Oss testetøser imellom

Blir så usikker. Redd for ny SA. Å at de ikke øker. Va syns dere ?

Vedlegg

• IMG_5163.jpeg
    IMG_5163.jpeg
    371,8 KB · Visninger: 126
Blir så usikker. Redd for ny SA. Å at de ikke øker. Va syns dere ?
Du må se økning iløpet av to døgn :)

Helt vanlig at de ikke øker på noen timer. Skjønner godt du er bekymret etter å ha mistet før :Heartred
Testene dine er sterke og fine til å være 11 dpo. Gratulerer med graviditeten :love017

Du må se økning iløpet av to døgn :)

Helt vanlig at de ikke øker på noen timer. Skjønner godt du er bekymret etter å ha mistet før :Heartred
Testene dine er sterke og fine til å være 11 dpo. Gratulerer med graviditeten :love017
Ja vet det egentlig men blir no litt engstelig. Har fått utskrevet duphaston som jeg skulle prøve ut neste periode, men velger nå å hent den ut i morgen for å bruke den ut noen uker som avtalt med gyn :). Skulle bruke fra 2dpo til uke 7-8 alikevell :).

Sier forsiktig tusen takk :Heartred

Erklærer meg selv som testetøs. 3hele tester på en dag. Går ikke opp for meg. Håper den sitter hele veien :Heartred Øverst tatt kl 14 ish. Miderst tatt kl 19. siste tatt 23. galskap men trygghet også. Skal være fornøyd når jeg kommer gjennom ikm. Er usikker på om jeg er 11 eller 12 dpo da Premom og ff er uenig der.

Vedlegg

• IMG_5170.png
    IMG_5170.png
    3,3 MB · Visninger: 108
Erklærer meg selv som testetøs. 3hele tester på en dag. Går ikke opp for meg. Håper den sitter hele veien :Heartred Øverst tatt kl 14 ish. Miderst tatt kl 19. siste tatt 23. galskap men trygghet også. Skal være fornøyd når jeg kommer gjennom ikm. Er usikker på om jeg er 11 eller 12 dpo da Premom og ff er uenig der.
Gode streker det her! Hadde omtrent like sterke selv da jeg testet positivt 12 DPO, og følte det var mye sterkere enn alle andre sine :p

Hva tenker dere om denne?? Stusser litt på at den kom ut som bare 0.54 i premom :wideyed:

Screenshot_20230621_113925_Gallery.jpgScreenshot_20230621_113945_Premom.jpg

Etter oppdateringen til PM appen så har jeg sluttet å bruke den til å analysere testene der. Kjipt når den er mega gunstig å bruke for å samle alle testene på ett sted.
Åå, det har jeg ikke fått med meg! Så domt da, jeg likte også å legge inn el testene der...

Vurderer sterkt forde å prøve igjen hvis TR melder seg. Må bare få kjøpt flere el tester :dance008

Men synes nå da ikke testen din var så svak som PM sier den er
Nei, den er jo nesten positiv, derfor jeg reagerte på PM :confused005
Tar en ny kl 20 i dag, håper og tror den er positiv :love017

Hvilken el tester bruker du?

Back
Topp