Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Vi er like langt, men tror neppe jeg får det enda4+3 i dag og fekk denneVis vedlegget 356421
Så gøy! Vi er like langt, men tror neppe jeg får det endaFikk 2-3 i går.
Tok du strimmeltest også?

Ja, vet! Jeg har sykluser som er mellom 21-63 dager, men får TUL for å se hvor langt jeg er på vei. Men den er ikke før i midten av juni.. Jeg temper, el-tester og graviditetstester og alle er enig med at jeg er 4+3. Men iflg. legen er jeg 4+1. Er jo bare to dager til eller fra, men ja. Hver dag teller nå så tidlig syns jegJa...Men tok ikkje bilde...tok ein vanlig babyplan strimmel der teststreken blei akkurat bittelitt sterkere enn kontrollstreken...
Eg fekk 2-3 for akkurat 1 veka sio og målte Hcg i blod på mandag(820 noe) så rekna meg fra til at da akkurat skulle gå ann å få 3+ I dag...då øke hcg som den skal hvertfall
Eg syns sjøl at eg har for høg hcg, men legen rekne at eg e 5+0 i dag så då ligg eg innafor normal(dei nekte jo å ta hensyn til sykluslengde,EL og temping)![]()

Så jeg teller fra mine egne beregninger fram til TUL.Spennende!! Når skal du ta digital?![]()
Håper og tror du får 3+!!Mandag tror jeg, men er redd for å bli skuffet![]()

Ja, vet! Jeg har sykluser som er mellom 21-63 dager, men får TUL for å se hvor langt jeg er på vei. Men den er ikke før i midten av juni.. Jeg temper, el-tester og graviditetstester og alle er enig med at jeg er 4+3. Men iflg. legen er jeg 4+1. Er jo bare to dager til eller fra, men ja. Hver dag teller nå så tidlig syns jegSå jeg teller fra mine egne beregninger fram til TUL.
Men da fikk du tidlig 2-3 da! Den fikk jeg i går, men har ikke testet noe før det da.
Men her mener altså legen du er "mye" lengre enn det som er mulig at du er? Siden du temper og tester?
HCG varierer jo veldig fra person til person til tross for svangerskap med et foster. Ser lavest hcg målt 4+3 i sukessfullt svangerskap er 4(!!) og høyest er 9000Så det er vel vanskelig å vite bare ved å se på HCG.
bare klaaarer ikke å la vær å teste
og ja, det er nok bare en skygge enn så lenge men 
Min slo ut på svakere enn dettekjenner jeg blir skikkelig skuffa om dette bare er skygger.. ville en digital slått ut på den nederste?

Takk! Testa etter å ha lest din kommentar!Min slo ut på svakere enn dette![]()

❤Takk ❤WiiiiGrattis!!
Gratulerer!! Disse er jo alle positivekjenner jeg blir skikkelig skuffa om dette bare er skygger.. ville en digital slått ut på den nederste?
Tror gjerne du får positiv digital også idag.Svarer meg selv og ser nå at du har fått positiv digital. FantastiskGratulerer!! Disse er jo alle positiveTror gjerne du får positiv digital også idag.

Gratulerer!! Disse er jo alle positiveTror gjerne du får positiv digital også idag.
Jeg klarte ikke å venteSvarer meg selv og ser nå at du har fått positiv digital. Fantastisk![]()

Håper og tror du får 3+!!![]()