Takk for detFunka bra her![]()
lykke til!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detFunka bra her![]()
lykke til!

Fikk endelig negativ g-test 1 mnd etter utskrapningen. Trodde jeg skulle få mensen pga smerter, men kom ingenting annet enn litt brunlig utflod.
Forstår meg ikke på el-tester, digital var negativ på den nr3...
god morgen fra meg
Fikk endelig negativ g-test 1 mnd etter utskrapningen. Trodde jeg skulle få mensen pga smerter, men kom ingenting annet enn litt brunlig utflod.
Forstår meg ikke på el-tester, digital var negativ på den nr3...

Ikke gravid her.Mange som har opplevd strek på makesure etter fristen og hva var det endelige resultatet?![]()
Meg igjen.
Her er de 4 siste dagene. Ser dårlig ut nå, men kan eggløsning ha vært? Hva betyr high?
11 dpo. Har testet siden 6 dpo og bare hatt helt hvite tester til nå.
Ser hvertfall strekerJeg har testet som en gal i dag etter at jeg for aller første gang har fått antydning til strek på testene mine! Alle er tatt ulike tidspunkt i dag, morgen, formiddag, ettermiddag og kveld.. Kan jeg være gravid?11 dpo. Har testet siden 6 dpo og bare hatt helt hvite tester til nå.
Ser hvertfall strekersterkere enn skyggestrek føler jeg. Så ja jeg tror du er det
![]()
Jeg har testet som en gal i dag etter at jeg for aller første gang har fått antydning til strek på testene mine! Alle er tatt ulike tidspunkt i dag, morgen, formiddag, ettermiddag og kveld.. Kan jeg være gravid?11 dpo. Har testet siden 6 dpo og bare hatt helt hvite tester til nå.

oioi så spennende
Mine strimler var sånn.. idag fikk jeg 2-3 på digital![]()
Lenge siden du fikk de på strimler da? Har vel hatt sterkere etter det siden du fikk 2-3 nå? Jeg håper på en sterkere strek i morgen tidlig. Da kan jeg prøve meg på en digital!
Har brukt one step strimler som har ganske svakt fargestoff da det var de eneste jeg hadde. Blir spennende å se! Du må oppdatere 

Jeg håper det! Blir spennende med test i morgen tidlig. Jeg har ikke fått sånne skygger på disse testene før, og har tatt ganske mange, så ville jo vært rart om det skulle komme på fire-fem på rad i dag..

Har du testet i dag?![]()
Forstår ingenting her. 5 dager siden første negative test etter utskrapning.. øverste er eggløsningstest og nederst graviditetstest.