Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7dpo.. Øverste er fra idag 7dpo. Nederste igår 6dpo.. har så streksyn,hva ser dere?
Vis vedlegget 357460
Den er jo ikke noe sterkere på tre dager, og fortsatt ganske svak?Synes det ser bra ut![]()

5DPO(Premom)6dpo(meg) eller 7dpo (FF),så er ikke helt sikkerKan skimte på den nedersteHvor er du i syklus?

Nei, sier ikke den digitale uker siden befruktning? 11 dager er jo mellom 1-2 ukerSer dette litt svart ut mtp kjemisk...?
Det der ser ut som babystrek! Føler alle anbefaler Makesure,så tror ikke det er så vanlig med skygge på de. Håper det,for har fått en svak strek selv i dagDagens test. Er utrolig usikker på hvor mange dpo jeg egentlig er. Iflg flo er jeg 10 dpo. Iføg meg selv så er jeg 8/9 dpo idag. Har prøvd i 14 mnd, har time hos gyn til uka for begynne utredning. Har noen erfaring med makesure tester? Har de skyggestreker til vanlig?
Vis vedlegget 357708
Det der ser ut som babystrek! Føler alle anbefaler Makesure,så tror ikke det er så vanlig med skygge på de. Håper det,for har fått en svak strek selv i dag![]()