Det var trist å høreNei, det var nok bare skyggestrek![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var trist å høreNei, det var nok bare skyggestrek![]()

Vil si at den nederste er neeesten positiv. Tipper om du tester om noen timer vil den være sterkere. Synes premom tolker el-tester bra, om du vil prøve derØverste el testen i går, minimalt med drikke og holdt meg rundt 4t..
Nederste el testen tatt i dag, usikker hvor lenge jeg holdt meg men hadde drukket masse.. regner den som positiv.. eller?![]()
Vil si at den nederste er neeesten positiv. Tipper om du tester om noen timer vil den være sterkere. Synes premom tolker el-tester bra, om du vil prøve der![]()
av en eller annen grunn legger den appen linjene den sjekker etter feil på testene mine for tiden 
Legg bildene til på Others, og gjerne ta ett par stk før den tolker godt nokPremom tolket den til 0av en eller annen grunn legger den appen linjene den sjekker etter feil på testene mine for tiden
![]()
Legg bildene til på Others, og gjerne ta ett par stk før den tolker godt nok![]()
har fungert bra tidligere.. men nå er premom heeeelt på tur 
Ååh, dritEr på others jeg legger de..har fungert bra tidligere.. men nå er premom heeeelt på tur
![]()
Ta en test til i kveld da? Kanskje du får en peak? Premom tolket den til 0av en eller annen grunn legger den appen linjene den sjekker etter feil på testene mine for tiden
![]()

Ååh, dritTa en test til i kveld da? Kanskje du får en peak?
![]()
ja blir en ny når jeg kommer hjem selv om det blir litt sent.. Du kan dra på der de ser etter linjer og flytte de til der det faktisk er linjer![]()

god erfaringLurer på om noen har erfaring med makesure sine eggløsningstester?
Ser ut som kroppen prøver, men får ikke det til? da bruker testene hoppe opp og ned…Til dere drevne eggløsningstestere. Noe håp om eggløsning her eller?![]()
Takk for svar! Ja, det er vel det jeg også tenkerSer ut som kroppen prøver, men får ikke det til? da bruker testene hoppe opp og ned…

12 dpo, fikk positiv digital også. Men TR kom i går, dessverreHvor mange dpo?
Gratulerer!!!