Oss testetøser imellom

Hva tenker dere om denne? 9 dpo...
IMG_20220313_114159.jpg

Seriøst???

Tror du det er trygt å ta en digital i morgen??
Jeg er så usikker. Gubben klarer ikke se strek på disse bildene. Er han blind?
Jeg synes den er litt svak for å være så langt over ikm, ville tatt en digital i dag jeg :) mannfolk ser ofte ikke strekene før de er veldig tydelige. Jeg måtte ta digital for å vise mannen. Må sies at jeg var 8-9 dpo og den var ca like svak som din er

Seriøst???

Tror du det er trygt å ta en digital i morgen??
Jeg er så usikker. Gubben klarer ikke se strek på disse bildene. Er han blind?
Enten i morra eller om 2 dager. Hcg dobler seg annahver dag :woot:

Noen som skimter noe på denne? 9 dpo I dag. Hatt en prøve pause denne mnd å bare se hva som skjer ..sex på el dag og 1-2 dager etter...
Samboer fikk beskjed om dårlig sædkvalitet så vi har gitt litt opp.
Ikke tatt letrozol denne måneden . Jeg ser ingenting selv men noen ganger innbiller jeg meg at jeg ser noe...

Vedlegg

• 20220313_153424.jpg
    20220313_153424.jpg
    623,4 KB · Visninger: 117
  • 20220313_152559.jpg
    20220313_152559.jpg
    662,4 KB · Visninger: 114
Jeg spør her jeg, for jeg blir gal av meg selv..
Vi ser ingenting her, sant? 10 dpo.
Hadde vært fint om man var litt mer avslappa til denne testingen ja :hilarious:

Vedlegg

• 2F2295D8-C60D-4A0B-88B4-C10A26128685.jpeg
    2F2295D8-C60D-4A0B-88B4-C10A26128685.jpeg
    468,5 KB · Visninger: 132
Litt hjemmeprøving (sannsynligvis håpløst :hilarious:) før innsett av fryst - men noen som vil spekulere i de eggløsningstestene her? Den som nå står som «high» ble merket som «peak» da testen senere på dagen ble svakere, når dagens ble tatt ble peaken flyttet til i dag. Usikker på om noen av de faktisk er peak i det hele tatt, jeg og premom er ikke alltid like enige, tror jeg.

Vedlegg

• 5A192949-39D7-4108-9B85-73A9F9F52D9B.jpeg
    5A192949-39D7-4108-9B85-73A9F9F52D9B.jpeg
    175,9 KB · Visninger: 93
Noen som skimter noe på denne? 9 dpo I dag. Hatt en prøve pause denne mnd å bare se hva som skjer ..sex på el dag og 1-2 dager etter...
Samboer fikk beskjed om dårlig sædkvalitet så vi har gitt litt opp.
Ikke tatt letrozol denne måneden . Jeg ser ingenting selv men noen ganger innbiller jeg meg at jeg ser noe...
Ser dessverre ingenting på denne :(

Kan ane en skygge her, jeg!

Oj, håper du ser riktig da! Selv om jeg la ut her for å bekrefte for meg selv at jeg må slutte å tulle, haha. Nå måååå jeg jo teste i morgen også :nailbiting:
Jeg trodde nemlig jeg så noe, var så dum og begynte å redigere litt på kontrast og sånt, og da var det plutselig tydelig strek. Er jo så dum, men så noen gjorde det her og kunne ikke la være. Så måtte til slutt legge ut den uredigerte her, så noen kunne si "nei, her er det ingenting, slutt å tulle" :hilarious:

Litt hjemmeprøving (sannsynligvis håpløst :hilarious:) før innsett av fryst - men noen som vil spekulere i de eggløsningstestene her? Den som nå står som «high» ble merket som «peak» da testen senere på dagen ble svakere, når dagens ble tatt ble peaken flyttet til i dag. Usikker på om noen av de faktisk er peak i det hele tatt, jeg og premom er ikke alltid like enige, tror jeg.

Eggløsningstester og Premom er vanskelig altså! Føler vi er uenig titt og ofte. Meeeeen, er ikke de to sånn egentlig ganske like? Kanskje eggløsning er rett rundt hjørnet? Altså, at du får en enda sterkere i morgen eller noe?
Usj, nei, det er lettere med graviditetstester!

Back
Topp