Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes den er litt svak for å være så langt over ikm, ville tatt en digital i dag jegSeriøst???
Tror du det er trygt å ta en digital i morgen??
Jeg er så usikker. Gubben klarer ikke se strek på disse bildene. Er han blind?
Vil ikke si at jeg ser strek, men jeg ser noe jeg håper kan bli til en strek, om det gir meningHva tenker dere om denne? 9 dpo... Vis vedlegget 378982
spennende 
Det gir total meningVil ikke si at jeg ser strek, men jeg ser noe jeg håpet kan bli til en strek, om det gir meningspennende
![]()
mulig jeg svir av en til i kveld siden jeg har vært så flink å vente til 9 dpo 
Enten i morra eller om 2 dager. Hcg dobler seg annahver dagSeriøst???
Tror du det er trygt å ta en digital i morgen??
Jeg er så usikker. Gubben klarer ikke se strek på disse bildene. Er han blind?

) før innsett av fryst - men noen som vil spekulere i de eggløsningstestene her? Den som nå står som «high» ble merket som «peak» da testen senere på dagen ble svakere, når dagens ble tatt ble peaken flyttet til i dag. Usikker på om noen av de faktisk er peak i det hele tatt, jeg og premom er ikke alltid like enige, tror jeg.Kan ane en skygge her, jeg!Jeg spør her jeg, for jeg blir gal av meg selv..
Vi ser ingenting her, sant? 10 dpo.
Hadde vært fint om man var litt mer avslappa til denne testingen ja![]()
Ser dessverre ingenting på denneNoen som skimter noe på denne? 9 dpo I dag. Hatt en prøve pause denne mnd å bare se hva som skjer ..sex på el dag og 1-2 dager etter...
Samboer fikk beskjed om dårlig sædkvalitet så vi har gitt litt opp.
Ikke tatt letrozol denne måneden . Jeg ser ingenting selv men noen ganger innbiller jeg meg at jeg ser noe...
Kan ane en skygge her, jeg!

Litt hjemmeprøving (sannsynligvis håpløst) før innsett av fryst - men noen som vil spekulere i de eggløsningstestene her? Den som nå står som «high» ble merket som «peak» da testen senere på dagen ble svakere, når dagens ble tatt ble peaken flyttet til i dag. Usikker på om noen av de faktisk er peak i det hele tatt, jeg og premom er ikke alltid like enige, tror jeg.
Ja var vel det jeg egentlig tenkteDet ser ut som den streken er den som skal fylles med farge om den er positiv. Skygge på babyplan har jeg hørt er veldig vanlig. Bruker ikke det merke.
Kan noen bekrefte at det er noe her?Vis vedlegget 379024
Er det noe på denne?
Jeg SerKan noen bekrefte at det er noe her?Vis vedlegget 379024