Oss testetøser imellom

Takk for svar! Da krysser jeg fingrene for at mannen føler seg bedre snart sånn at vi treffer på eggløsningen. Han skal reise bort i morgen tidlig, så i kveld er eneste mulighet..
Men sex i kveld holder i massevis det! :Heartpink Masse lykke til! Håper han føler seg bedre slik at dere får lagt inn aksjer!

8 dpo :nailbiting:

71AD6F16-7665-49C8-8021-D5279E8B2783.jpeg
4F482AF9-4DED-4FC0-AE8D-2A606927C3EF.jpeg
A4433009-A322-4367-A69F-C74DFF5CB448.jpeg

Negativ test 11 dpo. Vits i å teste noe mer, eller bare vente på TR? Helt blenda, ikke antydning til skygge.
Jeg hadde ikke testa mer før eventuelt etter ikm om mens faktisk ikke kommer.

Men sex i kveld holder i massevis det! :Heartpink Masse lykke til! Håper han føler seg bedre slik at dere får lagt inn aksjer!
Ble forsøk med aksjelegging, men han var så sliten at det ikke ble noe utløsning for han. Da er det nok bare til å vinke farvel til denne prøveperioden :confused:

Ble forsøk med aksjelegging, men han var så sliten at det ikke ble noe utløsning for han. Da er det nok bare til å vinke farvel til denne prøveperioden :confused:
Så kjedelig.. kjenner til det! Mange prøveperioder har gått til grunne her også pga det der..
Men det er jo litt svømmere i precum(?) også da tror jeg!

Er så sikker på EL som jeg kan bli, så med mindre nivået enda er for lavt så tror jeg ikke det ble klaff. Ingen symptomer heller, på det ene eller det andre. Får vente og se, bare så utålmodig :hilarious:
Og der kom TR. Æsj. Men da vet jeg det, 9-11 dager lutealfase på meg da.

Kan virkelig ikke ha tester i hus. Tok en tidlig graviditetstest fra babyplan på morgenen i går, negativ. Tok ny fra clearblue i dag, positiv?

Vedlegg

• 20230519_140715.jpg
    20230519_140715.jpg
    1,3 MB · Visninger: 185
Kanskje litt dumt å spørre her, men regner med det er flere som har opplevd tidlig SA/kjemisk (ikke helt sikker på hva). Fikk svakt positiv ca 11dpo, begynte å blø dagen etter. Lest at mange har sterkere kramper og blødning enn ved vanlig mens, men jeg hadde bare ekstreme smerter i korsryggen.. men nå i dag (sluttet å blø i går, ville vært 15dpo) har jeg hatt litt kramper.. er det vanlig å ha litt kramper etter blødningen? Og hvordan var det å bli gravid etter? Gikk det fort?

Streken var tydlig da det var gått 3-5 minutt. Ble svakere etter en stund,dette bilde ble tatt etter ca. 30 minutt. Hva tror dere? Kan det være ugyldig test?

Vedlegg

• IMG_2733.jpeg
    IMG_2733.jpeg
    467,7 KB · Visninger: 121
Last edited:
Back
Topp