Oss testetøser imellom

Er vel 4+3 eller 4+2 i dag. Syns den rosa streken på vanlig test var blitt bittelitt sterkere men fortsatt 2-3. Kanskje burde gitt meg med testingen nå? For dette er nesten en psykisk sykdom, haha.
Når du er 4+noe, så er det jo riktig med 2-3 uker :) Ville ikke blitt bekymret før om en ukes tid. Hcg skal vel være over 2000 før 3+ slår ut :) og over 200 når 2-3 skal slå ut :)

Det er så spennende, og timene går ikke fort nok, når man får slike svake streker! Er jo absolutt ikke noe fasit når egget fester seg :D Er du sikker på eggløsningstidspunkt? Har troen på dette som babystrek :love017
Var nok en kjemisk.. begynte å blø idag... kjenner det var ganske kjipt men :/

er det samme når på døgnet jeg tar el test ? Ser ut som vi kjører hele veien hjem på èn dag, så må få tak i test og sjekke om vi må legge inn askjer med en gang :hilarious:

er det samme når på døgnet jeg tar el test ? Ser ut som vi kjører hele veien hjem på èn dag, så må få tak i test og sjekke om vi må legge inn askjer med en gang :hilarious:
Ja egentlig. Men urinen bør være konsentrert da :)

Første el test siden mai 2020 :hilarious: Liker ikke strimler, men digital er ikke kommet i posten enda. Satser på positiv snart nå da. Vet ikke hvor fort disse blir sterkere ?:hilarious: syns det er så greit når man ser en smiley eller ikke:p De er hvertfall lett å tyde

Vedlegg

• 48A9383B-E1F0-4E4C-9FBC-4E77C259ADF1.jpeg
    48A9383B-E1F0-4E4C-9FBC-4E77C259ADF1.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 88
ClearBlue sier man bør teste med dagens første urin, da den inneholder den høyeste konsentrasjonen av hormoner. Også bør man ikke drikke så mye før man tar el-test :) Har lest andre steder at det ikke har så mye å si når på dagen man tester, men det bør være samme tidspunkt hver dag

ClearBlue sier man bør teste med dagens første urin, da den inneholder den høyeste konsentrasjonen av hormoner. Også bør man ikke drikke så mye før man tar el-test :) Har lest andre steder at det ikke har så mye å si når på dagen man tester, men det bør være samme tidspunkt hver dag
har jo prestert å få omgangssyke eller matforgiftning her, så løper på do hele tiden. Vanskelig å holde urinen konsentrert da :arghh: Men har det ikke noe å si når man har begynt å få strek? At det er stigende og kanskje da blir oppdaget uansett ?

Øverste tatt idag og innenfor tiden, de andre tatt i går. Skygger sant?( for de som ser noe) Vi prøver ikke på baby

Vedlegg

• 4FEAB02B-93C0-447E-966B-A0D4B4DFF50C.jpeg
    4FEAB02B-93C0-447E-966B-A0D4B4DFF50C.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 163
Øverste tatt idag og innenfor tiden, de andre tatt i går. Skygger sant?( for de som ser noe) Vi prøver ikke på baby

Hvis jeg legger godviljen til så ser jeg kanskje noe på den nederste, men jeg har ikke noe særlig til testesyn. Lenge siden du skulle hatt tr?

Hvis jeg legger godviljen til så ser jeg kanskje noe på den nederste, men jeg har ikke noe særlig til testesyn. Lenge siden du skulle hatt tr?
Har null kontroll på syklus da jeg akkurat fikk mensen tilbake etter fødsel med sistemann , men tror jeg bare er paranoid og skyggene til babyplan hjelper ikke :hilarious:

Her snakker vi vel positiv, jenter ? Hva betyr dette egentlig i forhold til tid? Jeg lå med omgangssyke/matforgiftning i går og natt, så ingen aksjer er lagt. Får ikke gjort noe før i kveld heller :arghh: Stressa:arghh:

Vedlegg

• B2F76A8C-E7D9-4896-AFE2-1C6DC67AA4BB.jpeg
    B2F76A8C-E7D9-4896-AFE2-1C6DC67AA4BB.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 77
  • E8B8BAAA-7546-4930-AC6C-DB8F18D36AE2.jpeg
    E8B8BAAA-7546-4930-AC6C-DB8F18D36AE2.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 85
Her snakker vi vel positiv, jenter ? Hva betyr dette egentlig i forhold til tid? Jeg lå med omgangssyke/matforgiftning i går og natt, så ingen aksjer er lagt. Får ikke gjort noe før i kveld heller :arghh: Stressa:arghh:
Ja her er den positiv og stigningen din på maksimal. Da jeg tok ClearBlue el med sånn smilefjes, var det bare én morgen den viste smilefjeset. Morgenen etter var den blank igjen.. Det kan være for sent å legge inn aksjer, men det kan også hende det hadde gått bra å gjøre det i dag/i morgen. Dere kan jo bare forsøke i kveld hvis du er i form til det, så ser dere jo etterhvert om det gikk bra eller om dere må prøve igjen neste syklus ❤️

Ja her er den positiv og stigningen din på maksimal. Da jeg tok ClearBlue el med sånn smilefjes, var det bare én morgen den viste smilefjeset. Morgenen etter var den blank igjen.. Det kan være for sent å legge inn aksjer, men det kan også hende det hadde gått bra å gjøre det i dag/i morgen. Dere kan jo bare forsøke i kveld hvis du er i form til det, så ser dere jo etterhvert om det gikk bra eller om dere må prøve igjen neste syklus ❤️
Jeg leste på clearblue nå at smiley kommer 24-36 timer før el? At i dag og i morgen skal være godt nok ? Kanskje vi må gønne på med en runde mens mini sover i dag :hilarious:

Back
Topp