Ja!Oioioi - denne er vel positiv nå, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!Oioioi - denne er vel positiv nå, eller?
Kan se ut som kjemisk dessverre.. ville kanskje tatt blodprøver hos legen? kanskje litt vanskelig nå i påska, men..Dette ser vel ikke så bra ut?
Fra venstre:
12-13-14dpo
Vis vedlegget 380294
12 og 14dpo
Vis vedlegget 380295
Kan se ut som kjemisk dessverre.. ville kanskje tatt blodprøver hos legen? kanskje litt vanskelig nå i påska, men..
Ser noe der, ikke godt å si sikkertNoen tanker? Skygge?

Digital slår ut på den derGod morgen,
Jeg fikk disse i dag 10/11 dpo, tror dere digital vil slå ut eller bør jeg vente noen dager?
Sett flere sier rfsu slår ut senere enn make sure, men på bildet ditt er jo rfsu med strek øverst og en negativ make sure nederstEr det normalt at den fra RFSU er mindre sensitiv enn den fra make sure? Ser tydelig strek på den øverste, men ikke fra den nederste..
har også sett mange som får falsk positiv med rfsu.. selv opplevd med tidligtesten deres
jeg skal ta ut spiralen neste uke, men prøver å kartlegge syklusen nå. Jeg har el-slim og kjenner på kroppen at det nærmer seg, og synes el-testen i dag er kraftigere enn i går. Lurer på om det er vits i å teste.Ser dette ut som en skygge? Klarer ikke bestemme meg. Den nederste er litt redigert. 9 dpo
Vis vedlegget 380421 Vis vedlegget 380422
Mine så sånn ut ca 7-8 dpo 
Jeg ser strek!Ser noen dette? Er det en skyggestrek? Er 8 dpo
Er 11 dpo for tidlig å teste med vanlig test fra make sure?