Tok ikkje andre tester i dag..eller tok ein clearblue tidligtest med rimelig fin strek etter den digitale,men tok ikkje bilde...
De på bilde var jo fra i går ettermiddag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ikkje andre tester i dag..eller tok ein clearblue tidligtest med rimelig fin strek etter den digitale,men tok ikkje bilde...
Og her fikk du 2-3? Nærmer seg her også da!

Og her fikk du 2-3? Nærmer seg her også da!
Enig, min digitale slo ut på tester man måtte myse for å seDu kan nok fint ta en digitalmin slo ut med myyye svakere strek enn det der
![]()

Du kan nok fint ta en digitalmin slo ut med myyye svakere strek enn det der
![]()
Nederste wr fra i går, øverste wr fra i dag. Syklusdag 46... skikkelig ødelagt kvalitet, ser strekene på bilene på telefonen og i virkeligheten... men vet ikke om det er skygger..?
Nederste wr fra i går, øverste wr fra i dag. Syklusdag 46... skikkelig ødelagt kvalitet, ser strekene på bilene på telefonen og i virkeligheten... men vet ikke om det er skygger..?

Åååh fantastisk! Dye stealer og 3+ er målet mitt. Da kan jeg gi meg og ro i testesjelenHer kommer testrekka mi inkl dagens test 18 dpo
Så fantastisk å se at streken øker! Nå er teststreken blitt en «dye stealer» og det har jeg gleda meg til. Jeg tipper jeg ville fått 3+ på digital idag, men venter til tirsdag da jeg er 5+0 da. Hvor mye er hcg når det blir 3+ på digital??![]()

Jeg eier ikke mye streksyn, men ser noeDere er nok veldig trent på øye. Jeg ser ikke noe, men er bare 7 dpo. Hva tenker dere?![]()
Jeg eier ikke mye streksyn, men ser noeMen veldig svakt. Spennende!!
men klarer jo ikke å la det ligge heller.. hahaSkjønner jeg godt! Holde deg litt å prøve igjen7 dpo på utvannet urin er uansett helt tullete utgangspunkt å teste påmen klarer jo ikke å la det ligge heller.. haha

Det er fint å kunne dele testresultater syns jeg! Det er jo her inne folk skjønner de små gledene og milepælene som nåsÅååh fantastisk! Dye stealer og 3+ er målet mitt. Da kan jeg gi meg og ro i testesjelen![]()
Tror vi er ganske like på testingen du og jeg