Oss testetøser imellom

Tok ny test nå på mårran. Syns det var hakket vanskeligere å se noe nå men det kan skimtes noe svakt hvis jeg tar frem streksynet mitt. I forhold til den helt blenda jeg tok for 2 dager siden så er det noe der selv om det er veldig svakt. Jeg pleier alltid å få best resultat på både EL tester og graviditetstester på ettermiddagen, så tar nok et par tester senere i dag også.
Håper ikke dette bare er svake skygger :nailbiting: Men er jo litt rart om flere tester skal gi skygge kanskje? Make Sure er vel ikke sånn som gir så mye skygge? Etter når jeg fikk posktiv EL test så er jeg bare 7 dpo i dag så er vel i såfall ikke rart om resultatet knapt er synlig på testene. Men håper det jeg skimter er starten på babystrek.

Tok en test, på en liten skvett ettermiddagsurin. Blendahvit. Og har en del murringer, så mensen er nok rundt hjørnet, dessverre. 10DPO i dag.

Tok nye tester nå, testetøs som jeg er. Klarer liksom ikke stoppe heller, hehh. Men når jeg testet for noen timer siden så var det jo bare antydning til strek på tidligtesten, og den vanlige var rimelig blenda. Men nå synes jeg at jeg skimter en strek på den og. Er det virkelig meningen at det skal være antydning til strek på ABSOLUTT ALLE tester jeg tar? Nå var den til og med et snev av mer rosa, men det synes jo absolutt ikke på bildet.

Her er øverste make sure testen tidlig test 10ml/u og nederste er vanlig 25ml/u. Ser noen andre noe på den nederste? For den antydninger til strek på vanlig test, var ikke der tidligere i dag når jeg testet da.

Vedlegg

• 20220616_231658_resized.jpg
    20220616_231658_resized.jpg
    405,8 KB · Visninger: 106
  • 20220616_231658_resized (1).jpg
    20220616_231658_resized (1).jpg
    405,8 KB · Visninger: 113
Klarte ikke å la vær med å ta en test føler jeg ser noe, noen som ser noe her?? Den nederste er ikke lenge etter tidsfristen men den øverste er før de 5 minuttene.

Her om dagen fikk jeg også igjen sterkere ettersom minuttene gikk. Skimter noe før tiden men utover det så blir den bare sterkere og sterkere.

Så testen ble litt sterkere enn hva det nederste bilde viser her

83DAF30F-F586-4E1B-8AF2-27D04D2F6FF1.jpeg

F2A44054-09A5-4455-995D-7964AAA5499B.jpeg

Når det kommer til el-tester.. Er det samme det om jeg tester om 4 eller 7 timer hvis jeg skal få med lh-toppen?

Hvis toppen min er kl 09, men jeg tester kl 13, vil urinen ha plukket det opp da? Jeg er fortsatt dum på el-testing :hilarious: :shy: Jeg har kort topp, men hvis man ikke tisser på de timene vil det vel fortsatt være lh fra tidligere i urinen ikke sant?

Prøver å bli litt klokere på når jeg skal teste for best resultat. Fikk en veldig sterk test i morges, så håper å finne toppen i dag.

Tok en cb digital i dag som viste «ikke gravid» men når jeg knekker den opp så ser den sånn ut.

Noen som har opplevd dette før og fått positiv cb digital etter noen dager??

19FFEA69-1904-476F-93E3-18863D985E9B.jpeg

Når det kommer til el-tester.. Er det samme det om jeg tester om 4 eller 7 timer hvis jeg skal få med lh-toppen?

Hvis toppen min er kl 09, men jeg tester kl 13, vil urinen ha plukket det opp da? Jeg er fortsatt dum på el-testing :hilarious: :shy: Jeg har kort topp, men hvis man ikke tisser på de timene vil det vel fortsatt være lh fra tidligere i urinen ikke sant?

