Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek på begge, sterkest på nederste. Den øverste ser ut til å ha strek på ‘nedre halvdel’ av strimmelenSynes den nederste er svaaaaakt positiv? Synes den er rosa i virkeligheten. 8dpo

Jeg serSynes den nederste er svaaaaakt positiv? Synes den er rosa i virkeligheten. 8dpo
Jeg ser på nedersteSynes den nederste er svaaaaakt positiv? Synes den er rosa i virkeligheten. 8dpo
DU ER GRAVID!!10dpo, testen har blitt sterkere utover dagenVis vedlegget 405001

Gratulerer så mye!
Takk! Bare håper den holder denne gangen.DU ER GRAVID!!Gratulerer så mye!
![]()

Gratulerer10dpo, testen har blitt sterkere utover dagenVis vedlegget 405001

Gratulerer så mye med en liten spire10dpo, testen har blitt sterkere utover dagenVis vedlegget 405001
Gratulerer![]()
Tusen takkGratulerer så mye med en liten spire![]()

Jeg ser!Synes den nederste er svaaaaakt positiv? Synes den er rosa i virkeligheten. 8dpo
GratulererTakk! Bare håper den holder denne gangen.![]()

noen som har en gravid-stigningsrekke på babyplan 25mIU/ml ?
Er nysgjerrig av meg![]()
Anbefaler deg å prøve en annen type test, kanskje du får et bedre svar da. Om du bor i nærheten av en Meny har de Make Sure, det er gode testerHater å få disse svake strekene/skyggene uten å få flere og sterkere etterpå.. hvorfor, skulle vært mulig å lage sikre tester hvor man enten fikk tydelig positivt eller helt negativ uten noe form for skygge.. skulle kunne tatt hcg blodprøve hjemme
Jeg hadde regnet den som svakt positiv. Men skulle ikke være noe i veien for å prøve igjen om du har sluttet å bløNr 4 svak nok til og regnes som negativ? MA forgje uke, ikkje blødd på noen dager og venter kun på negativ test så vi kan starte på nytt
Vis vedlegget 405326