Oss testetøser imellom

Okei, man behøver ikke å ta test hver gang man tisser, men alikevell ender det sånn :facepalm::hilarious:

Vedlegg

• IMG_20210730_230201.jpg
    IMG_20210730_230201.jpg
    1 MB · Visninger: 160
  • IMG_20210730_230208.jpg
    IMG_20210730_230208.jpg
    1,2 MB · Visninger: 168
Hei!
Noen av dere som har opplevd å bli gravid av hoppe av i svingen metoden? Jeg og min samboer har gjort det 3-4 ganger før eggløsning. Har hatt mensmurringer og opplever nå at puppene er større. Har ikke tatt test enda, forventer mens 4 august.

Hei!
Noen av dere som har opplevd å bli gravid av hoppe av i svingen metoden? Jeg og min samboer har gjort det 3-4 ganger før eggløsning. Har hatt mensmurringer og opplever nå at puppene er større. Har ikke tatt test enda, forventer mens 4 august.
Jepp, sønnen min ble til på den måten :)

Ska kjøp en test å ta! for å vær helt sikker! Lurt å vent? Eller kan æ få utslag no? Eller e det fortidlig?

Hei dere. Trenger litt hjelp til å se på graviditetstestene mine.
Den øverste er fra 8 dpo midt på dagen - der kom det stek/skyggestrek etter tidsfristen.
Den nederste er fra i dag til morgenen. Da kan det svak svak strek før tidsfrist som har blitt sterkere etter den tørket.

Jeg har litt "hastverk" med å vite om jeg er gravid på grunn av smerter etter prolaps i ryggen. Tok blodprøve til legen men fikk ikke svar før helga.

Sterkere er litt Sterkere i virkeligheten enn på bildet,men ikke mye. Kan kaaaanskje se et lite snev av rosa på den nederste. Men ikke sikker. :bored::shy:

Hva tror dere? Får ikke lov å ta annet enn paracet om jeg er gravid, så siden det er mistanke pines jeg litt her hjemme.

Vedlegg

• 16277227580434032264849287150736.jpg
    16277227580434032264849287150736.jpg
    703,2 KB · Visninger: 168
Hei dere. Trenger litt hjelp til å se på graviditetstestene mine.
Den øverste er fra 8 dpo midt på dagen - der kom det stek/skyggestrek etter tidsfristen.
Den nederste er fra i dag til morgenen. Da kan det svak svak strek før tidsfrist som har blitt sterkere etter den tørket.

Jeg har litt "hastverk" med å vite om jeg er gravid på grunn av smerter etter prolaps i ryggen. Tok blodprøve til legen men fikk ikke svar før helga.

Sterkere er litt Sterkere i virkeligheten enn på bildet,men ikke mye. Kan kaaaanskje se et lite snev av rosa på den nederste. Men ikke sikker. :bored::shy:

Hva tror dere? Får ikke lov å ta annet enn paracet om jeg er gravid, så siden det er mistanke pines jeg litt her hjemme.
De testene der slår ut veldig sent, selvom de er tidlig tester. Pluss at de gir skygge etter frist. ville prøvd en make-sure, eller digital i stedet for metode :)

Jaa det blir det nå ja. Livredd for en ny SA :facepalm: opplevde SA sist (i desember) siden ikke fått det til, før nå? :facepalm:

Forstår deg veldig godt! Hadde MA i august i fjor...men er 32 uker i morgen :love7 var veldig engstelig når det klaffet igjen..men..dessverre kan man ikke annet enn å prøve å slappe av og bare vente og se.. krysser fingrene for deg :Heartpink

Forstår deg veldig godt! Hadde MA i august i fjor...men er 32 uker i morgen :love7 var veldig engstelig når det klaffet igjen..men..dessverre kan man ikke annet enn å prøve å slappe av og bare vente og se.. krysser fingrene for deg :Heartpink

Uff, så trist :/. Var såpass "heldig" at når jeg først mistet så var jeg 5 uker på vei. Godt det gikk bra for dere nå denne gangen :Heartpink tusen takk:Heartred

Uff, så trist :/. Var såpass "heldig" at når jeg først mistet så var jeg 5 uker på vei. Godt det gikk bra for dere nå denne gangen :Heartpink tusen takk:Heartred

Hadde nok stoppet opp hos meg i ca uke 5 også..men gikk ca 3 uker før det ble oppdaget..så var "heldig" sånn sett vi også med at det skjedde tidlig! Men forferdelig trist allikevel, selv om jeg er takknemlig for at kroppen ordner opp når det ikke er liv laga :Heartred

Satser på at det klaffer hos deg nå :love7

Hadde nok stoppet opp hos meg i ca uke 5 også..men gikk ca 3 uker før det ble oppdaget..så var "heldig" sånn sett vi også med at det skjedde tidlig! Men forferdelig trist allikevel, selv om jeg er takknemlig for at kroppen ordner opp når det ikke er liv laga :Heartred

Satser på at det klaffer hos deg nå :love7

Huff trist. Men samtidig som du sier "heldig". Veldig heldig som har hatt en kropp som har ordnet opp i det som ikke er bra :).

Tok digital pluss 3 forskjellige tester til, ikke no tvil nå :facepalm::facepalm::woot::woot::nailbiting:

Vedlegg

• IMG_20210731_142257.jpg
    IMG_20210731_142257.jpg
    906,9 KB · Visninger: 158
Ska kjøp en test å ta! for å vær helt sikker! Lurt å vent? Eller kan æ få utslag no? Eller e det fortidlig?
Jeg hadde ventet til IKM, altså 4. august, og da får du et sikkert svar.
Hvis du tester før det, kan du risikere å få falsk negativ (eller unødvendig stress med tidlig positiv somkan ende opp i kemisk).

Dronningen av skyggestreker. 12 DPO i dag og har testet med RFSUs tidligtest. Siden jeg har hørt så mye dårlig om testene endte jeg med å teste med CB digital - som selvfølgelig var negativ. Kanskje jeg har hatt en kjemisk? hvem vet… :hungover: Nå ønsker jeg at TR skal komme slik at jeg kan få nullstilt hodet :shy:

E7F2D951-28EE-470E-94C4-83854C06678F.jpeg

Hvor lang tid etter at EL test er tatt legger dere den inn i Premom/analyserer den? Venter dere til den er helt tørr eller skal den være fuktig?

Back
Topp