Oss testetøser imellom

Noen som aldri har fått like sterk teststrek som kontrollstrek, og spiren holdt helt ut? Blir ikke klok på disse testene altså. Grei styrke, men er jo ikke nok? Lurer på om egget kanskje slapp noen dager etter jeg trodde. Men er minst 4+1 i dag vil jeg tro..

Vis vedlegget 386845
Hcg skal doble seg ca hver andre dag, som betyr at teststreken vil bli sterkere etterhvert. Hvis testene ikke blir sterkere over lang tid så kan det bety kjemisk, eller at utviklingen har stoppet opp og embryoe dødt. Hvor lenge har du hatt positive tester og blir de sterkere? Er du 100% sikker på når du hadde el? Eltest eller temping? Hvis ikke så kan det rett og slett være at du hadde sen eggløsning denne mnd :) håper det ikke er noe galt ❤️

Redigert: gikk litt tilbake og syns jo testene er blitt sterkere siden lørdag :)

Jeg skal begynne å teste etter EL fra helga av. Er det best å teste på morgenen eller utpå dagen/kvelden? :shy:

Hcg skal doble seg ca hver andre dag, som betyr at teststreken vil bli sterkere etterhvert. Hvis testene ikke blir sterkere over lang tid så kan det bety kjemisk, eller at utviklingen har stoppet opp og embryoe dødt. Hvor lenge har du hatt positive tester og blir de sterkere? Er du 100% sikker på når du hadde el? Eltest eller temping? Hvis ikke så kan det rett og slett være at du hadde sen eggløsning denne mnd :) håper det ikke er noe galt ❤️

Redigert: gikk litt tilbake og syns jo testene er blitt sterkere siden lørdag :)
Ja testene er sterkere. Men ville trodd de skulle være nærmere kontrollstreken. Men, jeg hadde positiv el test i 3 dager. Så el kan ha vært 2-3 dager seinere. Da kan strekene stemme.. vanskelig når man har positiv flere dager. Jeg tok utgangspunkt i el dagen etter første positive. Jeg tester ny digital på torsdag og ser.. tar nye strimler to ganger om dagen, og ser stigning der og. Må vel være litt tålmodig :hilarious: Takk for svar !:Heartred

Kjøpte hus idag. Tok derfor en g-test også bare for å se om vi kunne toppe denne dagen. Noen som ser en heeelt svak strek her?

Vedlegg

• E2F045B1-C7B4-465F-8CFC-A835AE8F92B3.jpeg
    E2F045B1-C7B4-465F-8CFC-A835AE8F92B3.jpeg
    241,4 KB · Visninger: 193
Jeg skal begynne å teste etter EL fra helga av. Er det best å teste på morgenen eller utpå dagen/kvelden? :shy:

Midt på dagen er strengt tatt best. Andre urinering funker fjell her.
Men du må bare ta hva enn som funker hos dere

Dagens test. Krysset beggyner å bli sterkere enn kontrollstreken. Burde vel bare være fornøyd, men stresser over å ikke ha tester i hus. Ny digital ryker så fort den kommer i posten:angelic:

Vedlegg

• 20220817_070838.jpg
    20220817_070838.jpg
    1,9 MB · Visninger: 111
Ja testene er sterkere. Men ville trodd de skulle være nærmere kontrollstreken. Men, jeg hadde positiv el test i 3 dager. Så el kan ha vært 2-3 dager seinere. Da kan strekene stemme.. vanskelig når man har positiv flere dager. Jeg tok utgangspunkt i el dagen etter første positive. Jeg tester ny digital på torsdag og ser.. tar nye strimler to ganger om dagen, og ser stigning der og. Må vel være litt tålmodig :hilarious: Takk for svar !:Heartred
Også er det jo litt forskjell fra når et egg eventuelt fester seg :) for noen dag 5 for andre dag 9, så man kan jo ikke si så mye ut fra gtest egentlig :) så dette går sikkert bra :D ❤️

Også er det jo litt forskjell fra når et egg eventuelt fester seg :) for noen dag 5 for andre dag 9, så man kan jo ikke si så mye ut fra gtest egentlig :) så dette går sikkert bra :D ❤️
Jeg håper det :D Sist festet egget seg rundt dag 4. kvalmen begynte dag 5 og jeg ble satt fram en hel uke på ul:hilarious: Sikkert derfor jeg eg litt bekymret. Men de blir jo ikke svakere, så jeg krysser fingrene:joyful:

Nå når jeg er over IKM, må jeg teste med morgenurin/veldig konsentrert da?
De anbefaler jo morgenurin fordi den vanligvis er den mest konsentrerte. Jeg for min del er så dårlig å drikke iløpet av dagen, så så lenge jeg holder meg 4 timer så tenker jeg at det er greit.

9DPO, 4-timers urin. Redd for skygge.

Vedlegg

• 9C0D7180-6C73-4DC4-9E68-D04B51CFC5FF.jpeg
    9C0D7180-6C73-4DC4-9E68-D04B51CFC5FF.jpeg
    2 MB · Visninger: 158
  • C5246024-CC0B-4650-B6C0-4FCADE5E2EB8.jpeg
    C5246024-CC0B-4650-B6C0-4FCADE5E2EB8.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 165
Back
Topp