Jaggu gikk monitor rett i høy på dag 9 i dag. Lh opp fra 0.28 til 0.3, så den gikk jo ikke så fort, men får følge med gjennom dagen.LH hormonet i kroppen vår går gjerne slik opp og ned, og svinger i løpet av dagen, og fra dag til dag.Urinkonsentrasjon har også mye å si for hvor sterk testene blir.
Mine pleier å variere mye, og være oppe i 0.4 også gå ned til 0.2 igjen dagen etter. Frustrerende greier!
![]()
Jeg pleide jo å ha el på dag 17-19 i 25 dagers syklus, men er i pp3 med progesteron nå, og har hatt el dag 16 og 15 i 31 og 30 dagers syklus, så skjønner ingenting. Er det sjukdommen som kødder med kroppen tro, eller er det psykisk som spiller inn fordi vi har bestemt oss for ivf fra april av? Har også hatt mye mer stikk i eggstokkområde enn jeg pleier. Forrige mens var ganske kjapt overstått selv til meg å være- var det egg i modning allerede? Vurderer nesten en ultralyd på mandag for å sjekke eggstokkene jeg nå.
Trodde det var altfor tidlig med el dag 10-12, men leser jo om flere som har blitt gravide da? @LilleVimsen ?
Mine pleier å variere mye, og være oppe i 0.4 også gå ned til 0.2 igjen dagen etter. Frustrerende greier! 
Får håpe dere klarer å legge inn noen aksjer før el. Vi la inn annenhver dag, cd 7, 9 og 11
håper jeg har nok 
Den heter Hulderbabyer hvis du er interessert
Så koselig at du vil følge med videre!

I tillegg er de billigere, hihi!