Oss testetøser imellom

Dette er vel en klassisk skygge? En liten stund etter fristen. 10 dpo og har egentlig ikke troa denne gangen. Fikk bare lagt inn aksjer to dager før positiv el-test og hadde en liten blødning med friskt blod 8 dpo.

Vedlegg

• 35E70832-D025-45FD-AE0F-EBDEF1BD53CC.jpeg
    35E70832-D025-45FD-AE0F-EBDEF1BD53CC.jpeg
    395,1 KB · Visninger: 121
Dette er vel en klassisk skygge? En liten stund etter fristen. 10 dpo og har egentlig ikke troa denne gangen. Fikk bare lagt inn aksjer to dager før positiv el-test og hadde en liten blødning med friskt blod 8 dpo.
Blødningen 8DPO kan vel fint ha vært en festeblødning? Eller noe tilfeldig. De fleste blastocyster fester seg ikke før 9DPO, så ville ikke gitt opp håpet 10DPO liksom :dontknow Egentlig bedre å vente med å teste til IKM, uansett hvor vanskelig det er:Heartred

Tenkte jeg skulle legge ut mine tester siden fredag. Tyder streker til jeg blir gal, synes liksom de var så «svake», men etter å ha lest litt ser jeg flere skriver at metode sine tidligtester gir svakt utsalg.
Tok en clearblue og for å se.
Håper digital imorgen gir 2-3 uker.
De 4 øverste er fra 10 og 11 DPO
Deretter fra 12-15 DPO.

Vedlegg

• 5A1E5BD1-A07D-4280-807D-90E39D31C5AF.jpeg
    5A1E5BD1-A07D-4280-807D-90E39D31C5AF.jpeg
    681,1 KB · Visninger: 127
  • 19C84D6D-BC6F-41F7-81BB-D924D3581903.jpeg
    19C84D6D-BC6F-41F7-81BB-D924D3581903.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 131
Er det noen i denne gruppen som har prøvd salvie te? Grunnet kjemisk ble mensen utsatt denne mnd. Jeg pleier å ha veldig stabile sykluser, og hvis jeg har det denne perioden er jeg selvfølgelig bortreist når jeg har EL. Tenkte derfor gi salvie te en mulighet før å evt få EL tidligere. Så da lurer jeg på om det er slik at jeg skal slutte å drikke noen dager før ønsket EL før å få de tidligere eller skal jeg drikke te frem til jeg får EL? :smiley-ashamed004 :D

Hva tror dere om denne? 8DPO tror jeg. Men har ingen særlige symptomer, kun litt økt hvit seig utflod og lett kvalm til tider (men det kan også være pms), ingen ømme pupper eller annet :shy:

Vedlegg

• B8776E11-D0A4-4A2F-8AC1-9687E15CD8AE.jpeg
    B8776E11-D0A4-4A2F-8AC1-9687E15CD8AE.jpeg
    985,8 KB · Visninger: 82
Last edited:
Er det noen i denne gruppen som har prøvd salvie te? Grunnet kjemisk ble mensen utsatt denne mnd. Jeg pleier å ha veldig stabile sykluser, og hvis jeg har det denne perioden er jeg selvfølgelig bortreist når jeg har EL. Tenkte derfor gi salvie te en mulighet før å evt få EL tidligere. Så da lurer jeg på om det er slik at jeg skal slutte å drikke noen dager før ønsket EL før å få de tidligere eller skal jeg drikke te frem til jeg får EL? :smiley-ashamed004 :D
Jeg prøvde denne gangen, og fikk el to dager tidligere enn forventet :) Kan være tilfeldig. Jeg har egentlig stabile sykluser, men mannen skulle reise vekk, så ville gi teen en sjanse. Man skal begynne 3.dagen med tr, tror jeg det var? Og helt fram til el.

Jeg har drukket det de to siste syklusene(og gått på progesteron) , og ikke fått el noe tidligere enn kun ved progesteron. Denne pp droppa jeg teen, og fikk el 4-5 dager før jeg har pleid å få det på prog (cd15-16) og uten prog har jeg ligget på cd17-19.

Jeg prøvde denne gangen, og fikk el to dager tidligere enn forventet :) Kan være tilfeldig. Jeg har egentlig stabile sykluser, men mannen skulle reise vekk, så ville gi teen en sjanse. Man skal begynne 3.dagen med tr, tror jeg det var? Og helt fram til el.
Okei så drikke de til du får det og slutte da. Da prøver jeg det. Kan jo ikke skade :D

Dere har fått så mye av mine blenda tester disse dagene så jeg får oppdatere også! Jeg tok blodprøver I dag og min hcg har steget fra under 0,3 til 2 :D med andre ord så ser det ut som en blastocyst har implantert!

Dere har fått så mye av mine blenda tester disse dagene så jeg får oppdatere også! Jeg tok blodprøver I dag og min hcg har steget fra under 0,3 til 2 :D med andre ord så ser det ut som en blastocyst har implantert!
Vil bare si at en ikke-gravid kan ha opptil 5mlu hcg, så bare sånn at du ikke blir for skuffet hvis du ikke er gravid ❤️ Men jeg krysser fingrene for deg :love017 Og jeg håper virkelig du er gravid ❤️❤️❤️ Det virker jo lovende!

Av tidligtester, er det noen dere får lettere strek på enn andre de gangene dere har vært gravid? :) Hvis dere skjønner hva jeg spør om.

Vil bare si at en ikke-gravid kan ha opptil 5mlu hcg, så bare sånn at du ikke blir for skuffet hvis du ikke er gravid ❤️ Men jeg krysser fingrene for deg :love017 Og jeg håper virkelig du er gravid ❤️❤️❤️ Det virker jo lovende!
Jeg er veldig klar over det, jeg er utdannet innen feltet :cool: Men vanligvis så ligger man på ett stabilt nivå, så siden jeg hadde under 0,3 for en uke siden så er det nok kun en grunn til at den har steget :Heartred

Dagens tester, ikke fullt så blenda, men fremdeles bare antydning til svak skygge:
20230216_074544.jpg

20230216_082010.jpg

Back
Topp