Med mye godvilje, kan jeg kanskje skimte noe ,jaEtter 2 dager med heelt blenda tester, ser jeg i virkeligheten en svaaaaaak rosa strek. 9 dpo. Valmed type. Hva tenker dere?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med mye godvilje, kan jeg kanskje skimte noe ,jaEtter 2 dager med heelt blenda tester, ser jeg i virkeligheten en svaaaaaak rosa strek. 9 dpo. Valmed type. Hva tenker dere?![]()

Ser den egentlig veldig fint jeg, spennende å se om det øker!Etter 2 dager med heelt blenda tester, ser jeg i virkeligheten en svaaaaaak rosa strek. 9 dpo. Valmed type. Hva tenker dere?![]()

Jeg brukte den da jeg fikk positiv test, og jeg fikk bare et kryssHei
Noen som har erfaring med clearblue digital tidligtest?
Fekk denne her, noen andre som har fått det ?

Har du sjekket bruksanvisningen? Tror uansett at den ikke ville gitt et kryss om du ikke var gravid!Hei
Har du sjekket bruksanvisningen? Tror uansett at den ikke ville gitt et kryss om du ikke var gravid!
Ser ‘noe’ på den nest nederste?Kan noen se noe som helst på disse testene?
Er 8 dpo
Ville tatt ny. Denne er defekt, uten tvil.Hei
Syns jeg ser litt, har du tatt en ny?Etter 2 dager med heelt blenda tester, ser jeg i virkeligheten en svaaaaaak rosa strek. 9 dpo. Valmed type. Hva tenker dere?![]()

Den var veldig gråDet jeg syner nå eller er dette en strek?
Er 5 DPO, så skal vel ikke være mulig? Fikk spotting i går. Lyserosa først og så brunt utover kvelden…![]()
føle det e veldig mange som får skygger 5-6 dpo på babyplan. Kanskje det er noko med hormonene som gjer det
hadde iallefall ikkje stolt på denna 5dpo nei.Den er mer rosa i virkeligheten, vanskelig å få på kamera. Skal teste igjen i morgenDen var veldig gråføle det e veldig mange som får skygger 5-6 dpo på babyplan. Kanskje det er noko med hormonene som gjer det
hadde iallefall ikkje stolt på denna 5dpo nei.
Her ser man det rosa litt bedreDen var veldig gråføle det e veldig mange som får skygger 5-6 dpo på babyplan. Kanskje det er noko med hormonene som gjer det
hadde iallefall ikkje stolt på denna 5dpo nei.
Du må jo være mer enn 5 dpo med slike testerSer jeg syner nå eller er dette en strek?
Er 5 DPO, så skal vel ikke være mulig? Fikk spotting i går. Lyserosa først og så brunt utover kvelden…![]()

Jeg har fått flere slike streker på babyplantester de siste månedene. Var ikke gravid. Føler meg lurt av de testeneSer jeg syner nå eller er dette en strek?
Den var negativ i går. Brukt tidligtest fra babyplan. Så må si jeg er litt sjokka nå. Men etter denne spottingen, så måtte jeg teste. Hadde eggløsning 14-15 april.Du må jo være mer enn 5 dpo med slike tester![]()
Så utrolig kjiptJeg har fått flere slike streker på babyplantester de siste månedene. Var ikke gravid. Føler meg lurt av de testeneMen kan jo hende du er mer enn 5DPO og at streken er babystrek? Test igjen om et par dager for å sammenligne.
Dette blir spennende. Har sånne hugg i magen som gjør at jeg må bøye meg, så får satse på at det går denne gangen!Så utrolig spennende!! Dette gleder jeg meg til å følge med påSå utrolig kjiptda blir man jo bare skuffa. Kan ikke være mer en 5 DPO. Fikk super positiv eggløsningstest 14 april, har testa i lang tid, så vet at det var da. Tok graviditetstest i går og da var det ikke noe antydning til strek. Jeg skal teste hver dag og legge ut her
Dette blir spennende. Har sånne hugg i magen som gjør at jeg må bøye meg, så får satse på at det går denne gangen!