Oss testetøser imellom

Noen som ser noe her??
Litt vell tidlig da jeg ikke skal ha mens før om cirka 1 uke, men klarte ikke å dy meg. Litt dårlig lys men

Vedlegg

• 80A30FD6-28C3-4699-B7F7-74B21FECA3A6.jpeg
    80A30FD6-28C3-4699-B7F7-74B21FECA3A6.jpeg
    454,2 KB · Visninger: 144
Jeg legger ut et bilder av de siste testene mine de første to testene postet jeg i går, jeg synes det er litt artig å se andres sine tester så håper dere synes det er greit :happy:

40DAC91A-057E-4381-AF82-350E6272347B.jpeg
den første fra venstre er 8 dpo neste er 9 dpo på morgenurin og to siste er 10 DPO morgen uting og så ettermiddag. Jeg føler på meg at dette er skyggestrek meen lever i håpet til TR kommer :angel8 hva tenker dere?

Jeg sa til meg selv og samboeren i dag tidlig etter testing (visste at det var for tidlig i dag, men gjorde det læll) at NÅ skal jeg ikke teste før på lørdag, da er det 11 dpo... Men jeg sa i kveld at jeg kanskje er nødt til å gå tilbake på det :P at det skal væra så vanskelig å gi f i å teste :smiley-angelic006
Og i morgen er det vel da 8 dpo.. Og mest sannsynlig fortsatt altfor tidlig :smiley-ashamed005
Men tipper det blir en test læll.. Må jo bruke de når jeg har de liggende si :smiley-bounce015

Jeg legger ut et bilder av de siste testene mine de første to testene postet jeg i går, jeg synes det er litt artig å se andres sine tester så håper dere synes det er greit :happy:

Vis vedlegget 380776
den første fra venstre er 8 dpo neste er 9 dpo på morgenurin og to siste er 10 DPO morgen uting og så ettermiddag. Jeg føler på meg at dette er skyggestrek meen lever i håpet til TR kommer :angel8 hva tenker dere?
Det så jo lovende ut på den første, men siden de ikke har blitt noe sterkere heller jeg mot skyggestrek, ja. Men det er jo fortsatt mulig at det kan bli en ordentlig strek nærmere IKM :happy:

9 dpo.. Og klarer jo fader ikke la være å teste :wacky: jeg har klart å finne meg en skygge av en strek der, så får vi se da.. Om det skjer litt mer de neste dagene. Før i dag har jeg ikke sett antydning til det her engang, så da håper jeg.. Om det ikke bare er jeg som ser den? Det kan jo også fort skje :hilarious:

Vedlegg

• Snapchat-795352621.jpg
    Snapchat-795352621.jpg
    349,2 KB · Visninger: 119
Hei dere.

Vi har prøvd i mange år. Men har hatt «fri» fra prøving en stund. Så jeg aner ikke når el var, men jeg tror jeg skal ha TR om 3-4 dager. Hatt ømme pupper, kjempe tett i nesa, mensmurringer, og i dag blødde jeg litt. Syntes det var rart at TR skulle dukke opp allerede, og blodet kom bare ved tørk. Tok en test, og den så slik uto_O
Hva tenker dere? Skygge eller begynnende strek? :)
F9647B60-FA1E-4F71-B90B-FFF483E8453C.jpeg

Hei dere.

Vi har prøvd i mange år. Men har hatt «fri» fra prøving en stund. Så jeg aner ikke når el var, men jeg tror jeg skal ha TR om 3-4 dager. Hatt ømme pupper, kjempe tett i nesa, mensmurringer, og i dag blødde jeg litt. Syntes det var rart at TR skulle dukke opp allerede, og blodet kom bare ved tørk. Tok en test, og den så slik uto_O
Vis vedlegget 380843
Jeg ser ihvertfall skyggen, så må vi bare håpe på sterkere strek :D optimistisk! :D

Hei dere.

Vis vedlegget 380843

Jeg hadde samme type strek for tre dager siden. Trodde jeg var gravid da testen i mine (og samboers) var positiv. Men tr dukket opp dagen etterpå, så tror det bare var en tullestrek…:confused005 Legger ved bilde.

Krysser fingre og håper for dere at dette er babystrek!:smiley-angelic001:Heartred

Vedlegg

• FA59750A-51E1-4467-B079-EB6997A6293F.jpeg
    FA59750A-51E1-4467-B079-EB6997A6293F.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 125
Jeg hadde samme type strek for tre dager siden. Trodde jeg var gravid da testen i mine (og samboers) var positiv. Men tr dukket opp dagen etterpå, så tror det bare var en tullestrek…:confused005 Legger ved bilde.

Krysser fingre og håper for dere at dette er babystrek!:smiley-angelic001:Heartred
Uff nei så synd:( håper du får strek neste gang som forblir:Heartred

Hadde selv en sikkelig tydelig strek (enda sterkere) som viste seg å ikke være riktig. Veldig dumt for satt jo med forventninger når man ser bare en strek og plutselig er begge strekene nesten like sterke men som viser seg å være falsk positivt

Lett å se de strekene deres. De er rosa og tydelige, så er nok heller en kjemisk graviditet dere har hatt :)

9 dpo.. Og klarer jo fader ikke la være å teste :wacky: jeg har klart å finne meg en skygge av en strek der, så får vi se da.. Om det skjer litt mer de neste dagene. Før i dag har jeg ikke sett antydning til det her engang, så da håper jeg.. Om det ikke bare er jeg som ser den? Det kan jo også fort skje :hilarious:
Ser den :)

Synes det ser ut som en babystrek altså :shy:

Back
Topp