Jeg har ikke noe utviklet streksyn, jeg kan ikke se strek herMen det er jo veldig tidlig!
Da er nok mer øynene mine som ønsker for mye å se en strek
må nok prøve å holde meg noen dagen før jeg tester på nyttFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke noe utviklet streksyn, jeg kan ikke se strek herMen det er jo veldig tidlig!
må nok prøve å holde meg noen dagen før jeg tester på nyttJeg ville gått ut fra imorgen,muligensHva tenker dere her? Er el idag? Den nederste er idag.
Så den er ikke positiv idag? Teststreken Så sterkere ut enn kontrollstreken. Ikke at det har så forferdelig mye å si da vi fikk lagt inn aksjer på lørdag å gubben nå er borte på jobb. Men greit å få orden på syklus etter SA i mars å ikke blitt gravid igjen etter detJeg ville gått ut fra imorgen,muligens![]()
Jo,men det sies vel at el kommer 24-48t etter første positive test?Så den er ikke positiv idag? Teststreken Så sterkere ut enn kontrollstreken. Ikke at det har så forferdelig mye å si da vi fikk lagt inn aksjer på lørdag å gubben nå er borte på jobb. Men greit å få orden på syklus etter SA i mars å ikke blitt gravid igjen etter det
Jo det vet jeg, bare jeg som formulerte meg dårlig. Mente bare om den er positiv idag liksom. Vet egget slipper 12-24t etter positiv testJo,men det sies vel at el kommer 24-48t etter første positive test?![]()
Den er positiv idag,jaJo det vet jeg, bare jeg som formulerte meg dårlig. Mente bare om den er positiv idag liksom. Vet egget slipper 12-24t etter positiv test
Ååååå9 dpo morgen, så får jeg se om det stiger. 10 dpo kveld var likens som denne
Vis vedlegget 409984
jeg er 13DPO og har lik strek som deg ,blir så frista til å kjøpe digital
Jeg ser hvertfall noe på det øverste bildet!Vis vedlegget 410003Vis vedlegget 410004
Hei alle sammeni DPO land som dere og klarer ikke å la være å teste før ikm. Testene over viser dagens test på ettermiddagsurin. Er 8/9 dpo. Ser jeg syner eller er det noe der?
![]()
Krysser alt jeg har!Jeg ser hvertfall noe på det øverste bildet!
Jeg ser også noeVis vedlegget 410003Vis vedlegget 410004
Hei alle sammeni DPO land som dere og klarer ikke å la være å teste før ikm. Testene over viser dagens test på ettermiddagsurin. Er 8/9 dpo. Ser jeg syner eller er det noe der?
![]()
Da er vi to!Jeg ser også noe10dpo her, skulle ønske jeg kunne spole til IKM om 4 dager!

Du får positiv digitalÅååååjeg er 13DPO og har lik strek som deg ,blir så frista til å kjøpe digital
![]()

Denne er jo tydelig!Nederste 10 dpo kveld, øverste 11 dpo kveld ( men på litt tynn prøve i og med at jeg måtte på do uten å kunne teste) . Blir spennende å se om det blir noe mer…. Testen har tydelig rosa strek, men syns ikke den er sterk.
Vis vedlegget 410020