Oss testetøser imellom

Det er fint å kunne dele testresultater syns jeg! Det er jo her inne folk skjønner de små gledene og milepælene som nås:happy: Tror vi er ganske like på testingen du og jeg:hilarious::Heartpink
Ja, tror det:hilarious::hilarious::angelic:

Disse har jeg tatt i dag! Den øverste på morgenurin og den nederste på utvannet urin omtrent to timer etter. Jeg ser strek, men usikker på om det er skyggestrek eller hva. Bare 7 dpo!

Vedlegg

• 05662A22-C707-43FF-9738-230E626B903C.jpg
    05662A22-C707-43FF-9738-230E626B903C.jpg
    70,5 KB · Visninger: 155
Her kommer testrekka mi inkl dagens test 18 dpo:Heartblue
Så fantastisk å se at streken øker! Nå er teststreken blitt en «dye stealer» og det har jeg gleda meg til. Jeg tipper jeg ville fått 3+ på digital idag, men venter til tirsdag da jeg er 5+0 da. Hvor mye er hcg når det blir 3+ på digital??:love2

Ligna veldig på mine! Håper det betyr at spira sitter til meg denne gangen:smiley-angelic001

12 Dpo og teststreken er like sterk som kontrollstreken...syns det e skikkelig gøy å sjå stigning...Tok ein elendig ebay test i samme urin og den var kjempe svak..utrulig korleis strekene kan variere:wideyed:Snapchat-1483713403.jpg

Hva skal jeg tenke om denne? Jeg skimter noe.. men vet ikke helt hva.. den er tatt 6 dpo, tatt 3 tester etter dette der jeg ikke ser noe de tatt 7 og 8 dpo.. skal ta ny i morgen tidlig. Men tenker dette kun er en skygge? Er litt ny i dette gamet. Ble så glad når jeg så antydning til noe. Ser mange klager på skygge på disse så har ei ladning makesure tester på vei i posten :wacky:

Vedlegg

• 1843AFBC-13BC-4C23-903E-A0D36934C5D8.jpeg
    1843AFBC-13BC-4C23-903E-A0D36934C5D8.jpeg
    883,1 KB · Visninger: 143
Hva skal jeg tenke om denne? Jeg skimter noe.. men vet ikke helt hva.. den er tatt 6 dpo, tatt 3 tester etter dette der jeg ikke ser noe de tatt 7 og 8 dpo.. skal ta ny i morgen tidlig. Men tenker dette kun er en skygge? Er litt ny i dette gamet. Ble så glad når jeg så antydning til noe. Ser mange klager på skygge på disse så har ei ladning makesure tester på vei i posten :wacky:
Ser strek, men usikker på om den er grå eller rosa. Spent på testene dine fremover!:D

Ser strek, men usikker på om den er grå eller rosa. Spent på testene dine fremover!:D
Nei, klarer heller ikke finne ut det! Så kjedelig at de etter har vært blenda, men i dag har jeg murringer i magen og litt ømme bryster. Håååper jeg skimter noe i morgen tidlig :happy:

På min mobil ser den rosa ut! Så streken godt med sterk belysning og zoom hvertfall:happy:

Ser streken godt. Spent på resultatet ditt i dag:angelic:

Hello ladies! Bare meg igjen, inne for å dele enda mer tester. Uten at jeg vet hvorfor:hilarious: Er vel gal eller noe sånt:angelic::hilarious::bag:
Tror det er lurere å dele med dere enn mannen, for han bryr seg nevneverdig lite:p Han ler bare av at jeg fortsatt tester:angelic:

Men siden jeg er litt usikker og FF er litt uenig med seg selv. (Vet det er umulig å si siden alle produserer hcg forskjellig)
Ut i fra testene - tenker dere 11 dpo eller 13 dpo?
2 første testene er da enten 7 dpo eller 9.

Vedlegg

• A5541559-1680-45D1-9D35-758A34DA806E.jpeg
    A5541559-1680-45D1-9D35-758A34DA806E.jpeg
    207,9 KB · Visninger: 132
Last edited:
Hello ladies! Bare meg igjen, inne for å dele enda mer tester. Uten at jeg vet hvorfor:hilarious: Er vel gal eller noe sånt:angelic::hilarious::bag:
Tror det er lurere å dele med dere enn mannen, for han bryr seg nevneverdig lite:p Han ler bare av at jeg fortsatt tester:angelic:

Men siden jeg er litt usikker og FF er litt uenig med seg selv. (Vet det er umulig å si siden alle produserer hcg forskjellig)

Vanskelig å sei, men 11 Dpo kanskje:happy:

Dagens test.. kjedelig, jeg ser ingenting.. nå tror jeg at jeg venter til tirsdag før jeg tester igjen.. hvis jeg klarer :yuck:

Vedlegg

• 45EA1D49-0291-4280-AB2A-9E956825F1E2.jpeg
    45EA1D49-0291-4280-AB2A-9E956825F1E2.jpeg
    582,7 KB · Visninger: 111

Tipper du er 11 dpo jeg:joyful:

Back
Topp