Oss testetøser imellom

Hei
Noen som har erfaring med clearblue digital tidligtest?
Fekk denne her, noen andre som har fått det ?

Vedlegg

• 97402B5E-87D0-4A80-87F3-46C66394E694.jpeg
    97402B5E-87D0-4A80-87F3-46C66394E694.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 181
Håpe jeg kan spørre her for har ikke turt å melde meg inn i en IKM gruppe siden jeg ikke kunne teste etter eggløsning pga abort. Jeg tok abort etter BO 14.03, tror jeg hadde eggløsning igjen ca. 30.03, og i dag fikk jeg positiv tidlig digital på DPO17, har hatt det jeg har trodd vært skygger på tidlig strimler i 4 dager. De siste dagene har jeg vært så trøtt og sulten og kjenner at det skjer masse nedi livmora. Spørsmålet mitt er: er det virkelig mulig å kjenne på så overveldende trøtte allerede når det er så vidt testene er positive?

Ser jeg syner nå eller er dette en strek? :shy:
Er 5 DPO, så skal vel ikke være mulig? Fikk spotting i går. Lyserosa først og så brunt utover kvelden…:nailbiting:

Vedlegg

• A6C43C4B-3F84-4154-80F2-5D907C51BEEF.jpeg
    A6C43C4B-3F84-4154-80F2-5D907C51BEEF.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 148
  • 5061621B-31ED-42AB-B2FE-5995D5F82EC1.jpeg
    5061621B-31ED-42AB-B2FE-5995D5F82EC1.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 136
Last edited:
Det jeg syner nå eller er dette en strek? :shy:
Er 5 DPO, så skal vel ikke være mulig? Fikk spotting i går. Lyserosa først og så brunt utover kvelden…:nailbiting:
Den var veldig grå:think005 føle det e veldig mange som får skygger 5-6 dpo på babyplan. Kanskje det er noko med hormonene som gjer det:confused005 hadde iallefall ikkje stolt på denna 5dpo nei.

Ser jeg syner nå eller er dette en strek? :shy:
Jeg har fått flere slike streker på babyplantester de siste månedene. Var ikke gravid. Føler meg lurt av de testene:confused: Men kan jo hende du er mer enn 5DPO og at streken er babystrek? Test igjen om et par dager for å sammenligne.

Jeg har fått flere slike streker på babyplantester de siste månedene. Var ikke gravid. Føler meg lurt av de testene:confused: Men kan jo hende du er mer enn 5DPO og at streken er babystrek? Test igjen om et par dager for å sammenligne.
Så utrolig kjipt :( da blir man jo bare skuffa. Kan ikke være mer en 5 DPO. Fikk super positiv eggløsningstest 14 april, har testa i lang tid, så vet at det var da. Tok graviditetstest i går og da var det ikke noe antydning til strek. Jeg skal teste hver dag og legge ut her:Heartred Dette blir spennende. Har sånne hugg i magen som gjør at jeg må bøye meg, så får satse på at det går denne gangen!

Så utrolig kjipt :( da blir man jo bare skuffa. Kan ikke være mer en 5 DPO. Fikk super positiv eggløsningstest 14 april, har testa i lang tid, så vet at det var da. Tok graviditetstest i går og da var det ikke noe antydning til strek. Jeg skal teste hver dag og legge ut her:Heartred Dette blir spennende. Har sånne hugg i magen som gjør at jeg må bøye meg, så får satse på at det går denne gangen!
Så utrolig spennende!! Dette gleder jeg meg til å følge med på :woot:
Vi er sånn ca likt. Jeg tok en test nå og den var blenda.

Back
Topp