Disse skyggene altsåDumme kropp, vil visst ikke gjøre meg gravid.. negativ test på morraurin.Vis vedlegget 398793Vis vedlegget 398794

Hvor mange dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse skyggene altsåDumme kropp, vil visst ikke gjøre meg gravid.. negativ test på morraurin.Vis vedlegget 398793Vis vedlegget 398794

11 dpo nå, så løpet er nok kjørt vil jeg troDisse skyggene altså
Hvor mange dpo er du?

Uff, ja. Det er jo dessverre en mulighet for det, men håpet er ikke ute før TR kommer11 dpo nå, så løpet er nok kjørt vil jeg tro
Hadde jeg bare hatt styrke nok til å ikke teste![]()

Det beste er jo å vente. Tenk på gleden ved å se to tydelige streker i stedet for å tyde/bli lurt av skygger. Forteller meg selv dette hver mnd og så kommer den lille, men mektige tanken: "ja, men hva om...?" Og fokuset på å teste blir altoppslukende.Enig med dere @Maritri86 og @GardsHulder, hadde man bare klart å ikke teste! Jeg fikk beskjed av fertilitetslegen om å ikke teste før 16dpo, fordi det er så stor sjanse for falsk negativ. Skal prøve ALT jeg kan å overholde det denne gangen. Hvertfall vente MINST til 14DPO.. Blir bortimot umulig, kjenner jeg meg rett.

Støtter den tanken på støttegruppeDet beste er jo å vente. Tenk på gleden ved å se to tydelige streker i stedet for å tyde/bli lurt av skygger. Forteller meg selv dette hver mnd og så kommer den lille, men mektige tanken: "ja, men hva om...?" Og fokuset på å teste blir altoppslukende.
Er med deg @CanisBebis , skal prøve å la være å teste fram til 13 dpo, en dag før ikm unner jeg meg
Kanskje vi burde laget støttegruppe for uhelbredelige testetøser![]()

Blir med i den gruppa! "Hei, jeg heter koalabjørn og er avhengig av tester"...Det beste er jo å vente. Tenk på gleden ved å se to tydelige streker i stedet for å tyde/bli lurt av skygger. Forteller meg selv dette hver mnd og så kommer den lille, men mektige tanken: "ja, men hva om...?" Og fokuset på å teste blir altoppslukende.
Er med deg @CanisBebis , skal prøve å la være å teste fram til 13 dpo, en dag før ikm unner jeg meg
Kanskje vi burde laget støttegruppe for uhelbredelige testetøser![]()
Blir med i den gruppa! "Hei, jeg heter koalabjørn og er avhengig av tester"...
Er det en svak strek på CB?Dagens tester nummer 2 og 3 (8/9dpo)... en vanlig babyplan og en ultratidlig clearblue:
Vis vedlegget 398823Vis vedlegget 398824
Jeg vet ikke hva jeg skal tenke lenger dmfor jeg ønsker så sterkt og stoler ikke på eget synEr det en svak strek på CB?
får teste igjen i morgen å se da 
Det beste er jo om man klarer å vente noen dager, og heller bruke tester med sensitivitet på minst 25mlu (ikke tidligtester)Å etter, jeg kan ikke stole på denne testen føler jeg![]()
Ja det er sant… litt avsmak eg også på disse testene.. men så blir jeg samtidig besatt.. ikke noe enkeltDet beste er jo om man klarer å vente noen dager, og heller bruke tester med sensitivitet på minst 25mlu (ikke tidligtester)Fikk skikkelig avsmak på tidligtestene til MS etter å ha fått falske positive i flere sykluser. En ikke-gravid person kan jo ha opptil 5mlu hcg i kroppen, og det kan gi utslag på tidligtester siden de er så sensitive
Slik såg min ut 8 dpo, 9 dpo var den blitt mye tydeligereDagens tester nummer 2 og 3 (8/9dpo)... en vanlig babyplan og en ultratidlig clearblue:
Ååå, så er jeg spent på de neste dagene!Slik såg min ut 8 dpo, 9 dpo var den blitt mye tydeligereEr 33+3 nå - så lykke til! Har trua på denne jeg!
Så spennnende!! Jeg skimter! :-DDagens tester nummer 2 og 3 (8/9dpo)... en vanlig babyplan og en ultratidlig clearblue: