Oss testetøser imellom

Har tatt el tester over en uke, og endelig nå i kveld fikk jeg denne.

Den sterke er den positive fra "nå nettopp", den andre er fra før idag. Den var selvfølgelig negativ, men er det normalt at den går fra så svak til så sterk på noen timer?

Vedlegg

• 20210706_171625.jpg
    20210706_171625.jpg
    822,4 KB · Visninger: 115
  • 20210706_171458.jpg
    20210706_171458.jpg
    711,1 KB · Visninger: 105
Last edited:
Har tatt el tester over en uke, og endelig nå i kveld fikk jeg denne.

Den sterke er den positive fra "nå nettopp", den andre er fra før idag. Den var selvfølgelig negativ, men er det normalt at den går fra så svak til så sterk på noen timer?

Hadde du blinkende smiley på den tidligere i dag?
Jeg har opplevd stor forskjell på å teste tidlig på dagen for så å få positiv nærmere kveld... :) Kan sikkert variere litt med tanke på konsentrasjonen av urinen feks..men vil ikke tro det er uvanlig at den plutselig stiger veldig!
Lykke til!!!

Hadde du blinkende smiley på den tidligere i dag?
Jeg har opplevd stor forskjell på å teste tidlig på dagen for så å få positiv nærmere kveld... :) Kan sikkert variere litt med tanke på konsentrasjonen av urinen feks..men vil ikke tro det er uvanlig at den plutselig stiger veldig!
Lykke til!!!

På den tidligere var det bare en sirkel, litt før 12 i dag. Håper den er riktig, muligens jeg hadde fått blinkende smiley midt på dagen?

Tusen takk :Heartred

Noen som har erfaring med testene fra lloyds pharmacy mtp skyggestreker? Syns jeg ser en svak rosa strek.. men det kan hende at jeg bare har blitt veeeldig flink å se skyggestrekene/testlinjene:hilarious:

Vedlegg

• C15A5E40-84A9-43E9-A1DA-910D68254919.jpeg
    C15A5E40-84A9-43E9-A1DA-910D68254919.jpeg
    853,8 KB · Visninger: 154
  • FA7D4D02-61EC-4C1F-AB7B-3CDFBE3C106C.jpeg
    FA7D4D02-61EC-4C1F-AB7B-3CDFBE3C106C.jpeg
    586,3 KB · Visninger: 146
Er dette lovende?:pompus: 9/10 dpo

Vedlegg

• E566CC42-7E15-4715-856E-B0FDECC8BD86.jpeg
    E566CC42-7E15-4715-856E-B0FDECC8BD86.jpeg
    66 KB · Visninger: 179
Er det noe antydning her, eller er den helt blenda? Tror kanskje at streksynet mitt stadig blir sterkere fordi ønsket om en positiv test er så stor… :shy:
10 dpo i dag (den nederste).

Vedlegg

• 95191AF3-CDBF-43BA-977B-33C07B56DDED.jpeg
    95191AF3-CDBF-43BA-977B-33C07B56DDED.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 173
Er det noe antydning her, eller er den helt blenda? Tror kanskje at streksynet mitt stadig blir sterkere fordi ønsket om en positiv test er så stor… :shy:

Jeg ser streken, men jeg har dessverre fått så tydelig strek med babyplan altfor mange ganger uten å være gravid :sour: Håper virkelig dette er babystrek, da :Heartred

Jeg ser, men må også si meg enig med @Chipotle over her. Jeg har opplevd slike streker nærmest hver syklus, så holder på å teste ut et nytt merke nå. Ingenting er verre enn skyggestreker.. Håper og krysser fingrene for at det er babystreker du har, og at de blir sterkere :Heartred

Jeg ser streken, men jeg har dessverre fått så tydelig strek med babyplan altfor mange ganger uten å være gravid :sour: Håper virkelig dette er babystrek, da :Heartred

Huff. Så utrolig leit med skyggestreker… :( ikke fått noe som helst antydning til strek på babyplan-testene før, men forrige mnd fikk jeg tydelige streker (som ms var skygger) på Metode strimmeltester… veldig kjedelig :(

Jeg ser, men må også si meg enig med @Chipotle over her. Jeg har opplevd slike streker nærmest hver syklus, så holder på å teste ut et nytt merke nå. Ingenting er verre enn skyggestreker.. Håper og krysser fingrene for at det er babystreker du har, og at de blir sterkere :Heartred

Huff, skyggestreker er så kjedelig :( :( hvilket merke tester du denne gang? Krysser fingrene for mange babystreker for oss framover! ❤️

Huff, skyggestreker er så kjedelig :( :( hvilket merke tester du denne gang? Krysser fingrene for mange babystreker for oss framover! ❤️

Ja, det skulle nesten vært mulig å søke om erstatning for alle påkjenningene skyggestreker kan medføre :yuck: Jeg tester easy@home, fikk tips om det fra en her inne :joyful: Fikk tak i det på amazon, og det kom veldig raskt i posten! Veldig fornøyd så langt, men har kun prøvd eggløsningstestene, så vet ikke helt hvordan dette merket er med tanke på skyggestreker. Åå, ja vi krysser fingrene :Heartred

Jeg er 9dpo, og her er testene fra i morges og i ettermiddag (babyplan tidligtester). Er dette positive tester tror dere?

Vedlegg

• F80BFAAD-147D-487B-A382-94CD3C701729.jpeg
    F80BFAAD-147D-487B-A382-94CD3C701729.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 192
7dpo. Svak svak skygge på metode strimmel på morgenurin, og denne skyggen(?) fra (beryktede) rfsu på ettermiddagen. Klarer nesten ikke vente til imorgen etter en ganske svak skygge på metode strimmel på kveld igjen. At jeg ikke klarer å la være :rolleyes::bag:
Er rfsu så dårlig som ryktene sier, at jeg bare kan legge håpet vekk?

Vedlegg

• IMG_20210712_125937.jpg
    IMG_20210712_125937.jpg
    990 KB · Visninger: 135
  • IMG_20210712_130007.jpg
    IMG_20210712_130007.jpg
    2,5 MB · Visninger: 137
7dpo. Svak svak skygge på metode strimmel på morgenurin, og denne skyggen(?) fra (beryktede) rfsu på ettermiddagen. Klarer nesten ikke vente til imorgen etter en ganske svak skygge på metode strimmel på kveld igjen. At jeg ikke klarer å la være :rolleyes::bag:
Er rfsu så dårlig som ryktene sier, at jeg bare kan legge håpet vekk?

Åå jeg ser!! Håper håper :Heartred

Noen som har erfaring med testene fra lloyds pharmacy mtp skyggestreker? Syns jeg ser en svak rosa strek.. men det kan hende at jeg bare har blitt veeeldig flink å se skyggestrekene/testlinjene:hilarious:
Jeg har bare tatt én slik test tidligere, og den så ganske lik ut som din. Jeg fikk tydeligere utslag på en test av et annet merke dagen etter, så det var ikke skyggestrek:joyful: Men ser det er noen dager siden du postet dette innlegget, så du har kanskje fått utslag på andre tester i mellomtiden?

Jeg har bare tatt én slik test tidligere, og den så ganske lik ut som din. Jeg fikk tydeligere utslag på en test av et annet merke dagen etter, så det var ikke skyggestrek:joyful: Men ser det er noen dager siden du postet dette innlegget, så du har kanskje fått utslag på andre tester i mellomtiden?
Nei, det var nok bare skyggestrek:(

Back
Topp