tar den ut..
Jobber på føden, så tror jeg skal holde meg unna lystgass i tilfelle
Ser streken absolutt bedre nå ja :) ta en ny i morgen du

Ser økning i dag også :D :Heartred bare redd for at det plutselig skal stoppe opp, men så langt er alt bra :D
Nr 2 make sure(blå) er i dag og nr 1 er fra i går. Nr 2 rosa er i dag (morgen) og nr 1 er i går

Vedlegg

• 37646625-466A-40EB-86FA-FEB7D82BED94.jpeg
    37646625-466A-40EB-86FA-FEB7D82BED94.jpeg
    317,9 KB · Visninger: 98
Hei!
Ville testa med ett annet merke også :)
Fått lik strek på de uten å være gravid :/

Back
Topp