Når er disse tatt da?Noen som har hatt svak stigning på testene og det likevell har gått bra? Siste er tatt nå 4+3. Lover ikke brahar tatt siste måling hcg i dag og venter på svar…
Det skal jo dobles ca. Hver 48. Time.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er disse tatt da?Noen som har hatt svak stigning på testene og det likevell har gått bra? Siste er tatt nå 4+3. Lover ikke brahar tatt siste måling hcg i dag og venter på svar…
Det skal jo dobles ca. Hver 48. Time.Nederste er tatt i dag, de tre over der igjen var i går. To øverste fra tirsdag.. ser ikke at det har økt siden daNår er disse tatt da?Det skal jo dobles ca. Hver 48. Time.
Jeg fikk dårlig følelse da jeg brukte ukesindikator. Synes den slo ut sent, fikk de aldri til å stemme og hadde en dårlig følelse. . Da jeg fikk 1-2 så var jeg 4+3, 2-3 så var jeg 5+1 og så tik jeg en siste i håp om 3+, men da stod det 1-2 igjen og håpet var ute. Merkelig det med magefølelsen, kanskje du kan ta en digital og se hva den sier? Håper spiren holder seg, du hadde tatt hcg prøve?[/QUOTE]Nederste er tatt i dag, de tre over der igjen var i går. To øverste fra tirsdag.. ser ikke at det har økt siden da![]()
Tror jeg dropper digitale.. har bestilt flere strimler på nett.. ja tok hcg prøve tirsdag og i dag. Venter bare på at legen skal ringe å gi dårlige nyheter jegJeg ble skeptisk da jeg brukte ukesindikator. Synes den slo ut sent, fikk de aldri til å stemme1-2 så 2-3 og så 1-2 igjen. Merkelig det med magefølelsen, kanskje du kan ta en digital og se hva den sier? Håper spiren holder seg, du hadde tatt hcg prøve?
Du kan følge med på furst selv også, det gjorde jeg. Går litt fortere, så synes jeg det er godt å se selv i stedet for at noen andre skal si det.Tror jeg dropper digitale.. har bestilt flere strimler på nett.. ja tok hcg prøve tirsdag og i dag. Venter bare på at legen skal ringe å gi dårlige nyheter jeg3. gangen jeg eventuelt mister på et år..
Prøvene blir ikke tatt hos furst.. så må nok vente til i morgen. Legen skulle ringe meg med resultatene.. tusen takkDu kan følge med på furst selv også, det gjorde jeg. Går litt fortere, så synes jeg det er godt å se selv i stedet for at noen andre skal si det.
Jeg håper spiren sitter, og at det bare er vanskelig å se stigningen på testene *krysser fingrene*
tenk om jeg uroer meg unødig. Men har en dårlig følelse…Lite tips..om du har mulighet så ta en på runden etter morgenurin om du har drukket litesamle opp et par timer. fikk sterkere utslag selv og har sett flere skrive det samme
![]()

Samme test med og uten filter... utvannet urin på ettermiddagen..noen som ser noe?
Ser en svak strek, men kan like godt være reagensstreken som positiv. Ser du om det er noe farge i streken? Hvilken type test er det?![]()

Noen som ser samme som meg?tatt innenfor tidsfrist. Va 8/9dpo.
Babyplan Tidlig stav
Redd skyggestrek![]()
Veldig usikker altsåSyntes nå at den svake streken ser rosa ut?![]()
Ser strek! Håper det ikke er skyggestrek![]()
Håper ikke det altså. Er 8/9dpo. Så er jo tidlig
Men første bilde er tatt før tidsfrist og demontering.
Andre bilde er litt etter tidsfrist og demontert sammen med en babyplan vanlig