Prøver å bli litt klokere på når jeg skal teste for best resultat. Fikk en veldig sterk test i morges, så håper å finne toppen i dag.
Det har jeg og tenkt på! Jeg tenker at når man ikke tisser, men måler i urin- så kan ikke det ha noe å si hvorvidt du tester akkurat når LH er på topp. Det blir heller feil motsatt, hvis man tisser ofte vil man ikke fange opp toppen samme hvor ofte man tester fordi konsentrasjonen aldri rekker å bli høy nok til å gjenspeile realiteten?

Det blir nok aldri eksakt vitenskap å måle i urin :-)

Det har jeg og tenkt på! Jeg tenker at når man ikke tisser, men måler i urin- så kan ikke det ha noe å si hvorvidt du tester akkurat når LH er på topp. Det blir heller feil motsatt, hvis man tisser ofte vil man ikke fange opp toppen samme hvor ofte man tester fordi konsentrasjonen aldri rekker å bli høy nok til å gjenspeile realiteten?

Det blir nok aldri eksakt vitenskap å måle i urin :)
Ja du har nok rett i det! Det blir kanskje uansett ikke helt 100%.. :bored: Ja, det er nok konsentrasjon som har noe si..

Jeg har drukket for mye de siste dagene, men det har vært sol…:shy: Men i dag skal jeg bare ta noen slurker vann nå og da så det blir skikkelig konsentrert haha.

Er 5/6 dpo idag og tok en tidlig test fra make sure. Føler jeg klarer å skimte noe men regner med det bare er skygge. Er samme bilde bare redigert. Blir spennede å se de neste dagene! Vet at det er ingen poeng i å teste så tidlig, men klarte ikke å la være.

Vedlegg

• 80D005D3-3D31-4E58-BB45-725DC367A9AC.jpeg
    80D005D3-3D31-4E58-BB45-725DC367A9AC.jpeg
    488,3 KB · Visninger: 103
Ååh så nært! Skulle kanskje venta en time til før testing, men woops! Hvis den neste er negativ tror dere jeg kan ha hatt peak da? :nailbiting: :nailbiting: Den er liksom hakke lysere enn kontrollstreken. Og kjenner enda at noe skjer nedi magen..

Vedlegg

• DB4B7706-3063-4E73-90DE-7CE727892E8A.jpeg
    DB4B7706-3063-4E73-90DE-7CE727892E8A.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 88
  • F572481C-9E34-408E-ABEE-756DFC2B8292.jpeg
    F572481C-9E34-408E-ABEE-756DFC2B8292.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 92
Nå har jeg fått svak strek på graviditetstest på ettermiddagsurin 2 dager på rad. Begge dagene har jeg også tatt test på formiddagen som har gitt blenda resultat. Går det ann å stole på ettermiddagstestene når de andre er negative? Er 8 dpo i dag så er jo tidlig å få to streker, men lurer veldig på hvorfor jeg får svak strek på ettermiddagen to dager på rad og negativ tidligere på dagene. Noen med samme erfaring?

Nå har jeg fått svak strek på graviditetstest på ettermiddagsurin 2 dager på rad. Begge dagene har jeg også tatt test på formiddagen som har gitt blenda resultat. Går det ann å stole på ettermiddagstestene når de andre er negative? Er 8 dpo i dag så er jo tidlig å få to streker, men lurer veldig på hvorfor jeg får svak strek på ettermiddagen to dager på rad og negativ tidligere på dagene. Noen med samme erfaring?
Jeg vet ikke hvorfor men har opplevd samme som deg. Hvis du kan, prøv å teste om to dager så streken blir mye sterkere :)

Jeg vet ikke hvorfor men har opplevd samme som deg. Hvis du kan, prøv å teste om to dager så streken blir mye sterkere :)
Takk, ja nå blir det mindre testing i helga for vi skal dra ut i skogen i mårra tidlig og bli ute til søndag kveld. Så da går tida litt hvertfall. Tenker at det må jo være noen små hcg hormoner i meg siden det slår ut 2 dager på rad på ettermiddagen.

Jeg tror egentlig denne er positiv, hva tror dere? Bildet er tatt innenfor fristen, 10 dpo..

Vedlegg

• F4385F6D-6F01-430B-982A-E8DB8878FFA1.jpeg
    F4385F6D-6F01-430B-982A-E8DB8878FFA1.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 155
Back
Topp