Oss testetøser imellom

Dagen blenda, 8/9dpo, er tom for tidligtester så bruker vanlig makesure:
20230214_075942.jpg

11 dpo nå, så løpet er nok kjørt vil jeg tro:sad015
Hadde jeg bare hatt styrke nok til å ikke teste :hilarious:
Uff, ja. Det er jo dessverre en mulighet for det, men håpet er ikke ute før TR kommer:hug003
Tenker det samme som deg; hadde jeg bare klart å la være å teste... Sender deg babystøv:Heartred

Last edited:
Enig med dere @Maritri86 og @GardsHulder, hadde man bare klart å ikke teste! Jeg fikk beskjed av fertilitetslegen om å ikke teste før 16dpo, fordi det er så stor sjanse for falsk negativ. Skal prøve ALT jeg kan å overholde det denne gangen. Hvertfall vente MINST til 14DPO.. Blir bortimot umulig, kjenner jeg meg rett.

Enig med dere @Maritri86 og @GardsHulder, hadde man bare klart å ikke teste! Jeg fikk beskjed av fertilitetslegen om å ikke teste før 16dpo, fordi det er så stor sjanse for falsk negativ. Skal prøve ALT jeg kan å overholde det denne gangen. Hvertfall vente MINST til 14DPO.. Blir bortimot umulig, kjenner jeg meg rett.
Det beste er jo å vente. Tenk på gleden ved å se to tydelige streker i stedet for å tyde/bli lurt av skygger. Forteller meg selv dette hver mnd og så kommer den lille, men mektige tanken: "ja, men hva om...?" Og fokuset på å teste blir altoppslukende.
Er med deg @CanisBebis , skal prøve å la være å teste fram til 13 dpo, en dag før ikm unner jeg meg:shy:

Kanskje vi burde laget støttegruppe for uhelbredelige testetøser:hilarious:

Det beste er jo å vente. Tenk på gleden ved å se to tydelige streker i stedet for å tyde/bli lurt av skygger. Forteller meg selv dette hver mnd og så kommer den lille, men mektige tanken: "ja, men hva om...?" Og fokuset på å teste blir altoppslukende.
Er med deg @CanisBebis , skal prøve å la være å teste fram til 13 dpo, en dag før ikm unner jeg meg:shy:

Støtter den tanken på støttegruppe :hilarious: :hilarious:
Prøver alt jeg kan hvær mnd, men ender opp med å starte testing allerede 4/5dop:dead:

Blir med i den gruppa! "Hei, jeg heter koalabjørn og er avhengig av tester"...

Vet ikke om jeg vil bruke mer babyplan sine tester. Se skyggen her da. Før den er dyppet. :-/

Vedlegg

• 31ADDC46-D957-49DC-A7F0-8363662C4647.jpeg
    31ADDC46-D957-49DC-A7F0-8363662C4647.jpeg
    735,2 KB · Visninger: 116
Å etter, jeg kan ikke stole på denne testen føler jeg :p

Vedlegg

• 42CA7366-EA26-491B-A599-938A7B714B50.jpeg
    42CA7366-EA26-491B-A599-938A7B714B50.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 102
  • 284EFBF3-91FE-45BB-886D-85B9AE45A99D.jpeg
    284EFBF3-91FE-45BB-886D-85B9AE45A99D.jpeg
    1 MB · Visninger: 111
  • 1C51B1CA-D9BC-4678-A4D7-41CF23D6213D.jpeg
    1C51B1CA-D9BC-4678-A4D7-41CF23D6213D.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 106
Kan være alt fra 6-9 dpo.. Tom for tidligtester, så dette er bp vanlig og til monitor. Hørt monitor kan gi streker uansett, men har tatt flere i dag og det kom ikke strek på utvannet urin.
Burde jeg prøve meg på apoteket og ordentlig tidligtest?

Snapchat-53336391.jpg

Å etter, jeg kan ikke stole på denne testen føler jeg :p
Det beste er jo om man klarer å vente noen dager, og heller bruke tester med sensitivitet på minst 25mlu (ikke tidligtester) :) Fikk skikkelig avsmak på tidligtestene til MS etter å ha fått falske positive i flere sykluser. En ikke-gravid person kan jo ha opptil 5mlu hcg i kroppen, og det kan gi utslag på tidligtester siden de er så sensitive

Det beste er jo om man klarer å vente noen dager, og heller bruke tester med sensitivitet på minst 25mlu (ikke tidligtester) :) Fikk skikkelig avsmak på tidligtestene til MS etter å ha fått falske positive i flere sykluser. En ikke-gravid person kan jo ha opptil 5mlu hcg i kroppen, og det kan gi utslag på tidligtester siden de er så sensitive
Ja det er sant… litt avsmak eg også på disse testene.. men så blir jeg samtidig besatt.. ikke noe enkelt :-p
Nå frister det bare å hoppe opp av sofan å dra å kjøpe tester :-o men kan jo heller ta det i morgen… vanlig make sure tester.

Back
Topp