Oss testetøser imellom

Jeg har opplevd det, og mange andre gjennom de 12 årene jeg har vært medlem;)
Jeg tviler ikke på at du har opplevd det, men jeg kan bare ikke skjønne helt hvordan det fungerer. Produserer man hcg under eggløsning?:)

Jeg tviler ikke på at du har opplevd det, men jeg kan bare ikke skjønne helt hvordan det fungerer. Produserer man hcg under eggløsning?:)
Nei, tror ikke det. Men nå lh blir så høyt, så ser det ut, som om noen gtester, klarer å fange lh også.

Har dere erfaring med premom? Forrige syklus hadde jeg el på cd 14, og premom insisterer på at jeg også hadde el cd14 denne syklusen til tross for kritthvite EL-tester frem til cd15. I tillegg økte tempen først i dag, på cd18! Irriterende at den ikke tilpasser seg tester og temp i ny syklus :hilarious:
Appen forutsier eggløsningsdagen din basert på dine historiske data, men når du finner en LH-topp eller BBT-topp i den nye syklusen, vil den justere spådommen deretter.

Livredd

Vedlegg

• EABA975D-79B3-4875-A2BD-489E276C3D68.jpeg
    EABA975D-79B3-4875-A2BD-489E276C3D68.jpeg
    394,6 KB · Visninger: 180
Jeg var litt stresset over svak økning, men dagens test var jo lovende :wideyed: Er jeg klar for cb digital nå tror dere? :confused:

Vedlegg

• 77E3B80C-78B0-427C-BF53-64EF9B51B5D4.jpeg
    77E3B80C-78B0-427C-BF53-64EF9B51B5D4.jpeg
    174,2 KB · Visninger: 172
Da var testeskuffen tom 4+6 i dag :Heartred 18/19 dpo og akkurat en uke siden ikm :)

A92B0397-E557-4AB8-901C-33480369DF80.jpeg

Hei igjen dere!

Mensen kom den, forsinket ifølge appene mine. MEN det må vel bety at EL var senere enn antatt? For den er 14 dager før mensen? Jeg er ny på dette her, så prøver å lære meg litt og forstå mer av denne interessante syklusen. Ifølge el-testene jeg tok hadde jeg «peak» lørdag og søndag 1.-2.mai. Men eggløsningen kan ikke ha vært før onsdag 5.mai hvis mensen ikke kom før 19.? Eller er jeg helt på bærtur i mine beregninger? Mensen var ferdig i går, så nå gleder jeg meg til å begynne å teste med el-testet igjen, hehe. Når skal jeg starte med de da, om noen har anbefalinger? For syklusen min varierer nå mellom 28-31 i dager pga. denne mensen som kom så sent. PUH, dette ble en lang og rotete melding. Men kanskje noen snille testetøs-sjeler vil svare meg :angelic:

Hei igjen dere!

Mensen kom den, forsinket ifølge appene mine. MEN det må vel bety at EL var senere enn antatt? For den er 14 dager før mensen? Jeg er ny på dette her, så prøver å lære meg litt og forstå mer av denne interessante syklusen. Ifølge el-testene jeg tok hadde jeg «peak» lørdag og søndag 1.-2.mai. Men eggløsningen kan ikke ha vært før onsdag 5.mai hvis mensen ikke kom før 19.? Eller er jeg helt på bærtur i mine beregninger? Mensen var ferdig i går, så nå gleder jeg meg til å begynne å teste med el-testet igjen, hehe. Når skal jeg starte med de da, om noen har anbefalinger? For syklusen min varierer nå mellom 28-31 i dager pga. denne mensen som kom så sent. PUH, dette ble en lang og rotete melding. Men kanskje noen snille testetøs-sjeler vil svare meg :angelic:

Det varierer når eggløsning er (hvor mange dager det er mellom eggløsning og mens). Det varierer fra kvinne til kvinne og kan også variere fra syklus til syklus. Det vil også være ulikt ut fra hvor lang syklusen er. Det med 14 dager før gjelder gjerne for en del som har 28 dagers syklus, men ser jo at du har litt lengre. Du kan nok stole på når el var ut i fra eggløsningstestene du tok ☺️

Hvordan ville dere tolket dette? Har hatt EL-smerter og EL-slim i noen dager. Sist PP fikk jeg 2 som Peak. Føler ikke jeg kan ha «misset» den heller?? Har jo testet hele dagen:hilarious:

Vedlegg

• 35047119-5557-404D-BE48-976528A286C4.jpeg
    35047119-5557-404D-BE48-976528A286C4.jpeg
    262 KB · Visninger: 102
Hvordan ville dere tolket dette? Har hatt EL-smerter og EL-slim i noen dager. Sist PP fikk jeg 2 som Peak. Føler ikke jeg kan ha «misset» den heller?? Har jo testet hele dagen:hilarious:

Hvis det hadde vært mine tester hadde jeg tenkt at eggløsningen var på vei, men ikke hadde vært enda. Jeg kan ha stigning over noen dager før jeg får peak.

Vedlegg

• 8E2C8E10-8001-4EED-9319-B4C33D42E149.jpg
    8E2C8E10-8001-4EED-9319-B4C33D42E149.jpg
    177,1 KB · Visninger: 77

Dette er min og jeg ble gravid:)
Antar jeg misset ‘toppen’ da lh var mye høyere forrige el som bar frukter, for å si det sånn!

Vedlegg

• 6DF06094-9A53-4286-9C68-BCB174FAA8DC.png
    6DF06094-9A53-4286-9C68-BCB174FAA8DC.png
    1,2 MB · Visninger: 99
Dette er min og jeg ble gravid:)
Antar jeg misset ‘toppen’ da lh var mye høyere forrige el som bar frukter, for å si det sånn!

Se der ja. Kjenner veldig at det murrer og stikker nederst i magen. Så syns det er merkelig hvis det ikke skjer noen ting..:rolleyes:

Hei igjen dere!

Ville ha starta testing på dag 10 dersom du vakler med 28 dagers syklus :) dersom du skal teste med strimmel så er det lurt og vente til 10.00 på morgen med å teste! Tror det står på de fleste at man bør teste mellom 10:00 og 20:00 når det er strimmeltest som kun leter etter LH hormonet. Går du for clearblue digital dobbelindikator så er det med morgenurinen den skal tas :) jeg brukte strimmel alene over lenger tid, men testet i 11 tiden og litt mot kvelden for og ikke gå glipp av stigning/positiv test :) men til slutt satt jeg med clearblue sin advanced fertility monitor.. Ble gravid på første forsøk så den ble "godt" brukt :hilarious: :hilarious:

Back
Topp