Oss testetøser imellom

Hei,

Føler jeg ser en svaaak skygge på denne, er det noen andre som ser? Veldig åpen for at det ikke er noe altså, fort gjort å se streker over alt etter mange prøveperioder.

9 dpo, så tidlig enda
Ser :excited001

E7801F95-A11B-4F67-885F-95B133731619.jpeg

Hva tenker dere om disse? Er redd stigningen er for svak. Ikm i dag, og TR holder seg heldigvis unna :smiley-angelic001 :D

Fikk pos digital 11 dpo også. Skal ta to til med en uke mellom hver for å se om det stiger :smiley-angelic001
EA8E097D-061A-4B74-89CF-95EF8212F035.jpeg

Hei!
Kor tidlig fekk dikka positiv graviditetstest? Eg fekk knallsterk el-test torsdagskveld, altså 1 september, og fredagsmorgon var den negativ igjen, samme på fredagskveld, så rekna me eg hadde el i løpe av natta eingang. Onsdagkveld var den negativ, testa ikkje på morgon torsdag. Hadde sex på kvelden på torsdag, så kryssa fingrane! Med begge dei to forgje så testa eg positivt 12 daga etter positiv el-test, blir vel 11 dpo det da..? jaja, føle meg like fersk på detta sjøl om det er unge nr 3, hehe! :):)

Hei jeg tok en babyplan test i dag å fikk bakoversveis når jeg så en så tydelig strek har prøvd i mange år og dette er første gangen jeg har fått en sånn strek på testen tok en til i kveld der må du konsentre deg men her er den tydelige jeg hadde egentlig mensen men kan ikke kalle mensen ikke hadde jeg mensen smerter bare hva rar åsså bløde jeg litt og varte typ.2 dager har følt meg rar spydd har jeg gjort også men er så redd for at det er innbildning. Jeg legger da ut bildene jeg tok av testen kan jeg stole på streken eller ei?
Den der tror jeg nok du kan stole på ja :happy: :Heartred

20220907_073411.jpg

Flere som ser streken? :pompus:
Tror jeg er 10 dpo, men testet ikke for el denne gangen. Jeg ble iallefall veldig spent selv nå, for disse testene har vært suuperblenda når det ikke har vært noe!

Hiver inn bilde av test her også før jeg mister motet :p Første runde med eggløsningstester og det har bare gjort meg mer forvirret siden jeg normalt har korte sykluser..er denne positiv?

Vedlegg

• 3F021454-C15A-43CE-8D8F-12FD43A80EC1.jpeg
    3F021454-C15A-43CE-8D8F-12FD43A80EC1.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 114
20220908_143607.jpg

Føler meg ganske sikker på disse testene nå, men ble nok litt ivrig med den digitale :meh: Krysser fingrene for i morgen!!

Klarte brått ikke dy meg, så duret ned på lokalbutikken, men der har de jo bare RFSU. Dette er en RFSU test tidlig, som skal slå ut på HCG-nivå på 10. Hørt at disse slår ut sent, men synes det kom opp en suuupersvak strek. ER DE KJENT FOR SKYGGE? Aldri brukt dette merket før. Og den svake streken kom før kontrollstreken. Bilde tatt innen 5 minutter. Er det bare jeg som ser og ønsker så mye at jeg ser strek uansett? :p Og redigert i negativ filter og, de pleier ikke få med seg skyggestrekene jeg har fått før på andre tester..

Vedlegg

• 20220908_142302.jpg
    20220908_142302.jpg
    870,8 KB · Visninger: 123
  • Screenshot_20220908-143034_Negative Image.jpg
    Screenshot_20220908-143034_Negative Image.jpg
    175,5 KB · Visninger: 128
Klarte brått ikke dy meg, så duret ned på lokalbutikken, men der har de jo bare RFSU. Dette er en RFSU test tidlig, som skal slå ut på HCG-nivå på 10. Hørt at disse slår ut sent, men synes det kom opp en suuupersvak strek. ER DE KJENT FOR SKYGGE? Aldri brukt dette merket før. Og den svake streken kom før kontrollstreken. Bilde tatt innen 5 minutter. Er det bare jeg som ser og ønsker så mye at jeg ser strek uansett? :p Og redigert i negativ filter og, de pleier ikke få med seg skyggestrekene jeg har fått før på andre tester..
Jeg ser en strek på den som ikke er negativ, men om det er skygge eller ikke klare jeg ikke se :p krysser fingrene!

Sniker
Prøv å åpne dekselet, er lettere å se uten den plastskjermen! Men jeg synes denne er ganske så lik første jeg fikk ved minste på 8 mnd:love017

Testa meg ca 7 dager etter eggløsning, ser dere streken også? testa i går også men den var negativ. Men i dag så testa jeg denne . Den er mere synlig i virkeligheten enn på bilde . Jeg har en lang cyklus på 33 - 34 dager ich så hadde eggløsning i starten av september.

Vedlegg

• Snapchat-1960872533.jpg
    Snapchat-1960872533.jpg
    319,4 KB · Visninger: 129
Back
Topp