Ja det er deDe to siste er vel positiv? De ble begge tatt bilde av innen 5 minutter med noen få sekunders mellomrom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er deDe to siste er vel positiv? De ble begge tatt bilde av innen 5 minutter med noen få sekunders mellomrom.
Takk for svar! Da krysser jeg fingrene for at mannen føler seg bedre snart sånn at vi treffer på eggløsningen. Han skal reise bort i morgen tidlig, så i kveld er eneste mulighet..Ja det er de![]()
Men sex i kveld holder i massevis det!Takk for svar! Da krysser jeg fingrene for at mannen føler seg bedre snart sånn at vi treffer på eggløsningen. Han skal reise bort i morgen tidlig, så i kveld er eneste mulighet..
Masse lykke til! Håper han føler seg bedre slik at dere får lagt inn aksjer!Jeg hadde ikke testa mer før eventuelt etter ikm om mens faktisk ikke kommer.Negativ test 11 dpo. Vits i å teste noe mer, eller bare vente på TR? Helt blenda, ikke antydning til skygge.
Ble forsøk med aksjelegging, men han var så sliten at det ikke ble noe utløsning for han. Da er det nok bare til å vinke farvel til denne prøveperiodenMen sex i kveld holder i massevis det!Masse lykke til! Håper han føler seg bedre slik at dere får lagt inn aksjer!
Så kjedelig.. kjenner til det! Mange prøveperioder har gått til grunne her også pga det der..Ble forsøk med aksjelegging, men han var så sliten at det ikke ble noe utløsning for han. Da er det nok bare til å vinke farvel til denne prøveperioden![]()
Og der kom TR. Æsj. Men da vet jeg det, 9-11 dager lutealfase på meg da.Er så sikker på EL som jeg kan bli, så med mindre nivået enda er for lavt så tror jeg ikke det ble klaff. Ingen symptomer heller, på det ene eller det andre. Får vente og se, bare så utålmodig![]()
Ja, har hørt at det skal være det. Får krysse fingrene for at det kom noen svømmere med denne gangenSå kjedelig.. kjenner til det! Mange prøveperioder har gått til grunne her også pga det der..
Men det er jo litt svømmere i precum(?) også da tror jeg!
Ser positiv ut synes jegEr denne positiv eller skygge strek. Fikk strek innenfor 3 minutter.

Ville tolket denne som positiv.Er denne positiv eller skygge strek. Fikk strek innenfor 3 minutter.
Syns den ser positiv utKan virkelig ikke ha tester i hus. Tok en tidlig graviditetstest fra babyplan på morgenen i går, negativ. Tok ny fra clearblue i dag, positiv?
Kommer nok til å ta en digital i morgen tidlig Evig håpløs testerSyns den ser positiv ut![]()
PremomHvilken app bruker dere som tar bilde av testene og får de «analysert»?