Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Uventa! 11-12 dpo ish. Er den for svak til å være det ? Eller er det innafor?
Fin test! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uventa! 11-12 dpo ish. Er den for svak til å være det ? Eller er det innafor?
Gratulerer så myeUventa! 11-12 dpo ish. Er den for svak til å være det ? Eller er det innafor?
helt innafor, veldig fin strek Det der er vel en tydelig baby strekUventa! 11-12 dpo ish. Er den for svak til å være det ? Eller er det innafor?

Gratulerer så myehelt innafor, veldig fin strek
![]()
Redd for å miste da jeg har mistet 2 ganger i SAer etter uke 5. takker forsiktig for detDet der er vel en tydelig baby strek![]()
![]()

Du må se økning iløpet av to døgnBlir så usikker. Redd for ny SA. Å at de ikke øker. Va syns dere ?

Ja vet det egentlig men blir no litt engstelig. Har fått utskrevet duphaston som jeg skulle prøve ut neste periode, men velger nå å hent den ut i morgen for å bruke den ut noen uker som avtalt med gynDu må se økning iløpet av to døgn
Helt vanlig at de ikke øker på noen timer. Skjønner godt du er bekymret etter å ha mistet før
Testene dine er sterke og fine til å være 11 dpo. Gratulerer med graviditeten![]()

Øverst tatt kl 14 ish. Miderst tatt kl 19. siste tatt 23. galskap men trygghet også. Skal være fornøyd når jeg kommer gjennom ikm. Er usikker på om jeg er 11 eller 12 dpo da Premom og ff er uenig der.Gode streker det her! Hadde omtrent like sterke selv da jeg testet positivt 12 DPO, og følte det var mye sterkere enn alle andre sineErklærer meg selv som testetøs. 3hele tester på en dag. Går ikke opp for meg. Håper den sitter hele veienØverst tatt kl 14 ish. Miderst tatt kl 19. siste tatt 23. galskap men trygghet også. Skal være fornøyd når jeg kommer gjennom ikm. Er usikker på om jeg er 11 eller 12 dpo da Premom og ff er uenig der.
Jeg serOkei, ser dere også strek her??
Er bare 10 dpo, og følte liksom ikke det klaffet helt denne pp.. men måtte ta en test idag, og jeg syns jo jeg ser strek! Men det er bare skygge kanskje?
Vis vedlegget 408366

Den ser jo fin ut, gratulerer sier jegOkei, ser dere også strek her??
Er bare 10 dpo, og følte liksom ikke det klaffet helt denne pp.. men måtte ta en test idag, og jeg syns jo jeg ser strek! Men det er bare skygge kanskje?
Vis vedlegget 408366
BabystrekOkei, ser dere også strek her??
Vis vedlegget 408366

Hva tenker dere om denne?? Stusser litt på at den kom ut som bare 0.54 i premom
Vis vedlegget 408411Vis vedlegget 408412
Åå, det har jeg ikke fått med meg! Så domt da, jeg likte også å legge inn el testene der...Etter oppdateringen til PM appen så har jeg sluttet å bruke den til å analysere testene der. Kjipt når den er mega gunstig å bruke for å samle alle testene på ett sted.
Åå, det har jeg ikke fått med meg! Så domt da, jeg likte også å legge inn el testene der...
I Premom må du justere den manuelt. Det er ikke noe problem å gjøre det selvHva tenker dere om denne?? Stusser litt på at den kom ut som bare 0.54 i premom
Vis vedlegget 408411Vis vedlegget 408412
Nei, den er jo nesten positiv, derfor jeg reagerte på PMVurderer sterkt forde å prøve igjen hvis TR melder seg. Må bare få kjøpt flere el tester
Men synes nå da ikke testen din var så svak som PM sier den er