Oss testetøser imellom

Hei. Førstegangsprøver og veldig spent. Har ikke tatt noe EL tester første måned uten gikk på syklus. Har nå hatt med flere dager murring i magen og forventet mens rundt tirsdag , men fortsatt negative prøver. Pleier egentlig ikke ja de før mens kan jo være annledes da jeg sluttet på prevensjon m Vet at dette er individuelt, men hvilke tester viser tidligst svar har dere erfart? Hvilke EL tester anbefaler dere og bruke og hvor tidlig starter dere og teste det etter mens?
Du kan kjøpe make sure teststrimler, f.eks.
Da må du tisse i kopp og dyppe, men du får flere tester for rimeligere pris.. og de er ganske pålitelige. Viser ganske tidlig uten spesielt skyggestrek.

Av EL tester liker jeg best babyplan sine. Hvor tidlig du starter, må taes etter hvor lang syklus du har. Har du uregelmessig syklus eller vet ikke, starter du med 1 per dag etter mensen slutter (andre urin pr dag er ofte best), også kan du øke frekvensen når testene blir sterkere.
Er syklusen regelmessig, ville jeg begynt 18-20 dager før forventet mens, hvis du aldri har testet etter EL før, og vet lutealfasen din. :)

Nå skjønner jeg ingenting…. I følge Flo skal jeg ha EL i morgen. Denne blir jo bare svakere :bored:

Mensen kommer alltid 2 uker etter Flo mener jeg har EL (jeg får ingen symptomer på EL så dette er første gangen jeg temper og tester)

Hva skjeeeer….

8706630C-2BFC-44F7-9F79-5C8B8CAD98FD.jpeg

Nå skjønner jeg ingenting…. I følge Flo skal jeg ha EL i morgen. Denne blir jo bare svakere :bored:

Mensen kommer alltid 2 uker etter Flo mener jeg har EL (jeg får ingen symptomer på EL så dette er første gangen jeg temper og tester)

Hva skjeeeer….

Vis vedlegget 387194
Kan fortsatt hende du egentlig har EL til en annen tid? Jeg har som regel 27 dager syklus, men var ikke før jeg begynte å tempe at jeg fant ut at jeg har EL tidlig og lang lutealfase, så kanskje du har kortere enn 14 dagers lutealfase?

Kan fortsatt hende du egentlig har EL til en annen tid? Jeg har som regel 27 dager syklus, men var ikke før jeg begynte å tempe at jeg fant ut at jeg har EL tidlig og lang lutealfase, så kanskje du har kortere enn 14 dagers lutealfase?
Jeg har kort syklus, 23-24 dager. Nå har jeg bare tempet siden CD1 og hadde en dipp når jeg målte i morges. Skal ikke alltid mens komme 14 dager etter EL og så er det tiden fra mens til EL som varierer?

Jeg har kort syklus, 23-24 dager. Nå har jeg bare tempet siden CD1 og hadde en dipp når jeg målte i morges. Skal ikke alltid mens komme 14 dager etter EL og så er det tiden fra mens til EL som varierer?
Ikke alltid, noen kan ha kort lutealfase (tror under 10 dager ikke er gunstig for å bli gravid), noen kan ha oppi 17 dager som jeg har, selv med kort / normal sykluslengde.
Siden du har så kort kan det jo faktisk hende du har EL enda tidligere (jeg ble gravid nå med EL på CD10), men hvis tempen ikke har vist det ennå, så kan det hende du har kortere lutealfase? Så det finner du vel ut snart, og litt bedre etter temping i et par sykluser

Ja- men det er jo stooore individuelle forskjeller, husk det. Mange som ikke får 3+ på 5+0 altså. Var veldig forberedt på å få 2-3. Nå er det nesten så jeg lurer på tvillinger, hehe. Blir spennende på TUL om 3.5uker, hvis den fortsatt sitter.
Ja, jeg skal prøve å ikke bli stresset hvis den viser 2-3 :nailbiting: Ja tenk om det er tvillinger :oops: Jeg skal på TUL 12 september. Føler det er en evighet til:arghh:

