Oss testetøser imellom

2 nederste tatt med kveldsurin. Den over der morgensurin idag

Noen som ser noe?
Syns jeg ser noe på 2 babyplan men redd skygger :banghead:
 

Vedlegg

  • IMG_20210728_205830.jpg
    IMG_20210728_205830.jpg
    409,6 KB · Visninger: 111
2 nederste tatt med kveldsurin. Den over der morgensurin idag

Noen som ser noe?
Syns jeg ser noe på 2 babyplan men redd skygger :banghead:

Lite tips..om du har mulighet så ta en på runden etter morgenurin om du har drukket lite :) samle opp et par timer. fikk sterkere utslag selv og har sett flere skrive det samme :)
 
Streken i går var en lurestrek. Dagens test var blank med en liten grå skygge. Jeg har fått en pakke med strimler hvor alle har visst skygge. Det har vært så slitsomt å tyde strekene :sorry: Nå er jeg tom for tester, og med det så tenker jeg å holde meg unna MakeSure for en stund.

51079751-1F9D-45CC-89D9-C6F93866CB0A.jpeg
 
Last edited:
Streken i går var en lurestrek. Dagens test var blank med en liten grå skygge. Jeg har fått en pakke med strimler hvor alle har visst skygge. Det har vært så slitsomt å tyde strekene :sorry: Nå er jeg tom for tester, og med det så tenker jeg å holde meg unna MakeSure for en stund.

Æsj så teit.. spent på om det er skygge eller reell strek på mine tester.. men hadde så utvannet urin nå på morgenen at jeg valgte å vente med ny test..
 
Æsj så teit.. spent på om det er skygge eller reell strek på mine tester.. men hadde så utvannet urin nå på morgenen at jeg valgte å vente med ny test..

Håper dine ikke er skygge ☺️ ❤️

Er så usikker om jeg skal bestille meg strimler fra Babyplan eller om jeg skal kjøre en mnd uten noe testing og temping. Kjenner at det sliter veldig på psyken dette å teste seg hele tiden.
 
Håper dine ikke er skygge ☺️ ❤️

Er så usikker om jeg skal bestille meg strimler fra Babyplan eller om jeg skal kjøre en mnd uten noe testing og temping. Kjenner at det sliter veldig på psyken dette å teste seg hele tiden.

Har faktisk ikke brukt babyplan denne eller forrige periode jeg.. brukt normal, makesure og et merke jeg kjøpte på med24.. :rolleyes: helt enig, dette teste greiene gjør noe med hode...:banghead:
 
Har faktisk ikke brukt babyplan denne eller forrige periode jeg.. brukt normal, makesure og et merke jeg kjøpte på med24.. :rolleyes: helt enig, dette teste greiene gjør noe med hode...:banghead:

Har nå bestemt meg for å ikke tempe eller teste etter EL neste syklus. Etter et år med testing vet jeg at EL er rundt CD 13,14,15. Nå skal jeg gå old school! … (Vi får se hvor lenge det varer) :hilarious:
 
Noen som har hatt svak stigning på testene og det likevell har gått bra? Siste er tatt nå 4+3. Lover ikke bra:( har tatt siste måling hcg i dag og venter på svar…
 

Vedlegg

  • BE53862F-9F4F-48C2-ACEE-716AABA0B220.jpeg
    BE53862F-9F4F-48C2-ACEE-716AABA0B220.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 104
Back
Topp