Oss testetøser imellom

Trodde det var sånn at tempen sank dagen før tr kommer?? Eller samme dag
Den kan begynne å synke litt før tr ja, men mange opplever at tempen svinger ved graviditet også så det er umulig å skille mellom tr og graviditet kun basert på temp.

Hva tenker dere om denne el testen? Litt bakgrunn, jeg er på CD14 og pleier aaaldri å få positiv el test før tidligst CD18. Jeg glemte egentlig å teste da jeg tisset tidligere i dag, men kom på det rett etterpå så denne er tatt på urin som kun har stått i blæra i 45min.
20230426_194215.jpg

Hva tenker dere om denne el testen? Litt bakgrunn, jeg er på CD14 og pleier aaaldri å få positiv el test før tidligst CD18. Jeg glemte egentlig å teste da jeg tisset tidligere i dag, men kom på det rett etterpå så denne er tatt på urin som kun har stått i blæra i 45min. Vis vedlegget 404241

Den begynner å bli sterk, ser ikke ut som det er lenge før den er positiv :)

Synes nåda denne testen ser nokså positivt ut jeg da :woot:
Den begynner å bli sterk, ser ikke ut som det er lenge før den er positiv :)
Jeg syns også den er positiv eller rett før positiv! Jeg pleier å få veldig svake streker utenom LH toppen, så tenker den blir sterkere i løpet av kvelden :D tar en til senere!

Jeg syns også den er positiv eller rett før positiv! Jeg pleier å få veldig svake streker utenom LH toppen, så tenker den blir sterkere i løpet av kvelden :D tar en til senere!

Jeg hadde tippa den ble enten positiv ikveld eller i morgen, alt ettersom lh topp :D spennende!

Jeg haaater å bytte merke på tester midt i en syklus, men nå hadde jeg ikke annet valg :( ser det ut som den synker litt fra den i dag tidlig? Eller holder den seg fremdeles sterk? Regner kanskje med at egget løsner i morgen? Jeg har fått el smerter nå ihvertfall! Kan ikke stole på tempen nå for jeg har blitt syk :arghh:
IMG_20230427_192448.jpg

Har aldri fått sånn skygge, står på nett at uansett hvor sval den er så er den positiv da den er litt rosa. For meg ser den hvertfall veldig positiv ut :)
Den ble gråere/mer fargeløs etterhvert. Et par timer siden jeg tok den så jeg på den igjen, og virker mer grå. Det er sikkert et dårlig tegn.

Noen som kan se om dette er skyggestrek eller noe mer?
Jeg så streken med en gang! Jeg tror den er positiv :D den trenger ikke å være noe sterkere enn det 10/11 dpo dersom blastocysten festet seg 8/9dpo :D

Ser babyplan.no har fått nye tester kalt SmileReader hvor det også finnes en app. Er det noen som kjenner noe til disse? :)

Babyplan sine EL-tester er utsolgt, og har vært det en stund.. Har kjøpt noen fra Makesure, men trenger snart flere :dance008 hvor kjøper dere fra? Eller hvilket merke er dere mest fornøyde med??

Babyplan sine EL-tester er utsolgt, og har vært det en stund.. Har kjøpt noen fra Makesure, men trenger snart flere :dance008 hvor kjøper dere fra? Eller hvilket merke er dere mest fornøyde med??
Make sure kan du kjøpe på meny faktisk, veldig billige der kontra apotek f.eks

Back
Topp