Ja, jeg skal prøve å ikke bli stresset hvis den viser 2-3 :nailbiting: Ja tenk om det er tvillinger :oops: Jeg skal på TUL 12 september. Føler det er en evighet til:arghh:
Min er 15. september. Skjøvet en dag frem fra 16. september. Bytta klinikk. Skulle egentlig til hun jeg var hos sist, men så hadde hun bytta meg over til en annen jordmor der (vet ikke om hun kanskje synes det ville være ukomfortabelt å møte meg igjen, etter at hun tok 3 ul av meg sist og aldri så verken Downs eller hjertefeil på første). Så jeg bytta helt, og går heller til han fostermedisineren som tok meg på alvor og sjekka progesteronet mitt (da fastlegen ikke ville). To PP på progesterontilskudd og nå sitter spiren. Så litt ekstra hyggelig å bli fulgt opp av ham nå på TUL, selv om det koster litt mer.

Min er 15. september. Skjøvet en dag frem fra 16. september. Bytta klinikk. Skulle egentlig til hun jeg var hos sist, men så hadde hun bytta meg over til en annen jordmor der (vet ikke om hun kanskje synes det ville være ukomfortabelt å møte meg igjen, etter at hun tok 3 ul av meg sist og aldri så verken Downs eller hjertefeil på første). Så jeg bytta helt, og går heller til han fostermedisineren som tok meg på alvor og sjekka progesteronet mitt (da fastlegen ikke ville). To PP på progesterontilskudd og nå sitter spiren. Så litt ekstra hyggelig å bli fulgt opp av ham nå på TUL, selv om det koster litt mer.
Ja det skjønner jeg at du gjorde da. Greit å gå til en man stoler litt på.. jeg gikk til denne jordmoren på tul sist også, så følte det var greit å gjøre det samme nå.. veldig spent :)

Har begynt å bli forkjøla. Noen som har fått EL selv om de er litt forkjøla? Og også blitt gravide? :smiley-angelic002 Så typisk å bli forkjøla når det passer dårligst…

De andre er fra foregående dager, men det er så utrolig svakt. Vet du om det ofte det er « lurestreker» på babyplan sine tester?
Har hørt fra andre her at babyplan har mange skyggestreker for tiden :hungover: Men i mange tilfeller kan det også være kjemisk graviditet.

Har hørt fra andre her at babyplan har mange skyggestreker for tiden :hungover: Men i mange tilfeller kan det også være kjemisk graviditet.
Ok, tusen takk for ærlig tilbakemelding. Jeg krysser fingrene veldig her for at jeg får en sterkere test i morgen. Skal egentlig til ICSI. Alle medisiner ligger klar på apoteket…. Men hvor fantastisk hadde det ikke vært om naturen slo til selv i siste liten…..:kryss:

Ok, tusen takk for ærlig tilbakemelding. Jeg krysser fingrene veldig her for at jeg får en sterkere test i morgen. Skal egentlig til ICSI. Alle medisiner ligger klar på apoteket…. Men hvor fantastisk hadde det ikke vært om naturen slo til selv i siste liten…..:kryss:
Krysser fingrene sammen med deg og håper at det blir sterkere og sterkere for hver dag :Heartred Masse lykke til.

Hei. Dere ser ikke noe her sant? Jeg har sett på så mange tester opp igjennom at jeg føler at jeg ser streker over alt

Vedlegg

• B107BA3C-898A-4C1F-A69B-7A748DF5797A.jpeg
    B107BA3C-898A-4C1F-A69B-7A748DF5797A.jpeg
    605,7 KB · Visninger: 147
  • C62F1344-3D81-4B7B-9D4A-4C71E5AF73EC.jpeg
    C62F1344-3D81-4B7B-9D4A-4C71E5AF73EC.jpeg
    265,1 KB · Visninger: 148
  • CF8D660F-A511-4E84-B522-F08DD11420C2.jpeg
    CF8D660F-A511-4E84-B522-F08DD11420C2.jpeg
    717 KB · Visninger: 152
Back
Topp