Åh, skal/skal ikke teste i morgen?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ogsåNoen som ser noe her? Øverste er fra i går og nederste i dag. Ser dere forskjell? Vanskelig å få frem på bildet men ser en svak strek i virkeligheten. Make Sure tidligtester.
så spent på dagens test
Jeg ville testeÅh, skal/skal ikke teste i morgen?!
Men er jo litt rart om flere tester skal gi skygge kanskje? Make Sure er vel ikke sånn som gir så mye skygge? Etter når jeg fikk posktiv EL test så er jeg bare 7 dpo i dag så er vel i såfall ikke rart om resultatet knapt er synlig på testene. Men håper det jeg skimter er starten på babystrek.

Jeg har kort topp, men hvis man ikke tisser på de timene vil det vel fortsatt være lh fra tidligere i urinen ikke sant?CB digital måler vel 2 hormoner, så litt vanskelig å si? Krysser fingrene daTok en cb digital i dag som viste «ikke gravid» men når jeg knekker den opp så ser den sånn ut.
Noen som har opplevd dette før og fått positiv cb digital etter noen dager??
Vis vedlegget 383149
Det har jeg og tenkt på! Jeg tenker at når man ikke tisser, men måler i urin- så kan ikke det ha noe å si hvorvidt du tester akkurat når LH er på topp. Det blir heller feil motsatt, hvis man tisser ofte vil man ikke fange opp toppen samme hvor ofte man tester fordi konsentrasjonen aldri rekker å bli høy nok til å gjenspeile realiteten?Når det kommer til el-tester.. Er det samme det om jeg tester om 4 eller 7 timer hvis jeg skal få med lh-toppen?
Hvis toppen min er kl 09, men jeg tester kl 13, vil urinen ha plukket det opp da? Jeg er fortsatt dum på el-testing![]()
Jeg har kort topp, men hvis man ikke tisser på de timene vil det vel fortsatt være lh fra tidligere i urinen ikke sant?
Prøver å bli litt klokere på når jeg skal teste for best resultat. Fikk en veldig sterk test i morges, så håper å finne toppen i dag.
Ja du har nok rett i det! Det blir kanskje uansett ikke helt 100%..Det har jeg og tenkt på! Jeg tenker at når man ikke tisser, men måler i urin- så kan ikke det ha noe å si hvorvidt du tester akkurat når LH er på topp. Det blir heller feil motsatt, hvis man tisser ofte vil man ikke fange opp toppen samme hvor ofte man tester fordi konsentrasjonen aldri rekker å bli høy nok til å gjenspeile realiteten?
Det blir nok aldri eksakt vitenskap å måle i urin![]()
Ja, det er nok konsentrasjon som har noe si..
Men i dag skal jeg bare ta noen slurker vann nå og da så det blir skikkelig konsentrert haha.
Den er liksom hakke lysere enn kontrollstreken. Og kjenner enda at noe skjer nedi magen..Jeg vet ikke hvorfor men har opplevd samme som deg. Hvis du kan, prøv å teste om to dager så streken blir mye sterkereNå har jeg fått svak strek på graviditetstest på ettermiddagsurin 2 dager på rad. Begge dagene har jeg også tatt test på formiddagen som har gitt blenda resultat. Går det ann å stole på ettermiddagstestene når de andre er negative? Er 8 dpo i dag så er jo tidlig å få to streker, men lurer veldig på hvorfor jeg får svak strek på ettermiddagen to dager på rad og negativ tidligere på dagene. Noen med samme erfaring?
Takk, ja nå blir det mindre testing i helga for vi skal dra ut i skogen i mårra tidlig og bli ute til søndag kveld. Så da går tida litt hvertfall. Tenker at det må jo være noen små hcg hormoner i meg siden det slår ut 2 dager på rad på ettermiddagen.Jeg vet ikke hvorfor men har opplevd samme som deg. Hvis du kan, prøv å teste om to dager så streken blir mye sterkere![]()
Den der var jo tydelig og fin. Positiv i mine øyne hvertfallJeg tror egentlig denne er positiv, hva tror dere? Bildet er tatt innenfor fristen, 10 dpo..