Oss testetøser imellom

I Premom må du justere den manuelt. Det er ikke noe problem å gjøre det selv ☺️
Hmm, er det dette du tenker på da? :)
Screenshot_20230621_174801_Premom.jpg

Hvordan ville dere tolket dette? Tok testen så glemte jeg den helt bort også spiste middag, da jeg så den var den sånn her

Vedlegg

• IMG_9742.jpeg
    IMG_9742.jpeg
    2 MB · Visninger: 122
  • IMG_9741.jpeg
    IMG_9741.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 121

Vedlegg

• IMG_0793.jpeg
    IMG_0793.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 69
  • IMG_0794.png
    IMG_0794.png
    549 KB · Visninger: 73
Wææææ justere appeno_O . Hva om man justerer den feil ? Dette ble jo bare enda mer forvirrende :nailbiting:

Hei, fine dere :Heartred Er det noen her som er flinke til å se hvor jeg mest sannsynlig har hatt eggløsning? El-smertene kom for fullt 18. juni (jeg er en av dem som får skikkelige smerter som varer i en 4-6 timer). Når tror dere egget slapp etter disse smertene? Dette er forresten min første pp med temping, og min tredje pp etter SA i uke 8xsmile2 Ble gravid første pp forrige gang.

Vedlegg

• 82891B19-5920-4B3A-B20C-41B64A04ABCD.jpeg
    82891B19-5920-4B3A-B20C-41B64A04ABCD.jpeg
    246 KB · Visninger: 79
  • 1C7A68A2-876B-4DAF-8350-25AA5C9A8C52.jpeg
    1C7A68A2-876B-4DAF-8350-25AA5C9A8C52.jpeg
    255,4 KB · Visninger: 73
Wææææ justere appeno_O . Hva om man justerer den feil ? Dette ble jo bare enda mer forvirrende :nailbiting:
Det blir jo bare sånn ca uansett, men er bedre enn når appen velger selv automatisk. Det spiller jo ingen rolle om det blir feks 0,99 eller 1,0, du ser jo selv om strimmelen er positiv/om strekene er like sterke eller ikke. Man blir fort vant med å justere manuelt :)

Hei, fine dere :Heartred Er det noen her som er flinke til å se hvor jeg mest sannsynlig har hatt eggløsning? El-smertene kom for fullt 18. juni (jeg er en av dem som får skikkelige smerter som varer i en 4-6 timer). Når tror dere egget slapp etter disse smertene? Dette er forresten min første pp med temping, og min tredje pp etter SA i uke 8xsmile2 Ble gravid første pp forrige gang.
Det kan se ut som den var cd 18.
Temper du til ulike tider? Ser du har mange trekanter i grafen din. Temper du oralt eller med klokke?
Vil anbefale å bruke samme type el-tester, og ikke bytte på ulike hele tiden, for det kan være ulike fargestoff/sensitivitet i de forskjellige merkene. Babyplan eller MakeSure er best der :)

Det kan se ut som den var cd 18.
Temper du til ulike tider? Ser du har mange trekanter i grafen din. Temper du oralt eller med klokke?
Vil anbefale å bruke samme type el-tester, og ikke bytte på ulike hele tiden, for det kan være ulike fargestoff/sensitivitet i de forskjellige merkene. Babyplan eller MakeSure er best der :)
Men ville den ikke normalt komt cd 19 når jeg hadde peak cd 18? Men de el-smertene er ikke til å ta feil av, men jeg har ikke helt skjønt hva smertene kommer av. Er det selve egget som slipper da? Ja, du har helt rett i at jeg bør holde meg til 1 type test :wacky: Jeg har tempet oralt mellom kl 05-07 ish, så har ikke holdt meg til nøyaktig tidspunkt, men tempet i dét jeg har våknet :smiley-angelic006

Men ville den ikke normalt komt cd 19 når jeg hadde peak cd 18? Men de el-smertene er ikke til å ta feil av, men jeg har ikke helt skjønt hva smertene kommer av. Er det selve egget som slipper da? Ja, du har helt rett i at jeg bør holde meg til 1 type test :wacky: Jeg har tempet oralt mellom kl 05-07 ish, så har ikke holdt meg til nøyaktig tidspunkt, men tempet i dét jeg har våknet :smiley-angelic006
Noen ganger kan egget slippe samme dag. Men synes det er litt vanskelig å se ut fra testene dine, siden du har ulike merker :smiley-ashamed004 ut fra tempen din, kan det jo se ut som el var cd 17:hilarious:
Jeg har aldri hatt el-smerter (med unntak av første syklusen etter MA for litt over et år siden).. men NHI sier dette «Årsak til smerten er ukjent, men man tror at væsken og/eller blodet kan skape irritasjon og smerte i bukhinnen».
Ok, det forklarer trekantene :p

Føler de el-smertene er litt hell i uhell, for samtidig som de gjør vondt så er det godt å vite at kroppen jobber med «noe» :shy: De har blitt litt sterkere etter at jeg opplevde SA i mars. Uff, så leit med MA:sorry:, men du har nå termin i sept?:Heartpink

Øverste tatt sent på tirsdagskveld. Nederste tatt idag, er det bra nok økning ? :facepalm:

Er 13/14 dpo. Ff og Premom er uenig der så usikker

Vedlegg

• IMG_5185.png
    IMG_5185.png
    3,3 MB · Visninger: 98
Tenkte å bestille EL tester da vi snart har lov å begynne å prøve igjen etter en senabort, men har ikke brukt EL tester på mange år. Så hvor mange bør man bestille? :confused005 :smiley-ashamed004

Jeg tar alltid to når det nærmet seg el, så da går det jo fort to om dagen fra syklusdag 11/12 til el kom, som for min del kunne være alt fra dag 17-30 :hilarious:
Såpass ja :smiley-ashamed004 lurte på å bestille 20stk, men det er kanskje litt lite det da? Var stort sett på dag 14 før, men vet jo ikke hvor regelmessig syklusen er enda siden jeg ikke har fått igjen mens :confused005

Såpass ja :smiley-ashamed004 lurte på å bestille 20stk, men det er kanskje litt lite det da? Var stort sett på dag 14 før, men vet jo ikke hvor regelmessig syklusen er enda siden jeg ikke har fått igjen mens :confused005
Kan jo begynne med 20 da, jeg hadde jo syklus umulius. Du har jo lenge nok av 20 stk i første omgang !☺️ da kan du teste 2 om dagen i 10 dager. F.eks fra syklusdag 11-21 liksom

Back
Topp