Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
GratulererFikk denne nå! Så må vel ha vært gravid enstund uten å vite om det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererFikk denne nå! Så må vel ha vært gravid enstund uten å vite om det!
Hcg forsvinner først fra blodetJeg har aldri sett denne streken uten æ ha værr gravid tidligere så ikke tenkt så mye på det- å jeg nistirrer også! Så typisk jeg oppdager de nå når jeg vil ha negativ testEller jeg tar TR nå- så vet på måte jeg er tilbake til start
Bra du sa, fordi jeg bunkrer alltid tidligtester - hehe!

Mine er også litt treg i starten, men dette ser jo veldig bra ut! Kanskje noen bare har litt tregere stigning i starten. Lykke tilHåpar det her held til ei terminspire. Trur eg er ca 15 dpo i dag.
Alle tidlegtestane er no oppbrukt og eg har kun 2 vanlege strips frå babyplan igjen, men der vil vel kanskje streken bli svakare igjen, sidan eg hittil kun har brukt tidlegtestar?
Tok ein digital test på onsdag, som viste gravid 1-2, så tenker å vente med ein ny digital til tirsdag, i håp om og få 2-3.
Kjenner eg blir heilt tussete av denna testinga no, hold jo på slik når eg først vart gravid med -21 barnet, men føler det nesten er verre no etter kjemisk i starten av januar![]()
Ser en svak strek jaGlemte å legge ved bilde![]()

Kan den være falsk positiv??Trodde ikke det var noe som het falsk positiv?Skulle sjekke for EL, siden jeg ikke har hatt mens etter fødsel for 6 mnd siden. Tok en EL-test som var såpass positiv at tenkte at jeg måtte utelukke HCG
Vis vedlegget 399866
Hva tror dere?Kan den være falsk positiv??
Det trodde ikke jeg heller før jeg fikk denneTrodde ikke det var noe som het falsk positiv?

Så rosa denne, at det er nok en babystrek jaSkulle sjekke for EL, siden jeg ikke har hatt mens etter fødsel for 6 mnd siden. Tok en EL-test som var såpass positiv at tenkte at jeg måtte utelukke HCG
Vis vedlegget 399866

Mange som ikke får positiv før etter IKM også11 dpo i dag, og helt blendahvit test fortsatt Hadde en abort i begynnelsen av desember fordi det viste seg at babyen hadde trisomi 18, og hadde virkelig håpet spiren skulle sitte nå. Sist jeg var gravid testet jeg positivt så tidlig som 7 dpo. Jeg må vel innse at det ikke gikk denne gangen heller?
Men forstår følelsen av at det ikke har klaffet. Jeg personlig fikk ikke positiv test hverken hjemme eller hos lege med barn nr.2, før jeg var 6 uker påvei. Mer uvanlig, men alt håp er ikke ute før tr kommer
med første barnet fikk jeg positiv test rundt IKM.Har de ligget helt inntil hverandre? Hcg-testet min reagerte på det og ble knall positiv. Vet også at flere har opplevd det, sånn om du virkelig ikke tror du er gravidSkulle sjekke for EL, siden jeg ikke har hatt mens etter fødsel for 6 mnd siden. Tok en EL-test som var såpass positiv at tenkte at jeg måtte utelukke HCG
Vis vedlegget 399866
ellers ser den jo veldig positiv ut da!