Oss testetøser imellom

Hehe, litt håp
Hvor mange dager er du ?
Veldig usikker, da jeg ikke fant LH toppen på EL-tester denne PP. Trodde EL fant sted 14.02 pga økende styrke på testene, men kroppslig følte jeg EL var mellom 18-20.02:nailbiting: hadde antatt IKM i går, men ingen tr enda. Så håper EL var senere enn jeg først trodde:angelic:

Veldig usikker, da jeg ikke fant LH toppen på EL-tester denne PP. Trodde EL fant sted 14.02 pga økende styrke på testene, men kroppslig følte jeg EL var mellom 18-20.02:nailbiting: hadde antatt IKM i går, men ingen tr enda. Så håper EL var senere enn jeg først trodde:angelic:
Samme her, jeg har ikke orket og testet meg LH. Men på kalenderen min var El 18-19-20. 3 dager etter fikk jeg kanskje en festeblødning som varte under 4 dager. Trodde først Tr som kom 1 uke tidligere. Men jeg er usikker selv også

Samme her, jeg har ikke orket og testet meg LH. Men på kalenderen min var El 18-19-20. 3 dager etter fikk jeg kanskje en festeblødning som varte under 4 dager. Trodde først Tr som kom 1 uke tidligere. Men jeg er usikker selv også
Aah.. åh, du må oppdatere når du får tatt ny test. Jeg er så spent på din vegne nå :D :happy:

Nå begynner jeg å bli skikkelig frustrert altså! Flere dager siden jeg «skulle» hatt EL i forhold til min vanlige syklus og eggløsningstesten er ikke i nærheten engang. Monitoren har slått ut på høy i 5 dager nå :rolleyes:
554DF5C2-C94C-42BA-98DC-29E6FF2F1F82.jpeg

2 timer etter jeg tok testen. Valgte å ikke kaste den, tok den frem bare for å se om jeg så skyggen. Så ser jeg dette. Får helt sjokk. Aldri fått et så tydelig strek når den har vært tørket som dette. Streket er mer rosa i virkeligheten enn jeg får frem på bilde. Hva tror dere? Er forresten tidlig test fra make sure. Vet det er ugyldig så leng etter fristen :angelic:
72B89295-836C-4D8B-A4CC-E9CC0737C326.jpeg

2 timer etter jeg tok testen. Valgte å ikke kaste den, tok den frem bare for å se om jeg så skyggen. Så ser jeg dette. Får helt sjokk. Aldri fått et så tydelig strek når den har vært tørket som dette. Streket er mer rosa i virkeligheten enn jeg får frem på bilde. Hva tror dere? Er forresten tidlig test fra make sure. Vet det er ugyldig så leng etter fristen :angelic: Vis vedlegget 400067
Jeg bruker se på testene, en time etter hver gang jeg :hilarious: Sånn, just in case, det dukker opp noe:hilarious::angelic: Har aldri fått en skyggestrek som den på bilde ditt iallefall:D

Jeg bruker se på testene, en time etter hver gang jeg :hilarious: Sånn, just in case, det dukker opp noe:hilarious::angelic: Har aldri fått en skyggestrek som den på bilde ditt iallefall:D
Ikke jeg heller, var heller ikke så tydelig forrige måned når jeg hadde kjemisk heller. Så jeg er alt for spent på neste test nå. Hadde tenkt å vente til i morgen, men blir å ta en test i kveld :hilarious:

Er 6 DPO (kan være lenger også) i dag, er dette en skyggestrek? Må legge til at den synes litt mer i virkeligheten. Tok testen fordi jeg har vært kvalm siden i går og fått 2 kviser. Har ikke hatt kviser på noen år. Er 35 år:)

Vedlegg

• 560B816D-CB62-42ED-B858-7128E7273D64.jpeg
    560B816D-CB62-42ED-B858-7128E7273D64.jpeg
    953 KB · Visninger: 90
  • 430DD274-96E1-4259-A43C-43DF2184649E.jpeg
    430DD274-96E1-4259-A43C-43DF2184649E.jpeg
    935 KB · Visninger: 93
Er 6 DPO (kan være lenger også) i dag, er dette en skyggestrek? Må legge til at den synes litt mer i virkeligheten. Tok testen fordi jeg har vært kvalm siden i går og fått 2 kviser. Har ikke hatt kviser på noen år. Er 35 år:)
Jeg ser noe på denne, men vanskelig å vite om det er baby eller skyggestrek. Du må teste videre å se om den utviklet seg:)

Back
Topp