Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blødningen 8DPO kan vel fint ha vært en festeblødning? Eller noe tilfeldig. De fleste blastocyster fester seg ikke før 9DPO, så ville ikke gitt opp håpet 10DPO liksomDette er vel en klassisk skygge? En liten stund etter fristen. 10 dpo og har egentlig ikke troa denne gangen. Fikk bare lagt inn aksjer to dager før positiv el-test og hadde en liten blødning med friskt blod 8 dpo.
Egentlig bedre å vente med å teste til IKM, uansett hvor vanskelig det er
Mtp at de fleste fester seg 9DPO, så er det jo håp..9/10dpo og blenda... da er det ikke mye håp igjen. Vis vedlegget 398893Vis vedlegget 398894
9/10dpo og blenda... da er det ikke mye håp igjen. Vis vedlegget 398893Vis vedlegget 398894
men det er det ikke

De testene funker ikke sånn, så kan ikke regne med den streken dessverreFalt for fristelsen og åpnet CB digital. Ikke tidligtest. Det stod negativ. Hva tror dere?
Vis vedlegget 398910

Hmm okeiDe testene funker ikke sånn, så kan ikke regne med den streken dessverre![]()

TakkFortsatt masse håp, kjære duMed nr 5 testet jeg først svakt positivt 10dpo sent på kvelden. Før det trodde jeg også at alt håp var ute etter 9dpo
men det er det ikke
![]()
fellte faktisk en tåre på toget nå, er så godt med dere damene her inne 
Jeg prøvde denne gangen, og fikk el to dager tidligere enn forventetEr det noen i denne gruppen som har prøvd salvie te? Grunnet kjemisk ble mensen utsatt denne mnd. Jeg pleier å ha veldig stabile sykluser, og hvis jeg har det denne perioden er jeg selvfølgelig bortreist når jeg har EL. Tenkte derfor gi salvie te en mulighet før å evt få EL tidligere. Så da lurer jeg på om det er slik at jeg skal slutte å drikke noen dager før ønsket EL før å få de tidligere eller skal jeg drikke te frem til jeg får EL?![]()
![]()
Jeg har drukket det de to siste syklusene(og gått på progesteron) , og ikke fått el noe tidligere enn kun ved progesteron. Denne pp droppa jeg teen, og fikk el 4-5 dager før jeg har pleid å få det på prog (cd15-16) og uten prog har jeg ligget på cd17-19.Er det noen i denne gruppen som har prøvd salvie te? Grunnet kjemisk ble mensen utsatt denne mnd. Jeg pleier å ha veldig stabile sykluser, og hvis jeg har det denne perioden er jeg selvfølgelig bortreist når jeg har EL. Tenkte derfor gi salvie te en mulighet før å evt få EL tidligere. Så da lurer jeg på om det er slik at jeg skal slutte å drikke noen dager før ønsket EL før å få de tidligere eller skal jeg drikke te frem til jeg får EL?![]()
![]()
Okei så drikke de til du får det og slutte da. Da prøver jeg det. Kan jo ikke skadeJeg prøvde denne gangen, og fikk el to dager tidligere enn forventetKan være tilfeldig. Jeg har egentlig stabile sykluser, men mannen skulle reise vekk, så ville gi teen en sjanse. Man skal begynne 3.dagen med tr, tror jeg det var? Og helt fram til el.
Vil bare si at en ikke-gravid kan ha opptil 5mlu hcg, så bare sånn at du ikke blir for skuffet hvis du ikke er gravidDere har fått så mye av mine blenda tester disse dagene så jeg får oppdatere også! Jeg tok blodprøver I dag og min hcg har steget fra under 0,3 til 2med andre ord så ser det ut som en blastocyst har implantert!
Og jeg håper virkelig du er gravid Jeg er veldig klar over det, jeg er utdannet innen feltetVil bare si at en ikke-gravid kan ha opptil 5mlu hcg, så bare sånn at du ikke blir for skuffet hvis du ikke er gravidMen jeg krysser fingrene for deg
Og jeg håper virkelig du er gravid
Det virker jo lovende!