Oss testetøser imellom

det kan godt være svake streker 13dpo, det kommer helt an på hvortid egget festet seg! :) jeg krysser fingrene for positive tester i dagene som kommer, men tror du er gravid - hvis jeg skal gjette da ❤️

Okei, trodde ikke det kunne feste seg evnt så sent men det er vell rett det. Håper du har rett :Heartred

11 dager siden eggløsningssprøyte (som inneholder hcg), det sies at den skal være ute innen 10 dager. Hva tror dere? 10 dpo:Heartred

Vedlegg

• 5ACF7CD2-900C-43CC-BEB0-F95C83059E0A.jpeg
    5ACF7CD2-900C-43CC-BEB0-F95C83059E0A.jpeg
    424,3 KB · Visninger: 142
11 dager siden eggløsningssprøyte (som inneholder hcg), det sies at den skal være ute innen 10 dager. Hva tror dere? 10 dpo:Heartred

Er langt ifra mitt felt med disse sprøytene men om det skulle være ute innen 10 dager så vil jeg jo si at den streken var veldig sterk... Men også veldig sterk til å bare være 10 dpo? Blir spennende dager fremover :)

Krysser fingrene for at det er en babystrek!! Hehe, ja du det kjenner jeg til... Jeg hadde jellylegs å va egentlig sikker på at jeg skulle svime av første gangen jeg fikk positiv test :hilarious:
Hahah:hilarious: Håper virkelig at det er en spire som har klamra seg fast:smiley-angelic001

Er det uvanlig å få så sterk strek 10 dpo? Trodde det var vanligo_O

Hahah:hilarious: Håper virkelig at det er en spire som har klamra seg fast:smiley-angelic001

Er det uvanlig å få så sterk strek 10 dpo? Trodde det var vanligo_O

Uvanlig og uvanlig, man skal jo ikke sammenligne tester siden man produserer ulik mengde hcg på forskjellige stadier :) og dersom egget har festet seg tidlig så er det nok ikke umulig med så sterk strek :) jeg krysser fingrene for at det er babystrek ❤️

Uvanlig og uvanlig, man skal jo ikke sammenligne tester siden man produserer ulik mengde hcg på forskjellige stadier :) og dersom egget har festet seg tidlig så er det nok ikke umulig med så sterk strek :) jeg krysser fingrene for at det er babystrek ❤️
Skjønner! Håper det jeg også:Heartred

Tror kanskje ikke det er sprøyta som henger igjen enda, 12 dager siden (11dpo). Ikm på lørdag. Er vi virkelig så heldige??:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017

Vedlegg

• B8DC4AEA-0575-42BB-9CA7-68022363BD75.jpeg
    B8DC4AEA-0575-42BB-9CA7-68022363BD75.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 138
Hei testere!
Har akkurat blitt oppmerksom på at streken på eggløsningstestene må være like sterk som teststreken for at den skal kunne vurderes som positiv. Jeg har testet i to prøveperioder der jeg har fått en stigning som jeg har tenkt at viser eggløsning. I siste prøveperiode startet jeg også med temping, men litt sent. Rakk akkurat å registrere en stigning etter temping i tre dager før antatt eggløsning.
Grunnen til at jeg lurer sånn nå er fordi jeg var hos gynekolog i går, og han mente jeg hadde for få og for små follikler til at eggløsning kommer til å være om ca 7 dager - som er det jeg antar med min noen lunde jevne syklus.. Ble plutselig så redd for at jeg ikke har hatt noen eggløsninger.

Hva tenker dere om disse to på bildene som jeg antar som positive??

image0.png
image1.png

Hei testere!
Har akkurat blitt oppmerksom på at streken på eggløsningstestene må være like sterk som teststreken for at den skal kunne vurderes som positiv. Jeg har testet i to prøveperioder der jeg har fått en stigning som jeg har tenkt at viser eggløsning. I siste prøveperiode startet jeg også med temping, men litt sent. Rakk akkurat å registrere en stigning etter temping i tre dager før antatt eggløsning.
Grunnen til at jeg lurer sånn nå er fordi jeg var hos gynekolog i går, og han mente jeg hadde for få og for små follikler til at eggløsning kommer til å være om ca 7 dager - som er det jeg antar med min noen lunde jevne syklus.. Ble plutselig så redd for at jeg ikke har hatt noen eggløsninger.

Hva tenker dere om disse to på bildene som jeg antar som positive??

Vis vedlegget 358568 Vis vedlegget 358569

Ingen av disse er positive :/ hvor lang syklus har du?

Back
Topp