Ingen stigning på testen i dag, så det var nok en skygge på den i går
Usj, nå kan TR godt dukke opp.
Trodde EL var 22 januar, men så fikk jeg super-EL slim 24-26 og lurte på om egget ikke slapp før da. Har vært flust med pms symptomer, som selvfølgelig alltid lurer meg siden jeg alltid blir superkvalm rett før EL og i store deler av dpo land, men nå er det ingenting. Hadde egget sluppet rundt 26 så skulle vel TR være like rundt hjørnet? Håper så på en liten spire snart og disse dagene hvor jeg ikke vet hva som foregår er så uendelig lange.
Føler meg litt fortapt og forvirret her jeg sitter og måtte syte litt
Usj, nå kan TR godt dukke opp.
Trodde EL var 22 januar, men så fikk jeg super-EL slim 24-26 og lurte på om egget ikke slapp før da. Har vært flust med pms symptomer, som selvfølgelig alltid lurer meg siden jeg alltid blir superkvalm rett før EL og i store deler av dpo land, men nå er det ingenting. Hadde egget sluppet rundt 26 så skulle vel TR være like rundt hjørnet? Håper så på en liten spire snart og disse dagene hvor jeg ikke vet hva som foregår er så uendelig lange.
Føler meg litt fortapt og forvirret her jeg sitter og måtte syte litt

Hver gang noen har sendt meg babystøv har det hatt en eller annen positiv effekt. Første gang fikk jeg tilbake mensen etter graviditet og andre gang ble jeg gravid
Men de er jo som regel litt koseligere.

hvor mange timer tenker dere man bør holde seg før ny test evt prøve digital?
jeg ville holdt meg i minst 4 timer og drukket minst mulig. Slik at urinen er mest mulig konsentrert. Gleder meg til oppdatering

Så koselig at du vil følge med videre!