Oi så spennende!! Ser jo ut som det er noe her10 DPOnå skal det testes videre utover dagen. Er uggen og har stikking i magen
Håper
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så spennende!! Ser jo ut som det er noe her10 DPOnå skal det testes videre utover dagen. Er uggen og har stikking i magen
Håper
![]()
Ja blir noen tester til Ila de neste dagene, håper det stigerOi så spennende!! Ser jo ut som det er noe her

Ser godt streken på strimmelen!Har postet dette på IKM-gruppen min, men hvis flere vil hjelpe til å tyde/si hva de tror om dette så feel free
10 dpo og første tester i dag på andre urin. Digital ultratidlig clearblue, og vanlig makesure. Som dere ser er den digitale negativ, men jeg synes da absolutt det kan skimtes noe på strimmelen? Hva tror dere? Trenger også tips hvis noen andre har prøvd wild yam i lutealfasen, jeg har tatt det siden 2 dpo og holder på å trappe ned til ikm-dagen og tenkte å slutte da. Er det riktig?![]()
Wii! Håper bare den utvikler seg og blir sterkere de neste dageneSer godt streken på strimmelen!

Woho
Jeg har prøvd det for første gang denne prøveperioden, og kjøpte det på Life.dere som har brukt wild yam? hvordan bruker dere denne? hvor mange doser pr dag? hvor mange dager og hvilke dager i syklusen brukes den?
Har vurdert denne selv da jeg ser flere her inne har hatt god effekt av denne
hvor kjøper dere denne? er jo så mange nettsider som selger denne når man googler.
Jeg har prøvd det for første gang denne prøveperioden, og kjøpte det på Life.
Har tatt 2 + 2 kapsler fra 2 dpo til 6 dpo, 2 + 1 fra 7 dpo til 9 dpo. Er 10 dpo i dag og tenker å ta 1 + 1 i dag og 1 kapsel per dag til TR evt kommer. Men jeg har fått svak strek på test i dag, og er veldig usikker på om jeg da bør slutte å ta med en gang eller om jeg skal fortsette nedtrappingen til ikm (som egentlig er allerede i morgen).

Tydeligere nå enn på 1. urin jaTest nr 2 på 2 urin. 10 DPOStreken er mer rosa i virkeligheten
![]()
Helt stressa jeg nåTydeligere nå enn på 1. urin ja![]()

Haha føler på samme!! Klarer ikke tillate meg å være glad enda, for hva hvis det ikke blir sterkere strek. Samtidig er jeg jo letta for at det ser ut til å være noe der. Og vil bare at dagene skal gå fort så jeg får vite helt sikkertHelt stressa jeg nå![]()
Så ja, stressa er en god beskrivelse!Akkurat der beskrev du hva jeg tenker ogsåHaha føler på samme!! Klarer ikke tillate meg å være glad enda, for hva hvis det ikke blir sterkere strek. Samtidig er jeg jo letta for at det ser ut til å være noe der. Og vil bare at dagene skal gå fort så jeg får vite helt sikkertSå ja, stressa er en god beskrivelse!
Skal på et jobb oppdrag nå snart, så prøver å samle tankene for at jeg skal klare å presterte
haha! Gleder meg til flere tester utover kvelden