Skyggestrek? Er Lloyds.. Får ikke tak i Makesure på disse kanter. Prøve få tak i cb til i morgen.
Mest sannsynlig 8 dpo
Mest sannsynlig 8 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En uke etter IKM?WOW! Du må være et veldig tålmodig menneske!
Jeg klarer ikke la være..
![]()

Skjønner veldig godt at man ønsker å være avslappet, men hadde aldri klart å være sååå avslappet.Vi ville bare ha det veldig avslappet rundt prøvetiden. Men helt pling å klare å vente såpass lenge![]()
Tenker du å teste om tanta ikke kommer i morgen?
Like spent på andres testing også jeg. 

Begynner å tro?? Du er helt klart gravid!Dagens 5 og 6 test! Jeg begynner å tro jeg er gravid altså![]()
![]()
Skjønner veldig godt at man ønsker å være avslappet, men hadde aldri klart å være sååå avslappet.Tenker du å teste om tanta ikke kommer i morgen?
Like spent på andres testing også jeg.
![]()

Jeg har hørt flere som tenker at det hjelper å slappe og roe ned. Jeg personlig tror ikke så mye på den teorien, men tenker det er viktig at man gjør det som føles rett for seg uansett hva andre mener.Var vell mer jeg hadde brukt flere mnd å teste hele tiden og ville legge dette litt på pause for å se om det kunne hjelpe
Kommer den ikke i morgen blir det å svie av noen tester.
Så om du føler dette er din vei å gå, så er den rett for deg tenker jeg.
Jeg testet til jeg var 7 uker med min, haha! Ble besatt av å se to streker, det var magisk!Haha. Gleder meg til sånn ukes indikator test! Hihi venter til IKM dagen med den :-DBegynner å tro?? Du er helt klart gravid!![]()
Jeg har hørt flere som tenker at det hjelper å slappe og roe ned. Jeg personlig tror ikke så mye på den teorien, men tenker det er viktig at man gjør det som føles rett for seg uansett hva andre mener.Så om du føler dette er din vei å gå, så er den rett for deg tenker jeg.
Jeg testet til jeg var 7 uker med min, haha! Ble besatt av å se to streker, det var magisk!

Den er ikke nær positiv i mine øyne egentlig, men jeg vet ikke hvilke erfaring du har.Hei!
Jeg trodde jeg hadde el for 6-7 dager siden. Hadde slim og mine karakteristiske eggløsningssmerter da. På tirsdag fikk jeg et slags ekstra klebrig eggløsningsslim igjen, så da jeg fikk tester i posten idag måtte jeg bare teste.
Reagerer på at testen er ganske sterk. Er det sannsynlig at den kan være så nær positiv en hel uke etter EL, eller bør jeg tenke at eggløsningen har skjedd senere?
Men LH svinger hele tiden, og jeg får nesten alltid sterkere eggløsningstester i tiden mot mensen. Vet ikke hvorfor, men har lagt merke til det. Om du føler du hadde eggløsning, så stol på deg selv og kroppen din sine signaler. Takk for svar og deling av erfaring! Lenge siden jeg drev med eggløsningstester sist. Da brukte jeg annet merke, og testa kun rundt forventet el. Tar utgangspunkt i at den var forrige uke jeg daDen er ikke nær positiv i mine øyne egentlig, men jeg vet ikke hvilke erfaring du har.Men LH svinger hele tiden, og jeg får nesten alltid sterkere eggløsningstester i tiden mot mensen. Vet ikke hvorfor, men har lagt merke til det. Om du føler du hadde eggløsning, så stol på deg selv og kroppen din sine signaler.
Eggløsningstesten kan ikke gi deg noe klart svar nå, annet enn om den plustelig blir positiv.
![]()

Den har jeg troen på!8 dpo morgen!
Streken kom fortere og var tydeligere idag, men fortsatt veeeldig svak… Håper
Vis vedlegget 399151
Vis vedlegget 399152
Ååå, krysser fingrene!! Er det tidligtest eller vanlig?8 dpo morgen!
Streken kom fortere og var tydeligere idag, men fortsatt veeeldig svak… Håper
Vis vedlegget 399151
Vis vedlegget 399152
Ååå, krysser fingrene!! Er det tidligtest eller vanlig?

Håper streken blir sterkere og at vi strakt ser deg i november gruppa!
Dette er tidligtest ja.
Og gratulerer så mye til deg med spiren!!![]()