Oss testetøser imellom

CB gir fast smilefjes når de er positive i alle fall. Jeg får oftest positiv EL test på kveldstid, og tester derfor etter EL morgen og kveld fra Cd 10/11 :happy: Har du testet noe på kveld?
Hei .takk for svar. Nei testet på morning og noen gang når jeg kommer hjem fra jobb mellom 16-18 men da kun babyplans og de har nesten vært svakere på kvelden? Men skal egentlig ha EL nå i morgen men testene blir jo bare svakere.

Jeg skjønner ikke… dette er tredje dagen med smiley. Jeg har skikkelig murringer, er øm i magen og veldig mye el slim, så ikke noe tvil om at noe er på gang. Men skjønner ikke hvorfor jeg skal få positiv test 3 dager på rad? Og jeg tester 2 ganger pr dag for å følge med, og siden mandags kveld har jeg fått smiley… jeg temper, og tempen har ikke økt enda, så EL har nok ikke vært.. men så rart.
661D5851-9F2F-419D-BE59-88EFA9D9FABC.jpeg

Jeg skjønner ikke… dette er tredje dagen med smiley. Jeg har skikkelig murringer, er øm i magen og veldig mye el slim, så ikke noe tvil om at noe er på gang. Men skjønner ikke hvorfor jeg skal få positiv test 3 dager på rad? Og jeg tester 2 ganger pr dag for å følge med, og siden mandags kveld har jeg fått smiley… jeg temper, og tempen har ikke økt enda, så EL har nok ikke vært.. men så rart.
Vis vedlegget 387776
Jeg og fikk smiley tre dager på rad. Gikk bort ettermiddag tredje dagen. Utrolig frustrerende, men er vel bare å kjøre på hver dag, så er man sikret :hilarious:

Hei .takk for svar. Nei testet på morning og noen gang når jeg kommer hjem fra jobb mellom 16-18 men da kun babyplans og de har nesten vært svakere på kvelden? Men skal egentlig ha EL nå i morgen men testene blir jo bare svakere.

Jeg tolker strimlene som negative så lenge den ikke er positiv. Jeg kan ha negativ test rundt kl 13/14 for å så få positiv kl 21/22/02

Testet på strimmel nå på kvelden og var negativ så här ko bare blitt svakere. Virker som jeg hadde det rett etter mensen er det vanlig? Da var streken mye sterkere enn det var nå.

Jeg og fikk smiley tre dager på rad. Gikk bort ettermiddag tredje dagen. Utrolig frustrerende, men er vel bare å kjøre på hver dag, så er man sikret :hilarious:
Skikkelig frustrerende ja. Fikk ikke lagt inn noe aksjer i går, men det ble på lørdag, mandag også får vi det til i kveld. Så håper jeg den omsider blir tom sirkel i morgen :smiley-angelic002

Testet på strimmel nå på kvelden og var negativ så här ko bare blitt svakere. Virker som jeg hadde det rett etter mensen er det vanlig? Da var streken mye sterkere enn det var nå.

LH kan gå opp og ned, og noen har litt høyere under mens enn ellers. Om du har en veldig kort syklus til vanlig, så er det mulig, (mindre enn 24-25 dager), men.. fortsett å test, du :)
Hvor lang syklus har du, og hvor langt er du nå?

LH kan gå opp og ned, og noen har litt høyere under mens enn ellers. Om du har en veldig kort syklus til vanlig, så er det mulig, (mindre enn 24-25 dager), men.. fortsett å test, du :)
Hvor lang syklus har du, og hvor langt er du nå?
Før jeg tok ut spiralen tror jeg at det var rundt 28 dager. Nå sist måned hadde jeg 25 dager. Okei. Er litt ny i dette og man vil jo gjerne vite at ting fungerer

Før jeg tok ut spiralen tror jeg at det var rundt 28 dager. Nå sist måned hadde jeg 25 dager. Okei. Er litt ny i dette og man vil jo gjerne vite at ting fungerer

Okei, med utgangspunkt i en syklus på 25 dager, så kan du ha eggløsning potensielt så tidlig som cd7 (altså, positive EL tester CD6), og så sent som cd15. (Ved lutealfase i hver ende av skalaen, på 10 til 18 dager).
Man kan ha kortere enn 10 dager, men da er den defekt.

Forøvrig, så kan det ta noen mnd før kroppen balanserer seg skikkelig etter uttak av spiral, så.. jeg vil si, fortsett å teste til du blir klokere :)

Gjorde et sånt @Vannpiken eksperiment jeg, hadde to stavtester igjen, og ville bruke en til å fortelle mamma at hun skal bli mormor i dag på bursdagen hennes :happy:

Er 8+5 i dag, har brukt ca. 6-timers morgenurin.
Den øverste er bare urin, den nederste 50/50 urin og vann. Ble en liten forskjell, gitt!
20220901_060802.jpg

Så streken blir faktisk svakere hvis du har høyt HCG, er vel rundt denne tiden man peaker, er det ikke?

Jeg har kun tatt på morningen før er det som står at man kan. Leste mange sted at det er bedre mitt på dagen, men også jobb og at man helst ikke skal gå på do noen timer før har jeg tatt den på morningen

Jeg har kun tatt på morningen før er det som står at man kan. Leste mange sted at det er bedre mitt på dagen, men også jobb og at man helst ikke skal gå på do noen timer før har jeg tatt den på morningen
Ja de sier så at man skal ta på morgenen, men jeg vet at hadde jeg kun tatt på morgen, hadde jeg gått glipp av positiv el test. Derfor tar jeg etter kl 12 og på kveld :)

Back
Topp