Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ingenting på denneNoen som ser noe her??
Litt vell tidlig da jeg ikke skal ha mens før om cirka 1 uke, men klarte ikke å dy meg. Litt dårlig lys men
Ser dessverre ingenting på denne

Ja hvis du ikke skal ha mensen før om 1 uke er det tidlig! Vet ikke hvor lang lutealfase du har? Men hvis du er 7dpo, er det nok usannsynlig at en test vil være positiv. Vent 2-3 dagerdet er kanskje litt for tidlig til å se noe strek enda??![]()
Ja hvis du ikke skal ha mensen før om 1 uke er det tidlig! Vet ikke hvor lang lutealfase du har? Men hvis du er 7dpo, er det nok usannsynlig at en test vil være positiv. Vent 2-3 dager![]()

hva tenker dere?

Det så jo lovende ut på den første, men siden de ikke har blitt noe sterkere heller jeg mot skyggestrek, ja. Men det er jo fortsatt mulig at det kan bli en ordentlig strek nærmere IKMJeg legger ut et bilder av de siste testene mine de første to testene postet jeg i går, jeg synes det er litt artig å se andres sine tester så håper dere synes det er greit
Vis vedlegget 380776
den første fra venstre er 8 dpo neste er 9 dpo på morgenurin og to siste er 10 DPO morgen uting og så ettermiddag. Jeg føler på meg at dette er skyggestrek meen lever i håpet til TR kommerhva tenker dere?

jeg har klart å finne meg en skygge av en strek der, så får vi se da.. Om det skjer litt mer de neste dagene. Før i dag har jeg ikke sett antydning til det her engang, så da håper jeg.. Om det ikke bare er jeg som ser den? Det kan jo også fort skje 
Jeg ser ihvertfall skyggen, så må vi bare håpe på sterkere strekHei dere.
Vi har prøvd i mange år. Men har hatt «fri» fra prøving en stund. Så jeg aner ikke når el var, men jeg tror jeg skal ha TR om 3-4 dager. Hatt ømme pupper, kjempe tett i nesa, mensmurringer, og i dag blødde jeg litt. Syntes det var rart at TR skulle dukke opp allerede, og blodet kom bare ved tørk. Tok en test, og den så slik ut
Hva tenker dere? Skygge eller begynnende strek?
Vis vedlegget 380843
Hei dere.
Vi har prøvd i mange år. Men har hatt «fri» fra prøving en stund. Så jeg aner ikke når el var, men jeg tror jeg skal ha TR om 3-4 dager. Hatt ømme pupper, kjempe tett i nesa, mensmurringer, og i dag blødde jeg litt. Syntes det var rart at TR skulle dukke opp allerede, og blodet kom bare ved tørk. Tok en test, og den så slik ut
Hva tenker dere? Skygge eller begynnende strek?
Vis vedlegget 380843
Legger ved bilde. 

Uff nei så syndJeg hadde samme type strek for tre dager siden. Trodde jeg var gravid da testen i mine (og samboers) var positiv. Men tr dukket opp dagen etterpå, så tror det bare var en tullestrek…Legger ved bilde.
Krysser fingre og håper for dere at dette er babystrek!![]()

Jeg hadde samme type strek for tre dager siden. Trodde jeg var gravid da testen i mine (og samboers) var positiv. Men tr dukket opp dagen etterpå, så tror det bare var en tullestrek…Legger ved bilde.
Ser den9 dpo.. Og klarer jo fader ikke la være å testejeg har klart å finne meg en skygge av en strek der, så får vi se da.. Om det skjer litt mer de neste dagene. Før i dag har jeg ikke sett antydning til det her engang, så da håper jeg.. Om det ikke bare er jeg som ser den? Det kan jo også fort skje
![]()
Synes det ser ut som en babystrek altsåJeg hadde samme type strek for tre dager siden. Trodde jeg var gravid da testen i mine (og samboers) var positiv. Men tr dukket opp dagen etterpå, så tror det bare var en tullestrek…Legger ved bilde.

Ser dessverre ingen strek..13 dpo, bare ønske-strek?![]()
Ser13 dpo, bare ønske-strek?![]()