Pingpling
Betatt av forumet
Ingen av disse er positive :/ hvor lang syklus har du?
Bare rundt 24-25 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen av disse er positive :/ hvor lang syklus har du?
Bare rundt 24-25 dager![]()

Sykt tidlig med 8 dpo, jeg vet, men er det ikke noe der? Aldri fått skyggestreker før, og nå på to etter hverandre. Lyseste fra i morest, mørkeste fra kl 14.30 i dag. Ser strek på begge!Hva tror dere?Sykt tidlig med 8 dpo, jeg vet, men er det ikke noe der? Aldri fått skyggestreker før, og nå på to etter hverandre. Lyseste fra i morest, mørkeste fra kl 14.30 i dag.
Vis vedlegget 358581
Vis vedlegget 358580
Fikk det samme 7 dpo på kvelden! Sykt. grattis!!!!!Uææææ!!! Det var ikke skyggestreker!!!! Kan ikke tro det, men har fått positv CB digital 8 dpo!!!!??! Jeg trodde virkelig jeg kasta bort pengene mine der, men nei, her er det en liten en!!!! Og jeg er 39 år i PP1, så er helt i sjokk her!!
Vis vedlegget 358588

Tusen takk!!!!! Og så masse grattis til deg også!!!!Fikk det samme 7 dpo på kvelden! Sykt. grattis!!!!!![]()

Hei testere!
Har akkurat blitt oppmerksom på at streken på eggløsningstestene må være like sterk som teststreken for at den skal kunne vurderes som positiv. Jeg har testet i to prøveperioder der jeg har fått en stigning som jeg har tenkt at viser eggløsning. I siste prøveperiode startet jeg også med temping, men litt sent. Rakk akkurat å registrere en stigning etter temping i tre dager før antatt eggløsning.
Grunnen til at jeg lurer sånn nå er fordi jeg var hos gynekolog i går, og han mente jeg hadde for få og for små follikler til at eggløsning kommer til å være om ca 7 dager - som er det jeg antar med min noen lunde jevne syklus.. Ble plutselig så redd for at jeg ikke har hatt noen eggløsninger.
Hva tenker dere om disse to på bildene som jeg antar som positive??
Vis vedlegget 358568 Vis vedlegget 358569
Ser veldig lovende ut!!! Fantastiske nyheter!!! SÅ kjekt for dere!!! :-D <3
Håper det! Nå må den bare klamre seg fastSiden testene stiger i styrke så er det nok ikke sprøyta nei. Gratulerer såå mye!!![]()
Tuusen takk
Skal gjøre det i morgenspent selv
![]()
Når tester dere etter el? Ser noen skriver mellom kl 10 og 20. Tok en test til morran 7 ish og en nå ca 13. Den kl 13 var sterkere. Så kanskje best å ta utpå dagen da? Skal ikke bomme på el denne gangen![]()

TakkDet kommer an på hvilken test du tar. Strimmeltester som kun leter etter lh skal helst tas utover dagen, da lh stiger som oftest på ettermiddagen.
De digitale fra CB skal tas på første morgenurin fordi de måler 2 hormoner![]()
Ja, greit å bruke tester daTakkstrimmeltester nå. Da blir det testing utpå dagen. For syklusen min varierer mellom 24 og 28 dager. Så ikke helt enkelt å vite når el er
![]()
Når tester dere etter el? Ser noen skriver mellom kl 10 og 20. Tok en test til morran 7 ish og en nå ca 13. Den kl 13 var sterkere. Så kanskje best å ta utpå dagen da? Skal ikke bomme på el denne gangen![]()

Ja sant. Har den fra clearblue med smiley som viser to mest fruktbare dagene. Tenker jeg skal ta den på morgenen. Og strimmelteste på ettermiddagenStemmer med mellom 10:00 og 20:00 med strimmeltestjeg trippeltesta de siste pp
med clearblue advanced fertility monitor på morgen, og strimmel i 11-12 tiden å en gang til senere på ettermiddag
bare for å vær sikker på å ikke gå glipp av stigning!
Ja sant. Har den fra clearblue med smiley som viser to mest fruktbare dagene. Tenker jeg skal ta den på morgenen. Og strimmelteste på ettermiddagen![]()
lykke til!