Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hater disse, fått falsk positiv på denne selvTok en ny test nå, og samme skyggen (?) dukka oppFor det er en skygge-strek, sant…?
Vis vedlegget 380498

hater disse, fått falsk positiv på denne selvmeeen jeg synes denne er sterkere enn tidligere idag, så tror ikke det er skygge
![]()

Hvis du har meny i nærheten har jeg hørt at de selger make sure som er veldig braHater de selv, fikk falsk positive når vi prøvde med barn nr. 1Men nå er greia at vi ikke prøver, og jeg har ingen gode tester liggende, bare reiv med meg disse fra butikken
Finnes det noen gode og pålitelige tester som man kan kjøpe i butikk? Sist hadde jeg mange babyplan tester, de synes jeg var gode, men de må jo bestilles på nett og så lenge klarer jeg ikke å vente tror jeg
![]()

Den er positivTok en ny test nå, og samme skyggen (?) dukka oppFor det er en skygge-strek, sant…?
Vis vedlegget 380498
Fikk akkurat samme strekk i dag! X for ossHm, svakt positiv? Dette er en pakke med 10 stk, denne er min niende fra denne pakken der hvor ingen har vært slik![]()
Ser denFøler ikke at jeg får den helt med på bilde![]()
SeriøstSer den![]()

Så spennende!! Ser virkelig ut som det er noe på gang!! Når er ikm?Herregud, i dag kom streken med en gang og mye tydeligere en de andre dagene![]()
Ser definitivt noe her! Lenge til ikm?Dagens tester, fortsatt noe her da?
Var på mandag, har begynt å får symptomer som veldig kløe på brystene/vortene har kjempe smerter i korsryggen, verker og er så stivt. Har hatt bekkenløsning i begge tidligere svangerskap.Så spennende!! Ser virkelig ut som det er noe på gang!! Når er ikm?
Så rare tester dette er. Hva er det for slags test? Ser noe der. Men den ser bare skitten utHerregud, i dag kom streken med en gang og mye tydeligere en de andre dagene![]()