Lillemo123
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
✨️Julestjernene2023✨️
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
4+3/17 DPO
Tror jeg må kjøpe meg en digital i morgen..

Tror jeg må kjøpe meg en digital i morgen..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Såå sterk og finEtter råd fra @Lillemo123 og @Kiro91 tok eg en ny test nå i kveld som heldigvis var sterkere. Tusen takk for tipset![]()

Cd 12 eller cd 13Når tror dere eggløsning mest sannsynlig har skjedd?
Redd at det ikke er nok stigning?Syns dette ser ut som en fin stigning!!Da jeg hatt to kjemiske tidligere er jeg livredd før det nå og.
MS testene er tatt første gang på do 12DPO og andre gang 13DPO da jeg var til og måtte løpe å kjøpeRedd at det ikke er nok stigning?
Så har jeg startet tidligere i dpo land med å teste med normals tester denne mnd og her er den nest siste fra 12DPO og siste fra første gang på do idag 13 DPO og der der man jo noe skjer. Hva tenker dere? Kan jeg sitte rolig i båten eller er dette for dårlig stigning?
Fikk jo positiv igår på digital 1-2.

Så fint. Takk for svar!Syns dette ser ut som en fin stigning!!![]()

Vil si at teststreken er sterkereI dag måtte jeg til med en formiddags test
Er ikke disse strekene like nå, eller er test streken sterkere?
Ut å kjøpe digital nå, så blir det vel en test til i kveld
18 DPO/4+4
Vis vedlegget 402910
Tror jeg ville ventet til strekene er minst like sterke i det minste. Helst til CB smiley er fast ogsåHei jeg fikk blinkende på CB, men strimmel er ikke helt positiv. Når ville du satt ovitrelle? Den skal settes fra positiv test, men CB er ikke fast smiley enda.

Hei. Jeg fikk positiv på både strimmel og fast smilefjes på kvelden så satte den da.Tror jeg ville ventet til strekene er minst like sterke i det minste. Helst til CB smiley er fast også![]()
![]()

07/04Når tror dere eggløsning mest sannsynlig har skjedd?

Nå nærmer det seg slutten på testingen her i hus, skal bli godt
Tid kan jeg regne med å få 3+ tro?

Nydelig test19 DPO/4+5
I dag ble test streken sterkere enn kontroll streken før den i det hele tatt kom fremNå nærmer det seg slutten på testingen her i hus, skal bli godt
Tid kan jeg regne med å få 3+ tro?
Vis vedlegget 402973
jeg tok CBD 5+3 begge gangene for jeg ville ikke risikere 2-3 en gang til
fikk 3+ begge gangeneNydelig testjeg tok CBD 5+3 begge gangene for jeg ville ikke risikere 2-3 en gang til
fikk 3+ begge gangene
![]()

Ja, er liksom det å ikke få det to ganger
Har litt lyst å ta sjansen i morgen, men sikkert lurest å iallfall vente til tirsdag

Jeg ser streken, men jeg hadde nok gitt det et par dager før jeg testet igjen. Jeg fikk denne skyggestreken 6 mnd etter fødsel, og det var verken graviditet eller kjemisk siden mensen kom først tre mnd etter denne streken her..Hei. Gratulerer til dere med positiv test
Jeg blir gærn av strekøynene mine, så lurte på hva dere tenker? Er det noe her eller er det bare skyggestrek? Eller er det ingenting? Er 10 DPO