Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge testene blir sterkere så er det det viktigsteDagens test vs fredag ettermiddag! Lurer på hvor langt jeg er på vei!
Har «valgt» 4+2, men aner jo ikke når eggløsning var! Vis vedlegget 399930
Ser bra ut
Åååå! Jeg visste detVentet til 15dpo med å teste- og ble rikelig belønnetVis vedlegget 399989
Hurra!!Mista helt håpet da tempen sank litt i morges- men jaggu!Åååå! Jeg visste detGratulerer så masse
Hurra!!
![]()
Da er det bare å slutte og tempe nå, og fortsette på progesteronstøtteMista helt håpet da tempen sank litt i morges- men jaggu!
Håper dette blir er terminspire Ja, skal ikke skape meg mer stress og bekymring enn nødvendig nå!Da er det bare å slutte og tempe nå, og fortsette på progesteronstøtteHåper dette blir er terminspire
![]()
De strekene er såpass sterke at dersom det er en skygge så kan jeg ikke tro at det er lov å selge dem. Jeg tror absolutt det er babystrek!Tror dere dette er skyggestrek eller babystrek? Det er en Loyds Pharmacy test da, hørt de ofte gir skyggestreker. Den på første bilde og den øverste er den samme. Tatt samme dag. Litt mer rosa i virkeligheten…
De strekene er såpass sterke at dersom det er en skygge så kan jeg ikke tro at det er lov å selge dem. Jeg tror absolutt det er babystrek!
weeeVentet til 15dpo med å teste- og ble rikelig belønnetVis vedlegget 399989

Uh, det var tidlig og få strekSpøkelse strek? Dpo 6-7 bareVis vedlegget 400037

Vanskelig og se om det er farge på streken, men ingen problem og se streken iallefallJeg har testet 3 dager på rad og fått svak skygge. Blir det kanskje sterkere for hver dag ?
7 dager, rett etter noen dager eggløsning fikk jeg spotting i 4 dager, jeg trodde først det var mensen men var veldig svak lyst blod og litt brunt. Det er snakk om 10 dager til mensen.Vanskelig og se om det er farge på streken, men ingen problem og se streken iallefallhvor mange dpo er du?

Spennende7 dager, rett etter noen dager eggløsning fikk jeg spotting i 4 dager, jeg trodde først det var mensen men var veldig svak lyst blod og litt brunt. Det er snakk om 10 dager til mensen.![]()
tenker du ta ny test i morgen tidlig?

Skjønner du har håp nå ja! Jeg har fått mange skyggestreker på tester selv, men aldri så sterke som de du har nåJa kanskje test hverdag framover nå.
Her var det mandag test 27/2
Siden den var etter tidsfristen er det vanskelig å tolke ja, men streken er i alle fall tydelig. Jeg har aldri fått så sterke skyggestreker i alle fall.
Jeg har litt håp. Siden det vært sånn i 3 dager så langt. Jeg håper det stiger opp for hverdag og håper det er babystrek![]()