Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, den er jo nesten positiv, derfor jeg reagerte på PM
Tar en ny kl 20 i dag, håper og tror den er positiv
Hvilken el tester bruker du?

I Premom må du justere den manuelt. Det er ikke noe problem å gjøre det selv![]()
Gå inn på rediger-knappen og juster fargen på strekene slik at de blir så nære din test som mulighvordan justerer man tallene manuelt? Hvordan vet man hvilket tall man skal legge inn?
Ååå der lærte jeg noe nytt! TakkGå inn på rediger-knappen og juster fargen på strekene slik at de blir så nære din test som mulig![]()

Er det noen her som er flinke til å se hvor jeg mest sannsynlig har hatt eggløsning? El-smertene kom for fullt 18. juni (jeg er en av dem som får skikkelige smerter som varer i en 4-6 timer). Når tror dere egget slapp etter disse smertene? Dette er forresten min første pp med temping, og min tredje pp etter SA i uke 8
Ble gravid første pp forrige gang.Gå inn på rediger-knappen og juster fargen på strekene slik at de blir så nære din test som mulig![]()

Det blir jo bare sånn ca uansett, men er bedre enn når appen velger selv automatisk. Det spiller jo ingen rolle om det blir feks 0,99 eller 1,0, du ser jo selv om strimmelen er positiv/om strekene er like sterke eller ikke. Man blir fort vant med å justere manueltWææææ justere appen. Hva om man justerer den feil ? Dette ble jo bare enda mer forvirrende
![]()
Det kan se ut som den var cd 18.Hei, fine dereEr det noen her som er flinke til å se hvor jeg mest sannsynlig har hatt eggløsning? El-smertene kom for fullt 18. juni (jeg er en av dem som får skikkelige smerter som varer i en 4-6 timer). Når tror dere egget slapp etter disse smertene? Dette er forresten min første pp med temping, og min tredje pp etter SA i uke 8
Ble gravid første pp forrige gang.
Men ville den ikke normalt komt cd 19 når jeg hadde peak cd 18? Men de el-smertene er ikke til å ta feil av, men jeg har ikke helt skjønt hva smertene kommer av. Er det selve egget som slipper da? Ja, du har helt rett i at jeg bør holde meg til 1 type testDet kan se ut som den var cd 18.
Temper du til ulike tider? Ser du har mange trekanter i grafen din. Temper du oralt eller med klokke?
Vil anbefale å bruke samme type el-tester, og ikke bytte på ulike hele tiden, for det kan være ulike fargestoff/sensitivitet i de forskjellige merkene. Babyplan eller MakeSure er best der![]()
Jeg har tempet oralt mellom kl 05-07 ish, så har ikke holdt meg til nøyaktig tidspunkt, men tempet i dét jeg har våknet 
Noen ganger kan egget slippe samme dag. Men synes det er litt vanskelig å se ut fra testene dine, siden du har ulike merkerMen ville den ikke normalt komt cd 19 når jeg hadde peak cd 18? Men de el-smertene er ikke til å ta feil av, men jeg har ikke helt skjønt hva smertene kommer av. Er det selve egget som slipper da? Ja, du har helt rett i at jeg bør holde meg til 1 type testJeg har tempet oralt mellom kl 05-07 ish, så har ikke holdt meg til nøyaktig tidspunkt, men tempet i dét jeg har våknet
![]()
ut fra tempen din, kan det jo se ut som el var cd 17
Ser fint ut det syns jeg!Øverste tatt sent på tirsdagskveld. Nederste tatt idag, er det bra nok økning ?
Er 13/14 dpo. Ff og Premom er uenig der så usikker

Jeg tar alltid to når det nærmet seg el, så da går det jo fort to om dagen fra syklusdag 11/12 til el kom, som for min del kunne være alt fra dag 17-30Tenkte å bestille EL tester da vi snart har lov å begynne å prøve igjen etter en senabort, men har ikke brukt EL tester på mange år. Så hvor mange bør man bestille?![]()
![]()

Såpass jaJeg tar alltid to når det nærmet seg el, så da går det jo fort to om dagen fra syklusdag 11/12 til el kom, som for min del kunne være alt fra dag 17-30![]()
lurte på å bestille 20stk, men det er kanskje litt lite det da? Var stort sett på dag 14 før, men vet jo ikke hvor regelmessig syklusen er enda siden jeg ikke har fått igjen mens 
Kan jo begynne med 20 da, jeg hadde jo syklus umulius. Du har jo lenge nok av 20 stk i første omgang !Såpass jalurte på å bestille 20stk, men det er kanskje litt lite det da? Var stort sett på dag 14 før, men vet jo ikke hvor regelmessig syklusen er enda siden jeg ikke har fått igjen mens
![]()