Sniker. Jeg ser på denneJeg tror egentlig denne er positiv, hva tror dere? Bildet er tatt innenfor fristen, 10 dpo..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Jeg ser på denneJeg tror egentlig denne er positiv, hva tror dere? Bildet er tatt innenfor fristen, 10 dpo..

Gravid! GratulererJeg tror egentlig denne er positiv, hva tror dere? Bildet er tatt innenfor fristen, 10 dpo..
Ingen tvil her! GratulererJeg tror egentlig denne er positiv, hva tror dere? Bildet er tatt innenfor fristen, 10 dpo..

Du må opprette konto for å legge ut bilde, nå skriver du bare som gjestNoen med erfaring med RFSU tidligtester? Jeg tror jeg er mellom 8-10 DPO kan også være tidligere men ikke noe senere tror jeg. Vet ikke helt pga dette er etter SA og ikke hatt mens i mellom
Jeg har en test med svaaak rosa etter 5 min, jeg måtte ta den fra hveradre for å se. Har disse skyggestreker? Prøver å få inn bilde men er visst ikke så teknisk
Jeg tror kaaaanskje jeg kan se noe på bilde nr. to, men det ser grått ut. Krysser fingrene for at det er starten på noe!Følte jeg skimte noe etter 2-3 minutter (bildet ble tatt rundt denne tiden).
Begge tatt nokså likt, vare i forskjellige lys.
Hva ser dere??
Vis vedlegget 383355Vis vedlegget 383356Vis vedlegget 383358
Vil CB digital slå ut nå? Den øverste der er vanlig make sure, altså 25.Jeg tror fortsatt ikke helt på dette. Måtte ta to tester til.
Jeg tror kaaaanskje jeg kan se noe på bilde nr. to, men det ser grått ut. Krysser fingrene for at det er starten på noe!

Hvis bildet er tatt etter den har tørket er det stor sjans for at det er skyggestrek.. men synes den var veldig tydelig, og håper den er sterkere i morgenHjelp
Vis vedlegget 383448
Er dette skyggestrek? Den til venstre var tatt tidligere i syklusen var nok 1 dpo men er litt usikker på eggløsning den til høyre er antageligvis 9 dpo tatt på ettermiddags urin synes ikke at jeg ser noe farge men men klarer å få opp forhåpningene alikevel
P.s skal ta ny test i morgen tidlig bare nysgjerrig på hva andre ser jeg har så stressyndrom etter ørten pper

Ser en antydning til noe. Kan minne om min fra søndag. Jeg er gravid.Øverste er fra forrige PP (kjemisk), nederste fra nå. Noen som ser?
Krysser fingrene for at det utvikler seg.Øverste er fra forrige PP (kjemisk), nederste fra nå. Noen som ser?