13dpo: 1 test denne ppen.
Jeg har en strek, den så rosa ut i morges, men på bildet ser den litt grå ut.Vis vedlegget 357315
Er ikke mye grå den der, hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13dpo: 1 test denne ppen.
Jeg har en strek, den så rosa ut i morges, men på bildet ser den litt grå ut.Vis vedlegget 357315
Tusen takkEr ikke mye grå den der, heheGratulerer <3

BabystrekerDisse her går vel ikke an å feiltolkes eller?![]()
Hurra så fine strekerDisse her går vel ikke an å feiltolkes eller?![]()

Kan ikke tro det! Tusen takk!!Babystrekergrattis!
Ingen tvilDisse her går vel ikke an å feiltolkes eller?![]()

Så fine tester <3 gratulererDisse her går vel ikke an å feiltolkes eller?![]()
13dpo, 3+6/4+0
Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?
Ingenting i veien med stigningen på de dermine streker var knapt synlige her inne på dag 13
ganske sikker på at du får utslag på digital! Men om det stresser deg å teste så ville jeg prøvd å legge de litt bort
![]()

Takk<3
Ja, eg vet jeg egentlig burde det. Men kjenner på et voldsomt kontrollbehov(ironisk nok siden man har null kontroll). Men eg ser for meg det er bedre å se at testene synker enn å plutselig begynne å blø uten å være forberedt![]()
Skjønner detmistet i sommer så jeg testet også en del denne gangen.. Men det er ikke heldig om det gjør en usikker og redd tror jeg.. :/
Man kan desverre ikke gjøre noe fra eller til, annet enn å ta vare på seg selv og ta det som det kommer
Håper spiren din holder hus![]()
Appen kunne noen ganger ikke identifisere stikkprøver på grunn av plastdekselet. Jeg anbefaler å bruke stripene.Kan premom appen brukes til å laste opp bilder av stav tester, eller kun strimler?![]()
Nei absolutt ikke! GRATULERER!Disse her går vel ikke an å feiltolkes eller?![]()
13dpo, 3+6/4+0
Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Lettere sagt enn gjort å ikke bekymre seg, men - ikke bekymre deg! Haha
Skjønner at du bekymrer deg - men disse testene ser veldig fine ut13dpo, 3+6/4+0
Kjempefin økning på testene dine13dpo, 3+6/4+0
Jeg tviler ikke på at du har opplevd det, men jeg kan bare ikke skjønne helt hvordan det fungerer. Produserer man hcg under eggløsning?![]()